חמישה ימים חלפו מאז שהנסיכה קייט מידלטון שוחררה לביתה לאחר ניתוח מסתורי שעברה בבטנה. מיד עם שחרורה יצאה הצהרה רשמית מטעם ארמון קנזינגטון, שהרגיע את אזרחי בריטניה ובישר כי מידלטון מחלימה היטב, אך נראה כי התקשורת הבריטית לא השתכנעה.
בסוף השבוע האחרון אתרי החדשות מעבר לים הוצפו בידיעות על כך שמידלטון הייתה בקומה לאחר הניתוח בעקבות טענה של העיתונאית קונצ'ה קאלחה בתוכנית החדשות הפופולרית Fiesta, כך דיווח ה"טיימס".
"הרופאים נאלצו לקבל החלטות דרסטיות בעקבות סיבוכים שחלו", טענה העיתונאית שצוטטה ב"טיימס". "ההחלטה הייתה להרדים אותה באופן יזום לאחר שהיו סיבוכים רציניים שהצוות הרפואי לא צפה - מאחר שהניתוח עבר טוב. אך נראה שתקופת ההחלמה עוררה בעיות".
קאלחה הוסיפה ודיווחה כי חייה של מידלטון היו "בסכנה גדולה", והוסיפה כי בפועל "בית חולים שלם הוקם בארמון לטובת הליך ההחלמה של הנסיכה".
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
הנסיכה הנרדמת. קייט מידלטון
(צילום: Gettyimages)
מארמון קנזינגטון מכחישים בתוקף את הטענות, ואף מכנים זאת "שטות מוחלטת", כך סיפר מקור יודע דבר ל"טיימס". "לא נעשה שום ניסיון על ידי אותה עיתונאית לבדוק את פרסומיה עם מישהו ממשק הבית. זה לגמרי מומצא וממש לא המקרה".
3 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
"קומה, איזו בדיחה". וויליאם וקייט
(צילום: Gettyimages)
נזכיר כי בחודש ינואר האחרון וללא כל התראה מוקדמת ארמון קנזינגטון דיווח כי הנסיכה מוויילס עברה ניתוח מתוכנן בבטן ותישאר באשפוז למשך שבועיים.
מוקדם יותר השבוע מידלטון שוחררה לביתה כשמהארמון מסרו שהיא מחלימה בצורה טובה. "הנסיך והנסיכה רוצים לומר תודה ענקית לכל הצוות הרפואי במרפאת לונדון ובמיוחד לצוות האחיות המסור על הטיפול שהם העניקו לנסיכה. משפחת וויילס אסירת תודה על האיחולים שקיבלה מרחבי העולם". כך מסר הדובר המלכותי.
אזרחי בריטניה והתקשורת הבריטית בפרט תהתה מה הוא אותו ניתוח מסתורי אך מהארמון סירבו לתת פרטים נוספים. "במקרים של הנסיכה וגם של המלך מדובר בעניינים מאוד אישיים ועדינים. מדובר בתגובה מאוד מגוננת של הארמון", הסביר הסופר המלכותי רוברט הארדמן למגזין People. "כן, לציבור יש זכות לדעת כמה דברים - אבל לא הכול", הבהיר.
3 צפייה בגלריה
פרמיירה ג'יימס בונד קייט מידלטון
פרמיירה ג'יימס בונד קייט מידלטון
בריאות הגוף והנפש
(צילום: Gettyimage)