המלך צ'רלס פתוח לאפשרות להתפייס עם בנו הנסיך הארי, כך דווח באתרים מעבר לים. הסיבה: המלך התייעץ עם מנהיגים רוחניים דתיים, שגרמו לו להתחבר לרגש ולשקול את הנושא.
"ההזנה הרוחנית שצ'רלס מקבל גורמת לו להיות פתוח יותר למחשבה שייתחבר מחדש עם הארי", סיפר מקורב - והוסיף שנראה שצ'רלס פנה לייעוץ רוחני גם כדי להסתגל לתפקידו כמלך (שנתיים לאחר שהומלך) ולהתמודד עם מות הוריו, המלכה אליזבת והנסיך פיליפ.
"האמונה תמיד הייתה חלק מחייו של צ'רלס, הוא תמיד חקר את הנושא. אבל מאז שהפך למלך, לאמונה יש תפקיד משמעותי ומרכזי יותר", סיפר יודע דבר ל-Mail On Sunday. "ההסתמכות על האמונה וההתבוננות פנימה הפכה לנחמה ונכס חשוב עבורו, וזה עוזר לו להתמודד עם תפקידו".
בכל הנוגע להארי בסיפור הזה, אמר המקורב: "צ'רלס מתגעגע לבנו. הוא עדיין אוהב את הארי ורוצה אותו בקרבתו, ללא כל קשר לזה שהארי ומייגן לא רוצים לחזור לחיי המלוכה. הארי תמיד יהיה בנו האהוב ויש לו אמונה שלמה שהוא עוד יכול לחזור. הוא מתגעגע לקשר שהיה להם פעם והדלת תמיד תישאר פתוחה בפניו. הוא לא רוצה עוד שנים של מחלוקות וחוסר הרמוניה שיעכירו את שלטונו".
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הרוחות מכוונות לפיוס? הארי ואביו צ'רלס
(צילום: Keith Mayhew/Getty Images)
עד כאן הכול נראה מבטיח, אבל למען ההגינות נזכיר שבסוף השבוע האחרון הארי הגיע לבריטניה לאזכרה של דודו - בעלה של אחות של אימו המנוחה הנסיכה דיאנה, ונשאר בלונדון ארבעה ימים - שבמהלכם לא נפגש עם אביו. במהלך אותם ימים הארי שהה בבית ילדותה של אימו ונפגש עם חבריו, כנראה כדי ללבן עניינים ישנים.
הפעם האחרונה שהארי ראה את צ'רלס הייתה בפברואר האחרון, אז גילה (דרך התקשורת) שאביו אובחן עם סרטן וטס מיד ללונדון כדי לפגוש אותו. הפגישה של השניים נמשכה 40 דקות בדיוק ולאחר מכן הארי חזר לארצות הברית.
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הנסיך הארי המלך צ'רלס
תתפייסו כבר ודי!
(צילום: Samir Hussein/WireImage)