אתמול (א') המשחקים האולימפיים של קיץ 2024 - או בקיצור, אולימפיאדת פריז, הגיעו לסיומם. הנבחרת הישראלית חזרה הביתה עם שבע מדליות - אחת זהב, אחת ארד וחמש מדליות כסף - ובכך סיפקה רגעי אושר ונחת עצומים למדינתנו, שכל כך צריכה סיבות לשמוח בימים אלה.
אבל הגאווה הישראלית היא לא הסיבה לכך שהתכנסנו כאן - לפחות לא הפעם. גם בבריטניה הורגשה שמחה גדולה כשהנבחרת הבריטית חזרה עם 65 מדליות - מתוכן 14 מדליות זהב, וזו אכן סיבה מספיק טובה עבור הנסיך וויליאם וקייט מידלטון לצאת עם מסר חדש לאומה. "מכולנו, שצפינו בכם מהבית, מזל טוב לנבחרת בריטניה", בירכה מידלטון, ובעלה הנסיך הוסיף: "הייתם השראה עבור כולנו".
את הסרטון המלכותי פתח הראפר סנופ דוג, שמשך אליו לא מעט תשומת לב במהלך האולימפיאדה, וביחד איתו הופיעו מפורסמים נוספים בהם דייויד בקהאם. "תודה לך בריטניה", אמר הראפר. "בשם סנופ דוג, הנסיך ואשתו המקסימה".
וויליאם וקייט הופיעו בסרטון ממש למשך כמה שניות קצרות - אבל זה הספיק למעריצים המלכותיים להבחין בזיפיו המסוקסים של יורש העצר, שלרגע נראה שתפקידם היה למשוך את תשומת הלב ממידלטון, שכידוע נאבקת בחודשים האחרונים במחלת הסרטן. "רגע, מה? סנופ דוג? הנסיך וויליאם עם זקן? מה קורה פה?", תהתה מעריצה מלכותית ב-X (טוויטר). "הנסיך וויליאם ביחד עם סנופ דוג. הצלחות במונטסיטו נשברות עכשיו", צייץ מעריץ נלהב אחר - שלמעשה עקץ את הנסיך הארי ומייגן מרקל שנמצאים בארצות הברית הרחוקה.
עם זאת, ולמרות הניסיון הנחמד של וויליאם וסנופ דוג למשוך את תשומת הלב אליהם, מעריצי המלוכה העדיפו להתייחס למידלטון והציפו את הרשתות החברתיות באהבה. "קייט נראית מדהים", צייצה גולשת, ואחר הוסיף: "אוהב את השניים האלה - וויליאם וקייט אתם נראים מעולה".
HRH Princess Chelsy - עמוד המוקדש למלוכה, צירף צילום מסך של הנסיכים מוויילס, וכתב: "הם נראים מדהים! קייט נראית כל כך טוב והנסיך וויליאם נראה כמו מאפין לוהט", ו-Nancy Sidley - אושיה מוכרת בטוויטר, סיכמה: "OMG, Royal hotness!" (במקום Royal Highness. מצחיק).
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
Royal hotness! אימצנו
(צילום: אינסטגרם)
כמובן שלצד התגובות המפרגנות - שהיו הרוב הגדול בהחלט, היו גם כמה מציקים שחיפשו את "הפגמים" בפניה של קייט. "תסתכלו על הצוואר של קייט, מה זה? האם הדביקו את הראש שלה על תמונה ישנה?". הציוץ הזה, תופתעו לגלות (או שלא), פורסם בעמוד המעריצים של הנסיך הארי ומייגן מרקל - THE SUSSEX SOLDIER (הצבא של סאסקס).
צבא המעריצים של הארי ומייגן לא הסתפק בזה והמשיך לצייץ במרץ: "כמה סוודרים כאלה יש לקייט?", "תסתכלו על הפנים שלה - היא לא עברה מתיחת פנים", "זו שרשרת או שזו צלקת? שוב מדובר בסרטון של AI".
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
שימו לב לשרשרת (?) של קייט
(צילום: אינסטגרם)
ולא רק מידלטון חטפה ממעריצי הסאסקסים: "היזהרו, יש נסיך מזויף, מתחזה של הנסיך הארי, כאן ב-X. הנסיך הארי מ-TEMU", כתבו חיילי הסאסקסים, וצירפו תמונה להמחשה.
3 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
פייר, מצחיק!
(צילום: טוויטר)