אחרי שנעצר באשמת תקיפה, מריוס בורג הויבי, בנה הבכור של מטה מאריט נסיכת נורבגיה, מודה במעשיו - ומתנצל. "ביצעתי חבלה גופנית והרסתי חפצים בדירה לאחר ויכוח ותחת השפעת אלכוהול וקוקאין. זה לא היה צריך לקרות", אמר מריוס בן ה-27 בהצהרה שנתן לרשת הנורבגית Se og Hør ביום חמישי האחרון.
עוד הוא אמר כי לאורך חייו סבל והתמודד עם הפרעות נפשיות. "אני רוצה לקחת אחריות על מעשיי ולהסביר את הצד שלי", אמר - והוסיף שאותה בחורה שתקף הייתה למעשה בת הזוג שלו, אך סירב לחשוף את שמה. "מבחינתי, הדבר הכי חשוב זה לבקש סליחה מהחברה שלי. מה שעשיתי לה באותו הלילה לא הגיע לה. בנוסף לא הגיע לה הלחץ שקיבלה מצד התקשורת הנורבגית והזרה. להיות נרדפת על ידי צלמים ועיתונאים בתקופה כזו, אני יודע שזה משהו שקשה לעמוד בו".
בנוסף ביקש מריוס סליחה גם מבני משפחתו: "אני רוצה להתנצל גם בפני המשפחה שלי. אני יודע שהמעשים שלי השפיעו עליהם מאוד. אני מצטער ואני לוקח אחריות על התנהגותי".
לאחר פרסום ההצהרה, עורך דינו של מריוס הבהיר כי מרשו "לא נקט רשמית עמדה בנוגע להאשמות מכיוון שהוא לא נחקר, אך מדובר בהודאה באשמה לאחר אישום".
2 צפייה בגלריה
מטה מאריט ומריוס בורג
מטה מאריט ומריוס בורג
העלילה מסתבכת. מטה מאריט ומריוס בורג
(צילום: Ragnar Singsaas/Getty Images)
נזכיר כי מוקדם יותר החודש, מריוס נעצר לאחר שתקף אישה, שכעת כאמור התגלתה כבת זוגו, בזמן שהשניים שהו בדירה באוסלו. הצעירה, כך דווח, פונתה לבית החולים המקומי לטיפול בזעזוע מוח ושוחררה למחרת. רשת החדשות הנורבגית דיווחה שמריוס הוחזק במעצר למשך 30 שעות לפני ששוחרר.
פרטים חדשים שנחשפו בשבוע שעבר סיפרו כי מריוס איים להצית את בגדיה של הנערה אותה תקף. בנוסף דווח כי בנה של הנסיכה צפוי לרצות שנת מאסר.
מריוס הוא בנה הבכור של מאריט ממערכת יחסים קודמת עם מורתן בורג, עבריין שהורשע באלימות, נהיגה בשכרות והחזקת קוקאין.
2 צפייה בגלריה
מטה מאריט ומריוס בורג
מטה מאריט ומריוס בורג
משפחה המלוכה הנורבגית
(צילום: Ragnar Singsaas/Getty Images)