הפתעה: מייגן מרקל, AKA הדוכסית מסאסקס, השיקה עמוד אינסטגרם חדש תחת השם American Riviera Orchard. ממבט ראשוני בעמוד ניתן להסיק כי מדובר במותג לייף סטייל אך נכון לעכשיו לא ברור למה התכוונה המשוררת. כמו כן נציין כי גם הביו של העמוד לא מספק תשובות אלא מסתפק בכיתוב "מאת מייגן, הדוכסית מסאסקס". נכון לכתיבת שורות אלה העמוד עומד כבר על 100 אלף עוקבים.
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
דיבורים כמו חול. מייגן מרקל
(mhkuo: Astrida Valigorsky/Getty Images)
מוקדם יותר הערב (ה') פורסם הסטורי הראשון בעמוד בו ניתן לראות את מרקל קוטפת פרחים ומבשלת לצלילי השיר I Wish You Love של ננסי ווילסון. כמו כן יודעי דבר טוענים כי שם העמוד הוא סוג של קריצה לסנטה ברברה, לעיירה בה מתגוררת הדוכסית ביחד עם בעלה הנסיך הארי ושני ילדיהם, ארצ'י וליליבת.
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל אינסטגרם
מייגן מרקל אינסטגרם
עמוד האינסטגרם החדש של מייגן
(צילום מסך)
ועכשיו, עם כל ההתרגשות סביב חזרתה של מרקל לאינסטגרם, אי אפשר שלא להזכיר כי בשנים האחרונות הדוכסית מסאסקס יצאה נגד הרשתות החברתיות בכל הזדמנות שרק הייתה לה.
באוקטובר 2020 ובמהלך מפגש פסגה של הנשים החזקות ביותר של Fortune מרקל ניצלה את הבמה כדי להתעקש ולטעון שכל משתמשי המדיה החברתית הם בדיוק כמו מכורים לסמים. "יש מעט מאוד דברים בעולם שמכנים את האדם העוסק בהם כ'משתמש'. אנשים שמכורים לסמים נקראים כך וכמו כן אנשים הנמצאים ברשתות החברתיות. יש שם אלגוריתם שיוצר את האובססיה הזו, שלדעתי מאוד לא בריאה עבור הרבה אנשים. אני דואגת מאוד לאותם אנשים שהפכו להיות אובססיביים לרשתות החברתיות ודואגת מכך שזה הפך להיות חלק מהתרבות היומיומית שלנו עד שזה הפך לסוג של התמכרות".
ואם כבר אותו מונולוג מרשים, תרשו לנו להזכיר כי שעות ספורות לאחר שדבריה התפרסמו ברשת נודע כי האחרונה העתיקה מילה במילה את דבריה מתוך הסרט החדש של נטפליקס "מסכי עשן: המלכודת הדיגיטלית", סרט דרמה תיעודי החוקר את ההשפעה המסוכנת של הרשתות החברתיות על המשתמשים. את הגילוי המפתיע חשפו עוקביה של הדוכסית.
וזה לא הכול: מוקדם יותר השבוע הופיעה הדוכסית בפאנל בכנס South by Southwest באוסטין שבטקסס ודיברה על הבריונות ברשת ושיתפה כי עיקר ההתעללות הווירטואלית שהיא חוותה היה בזמן ההריונות שלה עם שני ילדיה, ארצ'י וליליבת, ובחודשים הראשונים שלאחר לידתם. "אני שומרת מרחק מזה עכשיו לטובתי האישית. זה אכזרי", אמרה. "אם אתם קוראים משהו נורא, ממש נורא, על אישה - למה לשתף אותו עם החברים שלכם? למה להוציא את זה החוצה לעולם?"
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
האמנתם לי? הבדיחה עליכם
(mhkuo: Astrida Valigorsky/Getty Images)
לסיום נזכיר כי בדיוק לפני ארבע שנים, במרץ 2020 - שלושה חודשים לאחר שהארי ומייגן נטשו את המלוכה, המלכה אליזבת השביתה לשניים את עמוד האינסטגרם שלהם, sussexroyal, שעמד אז על 10 מיליון עוקבים. "למרות שאולי לא תראו אותנו כאן, העבודה ממשיכה. תודה לקהילה הזו, על התמיכה, ההשראה והמחויבות המשותפת ליצור טוב בעולם. אנו מצפים בקוצר רוח להיות איתכם בקשר שוב. עד אז, דאגו לעצמכם ואחד לשני. הארי ומייגן", כך כתבו בפוסט הפרידה.
כעת, כאמור, הדוכסית מסאסקס הוכיחה שוב שכשזה נוגע אליה - זה בעיקר דיבורים כמו חול, אבל אם נשפוט לפי הסטורי - כנראה שלפחות יש מה לאכול. נמשיך לעדכן!
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
"כפיים למאמי, שוב עבדת על כולם בעיניים"
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)