תומס מת'יו קרוקס, האיש שניסה להתנקש בחייו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, חיפש מידע באינטרנט על הנסיכה מוויילס קייט מידלטון ואף הוריד תמונות שלה למכשיר הסלולרי שלו לפני שניסה לרצוח את טראמפ, כך נודע ל-FBI.
על פי הדיווחים, משטרת ארצות הברית גילתה את האובססיה של קרוקס למידלטון לאחר חיפוש שערכה בביתו ובמכשירים הסלולריים שלו, כך אישרו מקורות יודעי דבר המקורבים לחקירה.
בנוסף לתחקיר שערך על טראמפ ועל הנסיכה מוויילס, קרוקס חיפש מידע גם על נשיא ארצות הברית המכהן ג'ו ביידן, על ראש ה-FBI כריסטופר ריי ועל מריק גרלנד, התובע הכללי של ארצות הברית. מידלטון הייתה היחידה בחיפושיו של קרוקס שאינה אמריקנית, וטרם ידוע מדוע עקב אחריה.
ארמון קנזינגטון וה-FBI סירבו להגיב לדיווחים.
2 צפייה בגלריה
תומס מת'יו קרוקס
תומס מת'יו קרוקס
תומס מת'יו קרוקס
(מתוך ניו יורק פוסט )
לאחר ניסיון ההתנקשות בחייו של טראמפ, המלך צ'רלס כתב לנשיא לשעבר מכתב שנמסר לו על ידי שגרירות בריטניה שבו גינה את המעשה. הסיפור כנראה נגע לליבו של המלך, שבשנת 1994 שרד בעצמו ניסיון התנקשות באוסטרליה, כשאדם חמוש ירה לעברו שתי יריות בזמן שנשא נאום.
בחודש יוני האחרון, אחרי חצי שנה שבה לא נראתה בציבור, מידלטון השתתפה באירועי ה-Trooping the Colour (חגיגות יום ההולדת הרשמיות של המלך), ובשבוע שעבר הגיעה לגמר ווימבלדון ביחד עם בתה הנסיכה שרלוט ואחותה פיפה מידלטון.
2 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
קייט מידלטון
(צילום: Karwai Tang/WireImage)