ארמון קנזינגטון בישר היום (ד') כי קייט מידלטון (42) עברה ניתוח שתוכנן מראש בבית החולים בלונדון והיא צפויה להישאר באשפוז בין עשרה ל-14 ימים. עוד נמסר כי הנסיכה מוויילס תחזור למלא את תפקידיה הציבוריים לאחר חג הפסחא, שיתקיים בסוף חודש מרץ.
2 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
רק בריאות. קייט מידלטון
(צילום: Gettyimages)
"הוד מעלתה הנסיכה מוויילס הגיעה אתמול למרפאת לונדון לטובת ניתוח בטן מתוכנן", כך נמסר בהצהרה הרשמית. "הניתוח עבר בהצלחה והיא צפויה להישאר בבית החולים לפני שתחזור הביתה להמשך ההחלמה. בהתבסס על העצה הרפואית, לא סביר שהיא תחזור לתפקידים ציבוריים עד לאחר חג הפסחא.
"הנסיכה מוויילס מבינה את העניין שהצהרה זו תיצור, אך היא מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על כמה שיותר נורמליות עבור ילדיה וכמו כן הרצון שהמידע הרפואי שלה יישאר פרטי. ארמון קנזינגטון יספק עדכונים על התקדמות ההחלמה של הוד מעלתה רק כשיהיה מידע חדש ומשמעותי לחלוק. הנסיכה מוויילס מבקשת להתנצל בפני כל הנוגעים בדבר על כך שהיא נאלצת לדחות את האירועים הקרובים שלה, היא מצפה לחזור כמה שיותר מהר".
נפתח סוגריים דמיוניות על מנת לציין כי במידה ואכן היה מדובר בניתוח מתוכנן מראש - ההיגיון טוען כי מידלטון הייתה נערכת לכך ולא קובעת אירועים שייפלו על תקופת החלמתה. כמו כן נוסיף כי נמסר שלא מדובר במחלת הסרטן.
2 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
נשמח לדעת מה באמת קורה. מידלטון והנסיך וויליאם
(צילום: Gettyimages)