המצב הבריאותי-מסתורי של קייט מידלטון ממשיך להדאיג את העולם כולו - וגם את הנסיך הארי ומייגן מרקל, שעצרו לכמה רגעים את מסע ההשחרות על משפחת המלוכה כדי לרטון על כך שאיש לא מעדכן אותם במצבה של גיסתם האהובה. "הדוכסים מסאסקס מודעים לסערה סביב קייט מידלטון, אך מונעים מהם כל מידע", סיפר מקורב יודע דבר, והוסיף כי ברור לכל ש"אין אמון" בין הארמון לדוכסים.
נרחיב מעט על עניין האמון: מאז שהדוכסים מסאסקס פרשו מהמלוכה בשנת 2020 הם הקדישו את מירב מאמציהם בלהוציא ולהדליף כל פיפס שהתרחש בארמון, כך שלמרות שמדובר במשפחה - לארמון יש סיבה די מוצדקת לא להרחיב בפרטים ליד השניים שחיבתם הגדולה ביותר היא להתראיין ולהוציא ספרים אוטוביוגרפים על חייהם.
3 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
בתמונה: משפחה הרוסה. קייט, וויליאם, הארי ומייגן
(צילום: Gettyimages)
מחבר הספר Scandals of the Royal Palaces, טום קווין, התראיין ל"מירור" וסיפר כי מרקל יצרה קשר עם ארמון קנזינגטון מספר פעמים. "היא באמת מודאגת מהבריאות של קייט", הבהיר.
מקור יודע דבר אחר, סיפר כי הוא לא חושב שקייט או וויליאם ינצלו את דאגתם לטובת פיוס, וג'ני בונד, מומחית לבית המלוכה, הוסיפה: "קייט לעולם לא תחשיב את מייגן כמישהי שיכולה לתת לה עצה או תמיכה. זה הזמן של קייט להתמקד בהשבת הכוחות שלה, בהחלמה פיזית ונפשית ואני לא חושבת שהיא תרצה להתמודד עם הקרע המשפחתי בשלב זה".
רגע לפני שנמשיך, נעצור כדי להזכיר כי שעות ספורות לאחר שהתגלו תאונות הפוטושופ בתמונה שמידלטון פרסמה לכבוד יום האם, בין הראשונות שהגיבו לכך (בדרך עקיפה כמובן) הייתה מרקל, שמקורב אליה התראיין ואמר כי "למייגן זה בחיים לא היה קורה", והוסיף כי "היא תמיד שמה לב להכול, לפרטים הכי קטנים".
3 צפייה בגלריה
למייגן זה לא היה קורה. קייט ומייגן
למייגן זה לא היה קורה. קייט ומייגן
למייגן זה לא היה קורה. קייט ומייגן
(צילום: Gettyimages)
גם הנסיך הארי מוטרד מאוד ממצבה של גיסתו - אך יותר מכך הוא מודאג מהתקשורת שמחכה לקייט בכל פינה. כזכור, הארי עדיין סובל מהטראומה סביב מותה של אימו הנסיכה דיאנה, שנהרגה בתאונת דרכים קטלנית כשהיא ובן זוגה ניסו להימלט מעשרות צלמי פפראצי שרדפו אחריהם ברחובות פריז.
הדאגה של הארי עוררה נגדו ביקורת על כך שהוא דואג, אך במקביל עושה סקי ומגיע עם מייגן לכל אירוע אפשרי. יחד עם זאת, מקורבים לנסיך מספרים כי כי "מחשבותיו עם קייט".
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון מייגן מרקל
קייט מידלטון מייגן מרקל
פעם, כשאליזבת ציוותה עליהם להעמיד פנים שהכל בסדר
(צילום: AP)