מזל טוב! מייגן מרקל, או כפי שהיא אוהבת שמכנים אותה: הדוכסית מסאסקס, חוגגת היום (א') את יום הולדתה ה-43.
מיום ההולדת הקודם שלה בני משפחת המלוכה התעלמו לחלוטין (וככל הנראה זה יקרה גם הפעם), ומכיוון שאנחנו כאלה רגישים לנושא החלטנו לפצות אותה ולהרים לה (או להוריד - תלוי איך מסתכלים על זה) לכבוד היום החגיגי.
מאז שמרקל נכנסה למשפחת המלוכה, היא הייתה אחראית למגוון גדול מאוד של דרמות ושערוריות שאותן כולנו מדקלמים בעל פה - לכן הפעם נשים אותן בצד ונתמקד בקריירת המשחק שלה (אם אפשר לקרוא לזה קריירה). יצאנו למסע בזמן המסך שמייגן קיבלה. וכן, זה הולך להיות מאוד מביך.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
ברכות! מייגן מרקל
(צילום: Astrida Valigorsky/Getty Images)
הופעת הבכורה של מייגן בטלוויזיה הייתה בשנת 1993. היא הוזמנה להתארח בתוכנית Nick News של ניקולודיאון בעקבות מכתב תלונה ששלחה לחברה של סבון כלים, מכיוון שבחר לייעד את המוצר שלו לנשים בלבד. מרקל בת ה-11 החליטה לעשות משהו בנושא ושלחה מכתבים לדמויות מפתח חזקות כולל הילארי קלינטון, שהייתה אז הגברת הראשונה.
כתוצאה מכך הוזמנה מרקל הצעירה להשתתף בתוכנית ביחד עם ילדים אחרים כדי להשמיע את דעתה.
"זה עבד", אמרה מרקל באוגוסט 2022 במהלך פרק של הפודקאסט שלה. "יש מיליוני דרכים שהחברה שלנו מנסה לעכב בהן נשים, להגיד להן מי הן ומה הן צריכות או יכולות להיות. בשנים האחרונות הרצון שלי לעשות משהו בנדון גדל. גם הקול שלי, של אותה ילדה בת 11, הפך לכזה עם יותר ביטחון. אולי גם קצת יותר חזק".
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
לוחמת צדק מאז 1993. מייגן מרקל
(צילום: מתוך Nick News)
בשנת 1995 היא הופיעה בפרק של "נשואים פלוס" כניצבת שאפשר לראות רק אם ממש מתרכזים במסך, אבל בשנת 2002 היא כבר קיבלה תפקיד גדול יותר כשהופיעה לכמה שניות בודדות ואפילו קיבלה שורה אחת באופרת הסבון General Hospital בתוך האחות ג'יל.
במהלך התפקיד הבלתי נשכח (סתם, על מי אנחנו עובדים?) מרקל שוחחה בטלפון תוך כדי שהיא מעיינת ביומן הרופא.
מייגן מרקל בסדרה General Hospital
(מתוך General Hospital)
תכף נגיע לשיא הקריירה של מרקל בסדרה SUITS, אבל כמה שנים לפני זה - בשנת 2004, הדוכסית האהובה שלנו השתתפה בדרמה משפטית עתידנית Century City. אלה אומנם היו רק חמישה פרקים אבל מרקל זכתה לשחק לצידה של זוכת האוסקר ויולה דייויס.
(מתוך Century City)
בשנת 2005 מרקל הופיעה לרגע קל לצידו של אשטון קוצ'ר בסרט "הכי דומה לאהבה". ההופעה שלה הייתה אומנם מאוד קצרה - ברמה של פחות מדקה, אבל במהלך אותן כמה שניות מרקל, שענתה לשם נטלי, ישבה לצידו של קוצ'ר במטוס. לא רע בכלל!
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
מתאים לך נטלי. אשטון קוצ'ר ומרקל
(צילום: מתוך "הכי דומה לאהבה")
Love, Inc הייתה סיטקום אמריקני קליל שודרה בשנת 2005 ומייגן השתתפה בפרק אחד בתור קופאית ברכבת התחתית בשם תרזה סנטוס.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
היינו שמחים להתקל בקופאית כמוך ברכבת
(צילום: מתוך Love,inc)
בשנת 2006 עלתה לאוויר הסדרה הקומית החביבה "טירוף בבית" בכיכובו של אוהד ישראל מספר אחד בעולם מייקל רפפורט. באחד הפרקים התארחה לא אחרת מאשר מרקל, ששיחקה את סוזן - שכל רצונה היה להכיר בין רפפורט לאמה.
(מתוך "טירוף בבית")
באותה השנה מרקל לוהקה לתפקיד קולנועי ראשון (שבו עשתה קצת יותר מלשבת במושבי המטוס) והשתתפה בסרט Deceit - שבו גילמה את החברה הטובה ביותר של הדמות הראשית. הסרט לא מוכר, התפקיד לא זכור אך יודעי דבר מספרים שמרקל נתנה את כל כולה בסרט.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
מתאמצת. מייגן מרקל
(צילום: Deceit)
ובכן, שנת 2006 הייתה אכן עמוסה עבור מרקל, שבין סרט לא מוכר לסיטקום לא מוצלח השתתפה גם בפרק של אחת הסדרות האהובות והמצליחות ביותר - CSI: ניו יורק.
מרקל גילמה את דמותה של ורוניקה פרז, משרתת שהופכת לחשודה ברצח אהובה לשעבר.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
גם אנחנו היינו חושדים בך
(צילום: מתוך CSI NY)
והנה הגענו לרגע שמרקל מתחרטת עליו עד עמקי נשמתה. בין השנים 2007-2006 מרקל הייתה חלק מהשעשועון "דיל או לא דיל".
אומנם לא דובר בתפקיד שהראה את כישורי המשחק שלה - אבל הוא בהחלט פתח לה דלתות.
באוקטובר 2022 אירחה מרקל את פריס הילטון בפודקאסט שקיבל את השם Breaking Down the Bimbo, שם דיברה על החרטות מאותה תקופה. "לא אהבתי את זה שכל מה שהיה חשוב זה המראה שלי, ושהתעסקו רק בזה".
מרקל הוסיפה: "הייתי אסירת תודה בתור שחקנית שהייתה לי עבודה. זה שילם את החשבונות שלי, הייתה לי הכנסה, היה לי ביטוח בריאות - זה היה נהדר. אבל אני רוצה להיות מוערכת בגלל השכל שלי או ההשכלה. היו זמנים שבהם הייתי על הסט של השעשועון ונזכרתי בתקופה שעבדתי כמתמחה בשגרירות ארצות הברית בארגנטינה וחשבתי על זה שאז העריכו אותי בגלל משהו שהוא לא המראה".
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל דיל או לא דיל
מייגן מרקל דיל או לא דיל
פחות מתאימה לשעשועונים
(צילום: NBC)
רגע מביך נוסף שמרקל כנראה הייתה מוכנה לשלם כל סכום כדי שייעלם מהאינטרנט הוא הרגע שבו השתתפה בסדרה "90210" - סדרת הבת של "בוורלי הילס 90210".
בסצנה המדוברת מרקל, או בעצם וונדי, ביצעה מין אוראלי באיתן - שבגד בבת זוגו ונתפס על חם. אמרנו שזה יהיה מביך!
מתוך 90210
עוד כמה פרויקטים שבהם היא השתתפה לאחר מכן היו Til Death', סרט קצר משנת 2008 שבו גילמה מוכרת רכבים בשם טארה, הסדרה "אביר על גלגלים", שם התארחה בשנת 2009 בתור אנני אורטיז - חיילת שהפכה ללוחמת, הקומדיה "הליגה" שגם בה היה לה תפקיד אורח וסדרת הדרמה המצליחה "ללא עקבות", שם גילמה סטודנטית שהתגלתה כמתחזה.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
יש לך משהו עצוב בעיניים
(צילום: מתוך "ללא עקבות")
שנת 2010 המשיכה להביא איתה הופעות אורח קצרות של מרקל בשלל סדרות כמו למשך CSI: מיאמי - שם גילמה את השוטרת ליאה מונטויה, קצינה גיבורה שהצילו מבניין בוער.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
אל תבכי מאמי, הכל בסדר
(צילום: מתוך CSI: Miami)
באותה השנה היא גם הפציעה לרגע בסרט "תביא אותו כמו גבר", שבו הצמידה שפתיים לראסל בראנד.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
מזכירה את קים קרדשיאן
(צילום: מתוך "תביא אותו כמו גבר")
בשנת 2011 מרקל השתתפה, אם אפשר לקרוא לזה ככה, בסרט "איך להיפטר מהבוס" לצידם של ג'ניפר אניסטון, ג'ייסון סודייקיס, קווין ספייסי ועוד. היא גילמה בו נערת FedEx, תפקיד קטן אך בהחלט שווה אזכור.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
שמרת את הכובע?
(צילום: מתוך "איך להפטר מהבוס")
ועוד קצת תפקידים קטנים ופחות משמעותיים:
בשנת 2012 השתתפה בסרט Disfunctional Friends - שם גילמה צלמת, ובאותה שנה השתתפה בסדרה "קאסטל" ושיחקה רוצחת סדרתית.
שנה לאחר מכן השתתפה בקומדיה הרומנטית Random Encounters ושנתיים אחר כך, ב-2015, השתתפה בסרט הפשע הבריטי-הונגרי "אנטי-חברתי".
בשנת 2016 מרקל כיהנה כשופטת אורחת בתוכנית הריאליטי Chopped Junior שבה נתנה את המשוב שלה לאחד השפים הצעירים והשאפתניים בתוכנית. עובדה חביבה: בדיוק באותם הימים היא הכירה את הנסיך הארי.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
את נראית לחוצה
(צילום: מתוך "אנטי חברתי")
והנה הגענו סוף-סוף, אחרי כמה תפקידים זניחים נוספים שוויתרנו עליהם בדרך, לשיא הקריירה של מרקל. בין השנים 2018-2011 מרקל כיכבה בסדרת הדרמה המשפטית SUITS, שם גילמה את דמותה של רייצ'ל זיין, עוזרת משפטית שמתאהבת במתחזה מייק רוס (פטריק ג'יי אדמס).
מרקל עזבה בסוף העונה השמינית לטובת תפקיד חייה: אשתו של הנסיך הארי.
14 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
הרגע שבו התאהבנו בך.
(צילום: מתוך SUITS)
נציין שמרקל אומנם החליטה לזנוח את קריירת המשחק עבור הנסיך - אבל היא ממש לא עזבה את המסך. הדוכסית מסאסקס ממשיכה להעניק ראיונות לכל מי שרק רוצה לשמוע כמה טינופת יש לה לשפוך על משפחת המלוכה.
בנוסף, על פי הדיווחים - ממש בקרוב נזכה לראות את הדוכסית בסדרה חדשה בנטפליקס שבמהלכה היא תחגוג את ההנאה שהיא חווה מבישול, גינון, אירוח וחברים. יש למה לצפות!
14 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
יום הולדת שמח נשמה!
(צילם: Gettyimages)