הנסיך הארי ומייגן מרקל התברגו ברשימת הלוזרים הגדולים ביותר בהוליווד של מגזין The Hollywood Reporter, כך פורסם אמש (ג'). על פי המגזין, הקריטריונים שתרמו לכניסתם לרשימה הם הספר של הנסיך הארי, SPARE, שכידוע עמוס בהשחרות על משפחת המלוכה וכמובן סדרת הדוקו-ריאליטי של השניים, "הארי ומייגן", בה הדוכסים מטנפים על המלוכה לאורך שישה פרקים ארוכים.
"הדוכסים מסאסקס נבחרו בזכות הסרט התיעודי המתבכיין של הארי ומייגן לנטפליקס, הביוגרפיה המכוערת של הארי - שאפילו השם שניתן לספר הוא תלונה מזעזעת והפודקאסט המשעמם שלהם", נכתב באתר. לגבי הפודקאסט רק נציין כי ספוטיפיי החליטו להעלים אותו די מהר וביטלו באמצע את החוזה מול הסאסקסים, שלא עמדו בהתחייבותם.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
פייר, מגיע לכם. הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
"הארי ומייגן ברחו מחיים של שירות ציבורי כדי לפדות את מעמדים הסלבריטאי בארצות הברית אך לא הצליחו 'להתניע' את המותג שלהם. הם הפכו לסוג של בועה קדושה שרק התחננה שיפוצצו אותה - ו'סאות' פארק' הייתה הסיכה". במגזין דיברו כמובן על הפרק האייקוני של סדרת הלהיט, שעלה תחת השם "סיור פרטי ברחבי העולם", שצחק (ובצדק) על העובדה שהארי ומייגן עזבו את המלוכה בטענה לצורך בפרטיות ולאחר מכן כל מה שהם עשו זה לחפש את אור הזרקורים. "בכל זאת, כל הבוז והלעג מנצחים, אחרת היו נאלצים השניים להשתתף במאות אירועים רשמיים של בית המלוכה וזה נשמע גיהנום", נכתב בלגלוג.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
תמונת הקאבר החדשה שלנו
(צילום: אינסטגרם)
לרשימת הלוזרים הגדולים הצטרפו גם סרטי מארוול, זכיינית Scream, השחקן עזרא מילר, דיסני ומי שמנסה לטפח תדמית חדשה של אוהד ישראל - האיש העשיר ביותר בעולם אילון מאסק, שהרס במו ידיו את הרשת החברתית טוויטר, שהפכה ל-X ועל פי נתונים שפורסמו במגזין ערכה צנח מ-44 מיליארד דולר שמאסק שילם עבורה ל-19 מיליון דולר בלבד.
"הנהלת הרשת החברתית של אילון מאסק, ששימשה במשך שנים רבות מאוד ככלי קידום מכירות קריטי עבור אולפנים וכישרונות, הפכה לאסון עצום שהעלה את התהייה האם אילון מאסק מנסה להרוס את טוויטר בכוונה - מהסיבה שאף אחד לא יכול להיות כל כך חכם וכל כך טיפש בו זמנית. מהרחקת מפרסמים דרך סגירת משתמשים ועד ציוצים אנטישמיים, מאסק הוכיח שאי אפשר להיות בוס מבוגר של רשת חברתית ולשחק את תפקיד הטרול האימפולסיבי, צריך לבחור את התפקיד שלך ולא צריך להיות מדען טילים כדי להבין זאת". אאוץ'.
3 צפייה בגלריה
"יאיי, אני לוזר". אילון מאסק
"יאיי, אני לוזר". אילון מאסק
"יאיי, אני לוזר". אילון מאסק
(צילום: AP)