"אנחנו אוהבים אותך הנסיך הארי", כך קיבלו את פניו של הנסיך המנוכר מאות מעריצים שהתאספו לצפות מרחוק בדוכס מסאסקס, שהגיע לבריטניה לטובת חגיגות העשור למפעל חייו - טורניר משחקי האינוויקטוס.
אביו של הארי, המלך צ'רלס השלישי, שהיה במרחק קילומטרים בודדים מבנו שאותו לא ראה מאז חודש פברואר האחרון (וגם אז הקדיש לו בדיוק 45 דקות), הודיע כי הוא עסוק מדי כדי להגיע לתמוך בבנו, או אפילו לשבת איתו לתה ועוגיה, אך לשמחתו של הנסיך - מי שנחלצו לעזרתו, או בעיקר לתמיכתו, היו דודיו - ארל ספנסר וליידי ג'יין, אחיה של אימו המנוחה הנסיכה דיאנה, שהגיעו להיות איתו.
4 צפייה בגלריה
ארל ספנסר
ארל ספנסר
השגחה עליונה. ארל ספנסר וליידי ג'יין
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
קריאות עידוד קולניות במיוחד ליוו את הארי מהרגע שירד מהרכב בכנסיית סנט פול ועד לרגע שנעלם פנימה. הדוכס מסאסקס התקבל בחום על ידי הדיקן מסנט פול - הכומר אנדרו טרמלט. "אנו מתכנסים כאן היום כדי להודות לאל הכול יכול על עבודתה של קרן משחקי האינוויקטוס לכבוד עשור לפועלם", פתח הכומר את האירוע. "אנו חוגגים את ההישגים הגדולים של המתחרים הרבים ב-23 המדינות. אני מודים על החזון והחמלה מעוררי ההשראה שהיוו את הבסיס".
בחיוך רחב אך עם עצבות בולטת למרחקים, הארי פילס את דרכו בכנסייה, לחץ ידיים לאורחים ולבסוף זכה לחיבוקים חמים מספנסר וליידי ג'יין. המצלמות הרבות שהיו באזור התעכבו עוד כמה רגעים על הארי לאחר שפגש את דודיו, והצליחו לתעד את הנסיך עם מבט עצוב בעיניים, כשהוא מחליף איתם עוד כמה מילים.
דודיו של הארי שומרים על קשר קרוב וטוב עם האחיין המנוכר. ליידי ג'יין, האמצעית מבין שלוש האחיות לבית משפחת ספנסר, היא זו שקרובה אליו במיוחד והייתה בין הראשונים שהוזמנו לפגוש את בנו הבכור ארצ'י.
לאחר סיום האירוע הארי יצא ללחוץ ידיים להמון שחיכה נרגש בחוץ. הוא התלוצץ עם אישה שהצטיידה בשני טלפונים וניסתה לתפוס את התמונה הכי טובה שלו, ושאל אותה למה היא צריכה שני מכשירים. "זה לא הגיוני", אמר - ומיד הצטרף אליה ללפי.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
הנסיך האהוב!
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
יש לך משהו עצוב בעיניים
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
במקביל, המלך צ'רלס ערך את מסיבת הגן הראשונה של העונה בארמון בקינגהאם לצידה של אשתו, המלכה רעיה קמילה. יתר בני המלוכה הצטרפו גם כן, בהם הדוכסים מאדינבורו אדוארד וסופי וכמובן הנסיכה אן. הנסיכים וויליאם וקייט נעדרו מהאירוע.
4 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס
המלך צ'רלס
פייר, התנהגות מגעילה. צ'רלס וקמילה
(צילום: Jordan Pettitt - Pool/Getty Images)