הנסיכה קייט מידלטון שוחררה לביתה אחרי שבועיים של אשפוז והיא "מחלימה היטב", כך דיווח היום (ב') ארמון קנזינגטון. "הנסיך והנסיכה רוצים לומר תודה ענקית לכל הצוות הרפואי במרפאת לונדון ובמיוחד לצוות האחיות המסור על הטיפול שהם העניקו לנסיכה. משפחת וויילס אסירת תודה על האיחולים שקיבלה מרחבי העולם". כך מסר הדובר המלכותי.
במהלך השבועיים האחרונים הנסיך וויליאם הקפיד להיות לצידה של אשתו והגיע לבקר אותה לעיתים תכופות. ביום שישי האחרון, שעות ספורות לפני שנכנס לניתוח בעצמו, המלך צ'רלס הגיע גם הוא לבקר את כלתו.
2 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
אין כמו בבית. קייט מידלטון
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
שעות ספורות לאחר שארמון קנזינגטון הודיע על שחרורה של מידלטון, המלך צ'רלס השתחרר גם כן מבית החולים - שלושה ימים לאחר שהתאשפז. ביציאה מבית החולים צולם המלך כשהוא מחייך ומנופף לשלום וכשאשתו, קמילה, לצידו. הכביש המוביל לבית החולים פונה לגמרי - אך קהל גדול של אזרחים נרגשים הגיע לצפות במלך משתחרר ונכנס לרכבו.
"המלך שוחרר היום אחר הצהריים מבית החולים לאחר טיפול רפואי מתוכנן ודחה את ההתקשרויות הציבוריות הקרובות כדי לאפשר תקופה של החלמה", כך נמסר מטעם ארמון בקינגהאם. "הוד מלכותו מבקש להודות לצוות הרפואי ולכל העוסקים בתמיכה בביקורו בבית החולים, והוא אסיר תודה על כל האיחולים שקיבל בימים האחרונים".
כזכור, לפני שבועיים ושעות ספורות לאחר שנודע על הניתוח של מידלטון, ארמון בקינגהאם פרסם הודעה כי המלך צ'רלס השני צפוי לעבור ניתוח בעקבות ערמונית מוגדלת.
המלך, כאמור, אושפז ביום שישי כשאשתו קמילה לא זזה ממיטתו. "הוד מלכותו מבקש להודות לכל אלה ששלחו את איחוליהם במהלך השבוע האחרון והוא שמח לגלות שלאבחנה שלו ישנה השפעה חיובית בכל הנוגע למודעות הציבור", כך מסר הדובר של הארמון.
2 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס
המלך צ'רלס
מחכים לעדכון. המלך צ'רלס
(צילום: Yui Mok - WPA Pool/GettyImages)