אתמול (ב') חגג הנסיך ג'ורג', בנם הבכור של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון - ומי שעתיד להיות המלך הבא (הבא) של אנגליה, את יום הולדתו ה-11.
"אנחנו מאחלים לנסיך ג'ורג' יום הולדת שמח מאוד", כתבו הוריו לצד תמונה חדשה של הנסיך שצילמה מידלטון, ופורסמה בשחור-לבן.
8 צפייה בגלריה
הנסיך ג'ורג'
הנסיך ג'ורג'
בהחלט לוק של מלך עתידי. הנסיך ג'ורג'
(צילום: אינסטגרם)
עם זאת, השנה האחרונה הייתה לא פשוטה עבור הנסיך הקטן, שנאלץ להתמודד עם מחלת הסרטן של אימו קייט וגם עם הסרטן שתקף את סבו, המלך צ'רלס השלישי. וכל זה בלי להרחיב על ההפסד של נבחרת אנגליה בגמר משחקי היורו שנערך מוקדם יותר החודש.
"זה כמובן היה הלם גדול", אמרה מידלטון בחודש מרץ האחרון - כשהתייצבה מול המצלמות וחשפה כי אובחנה עם סרטן. "וויליאם ואני עשינו כל שביכולתנו כדי לעבד ולנהל זאת באופן פרטי למען המשפחה שלנו. כפי שאתם יכולים לדמיין, לקח לי זמן להתאושש מניתוח גדול כדי להתחיל את הטיפול שלי, אבל הכי חשוב, לקח לנו זמן להסביר הכול לג'ורג', שרלוט ולואי באופן שיתאים להם ועדיין להרגיע אותם שאהיה בסדר".
קייט מידלטון חושפת כי אובחנה עם סרטן
(צילום: אינסטגרם)
וזה לא נגמר בזה: עוד לפני כן, בספטמבר 2022 איבד ג'ורג' את סבתא רבתא שלו, המלכה אליזבת - אותה הוא כינה "גאן גאן", ולקח חלק פעיל בכל אירועי הלוויה שלה שנמשכו עשרה ימים.
8 צפייה בגלריה
הנסיך ג'ורג' המלכה אליזבת
הנסיך ג'ורג' המלכה אליזבת
הנסיך ג'ורג' המלכה אליזבת
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
וזה ממשיך: בשנים האחרונות הנסיך ג'ורג' היה עד לסכסוך הארוך שממשיך להתעצם עד היום בין הוריו לדודו הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל.
ג'ורג' נחשף לכותרות, לעיתונים וכמובן לכל השמועות ומכיר היטב את ההאשמות של הדודים מאמריקה - שדואגים להשמיע את טענותיהם שוב ושוב בפני כל כלי תקשורת שרק מעוניין.
נציין כי לפני הסיכסוך, הארי היה קשור מאוד לג'ורג' והשמועות מספרות שהוא היה דוד במשרה מלאה והרבה לבלות ביחד עם אחיינו התינוק.
8 צפייה בגלריה
הנסיך ג'ורג' המלכה אליזבת
הנסיך ג'ורג' המלכה אליזבת
פעם, לפני עידן מייגן. הארי, וויליאם, ג'ורג', שרלוט וקייט
(צילום: Zak Hussein - Corbis/Corbis via Getty Images)
ובכל זאת, רגע של נחת: ג'ורג' רשם גם הישג משמעותי שכול ילד בגילו רק יכול לחלום עליו - כשהגיע ביחד עם אביו ואחותו הנסיכה שרלוט להופעה של טיילור סוויפט וזכה להיכנס מאחורי הקלעים ולהצטלם עם הכוכבת. ולא רק זה - סוויפט עצמה שיתפה את התמונה ברשתות החברתיות.
8 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם טיילור סוויפט
הנסיך וויליאם טיילור סוויפט
הקנאה!
(צילום: אינסטגרם)
למרות המאבקים המשפחתיים, הנסיך ג'ורג' ממשיך לככב ולבלוט בכל האירועים הציבוריים שהוא לוקח בהם חלק, והתנהגותו ממשיכה להוכיח שהוא עובד קשה ומתכונן היטב לקראת האחריות העתידית שלו כמלך. הוא אומנם רק בן 11, אבל כבר עכשיו הוא עובר הדרכות והכנות לקראת היותו מלך אנגליה. כיום כאמור הוא השני בתור לכס המלכות.
דבי פרנק , אשת סודה של הנסיכה המנוחה דיאנה ואסטרולוגית ידועה, סיפרה קצת על התכונות הבולטות של ג'ורג', שיעזרו לו בתפקידו העתידי כמלך. "ג'ורג' הוא מזל סרטן, מה שאומר שהוא רגיש מאוד ואחראי לא פחות", אמרה. "הוא אומנם נראה קצת ביישן אבל גם סבתו המנוחה דיאנה ודודו הארי היו ביישנים בצעירותם - ובכל זאת שניהם פרחו לתפקידים המלכותיים שלהם". האסטרולוגית המשיכה לנתח את ג'ורג' וסיפרה כי למרות שלנסיך הצעיר יש זיקה ברורה לאביו, הוא עדיין מחפש את קרבתה של אימו.
לשאלה איך ג'ורג' יהיה כמלך, ענתה: "ג'ורג' יפעל בעיקר מהלב ולא מהראש. הוא יסתמך על תחושות הבטן שלו ולא על ההיגיון".
8 צפייה בגלריה
הנסיך ג'ורג'
הנסיך ג'ורג'
רגיש ופועל מהלב. ג'ורג'
(צילום: Mark Cuthbert/UK Press via Getty Images)
נציין כי על פי הספר "קרב האחים" של הסופר המלכותי רוברט לייסי, הנסיך ג'ורג' גילה שהוא עתיד להיות המלך הבא של אנגליה רק כשהגיע לגיל 7. "וויליאם לא גילה מעולם איך ומתי הוא בישר את הבשורה הגדולה לבנו, אך זה קרה כשמלאו לו שבע, בקיץ 2020".
למרות העובדה שביום מן הימים הוא יהפוך להיות מלך - ג'ורג' אינו מקבל יחס מיוחד בבית הספר ולמעשה יודעי דבר מספרים כי הוא מתנהג כמו כול ילד אחר בגילו, ומסתדר מצוין עם שאר החברים לכיתה. "בבית הספר הוא פשוט ג'ורג', לא הנסיך", הבהירה אנה ברי, כתבת של חדשות "אקספרס". "ג'ורג' נהנה להגיע ללימודים ואישיותו המקסימה מתקבלת היטב בקרב הילדים האחרים. הוא לא מקבל יחס מיוחד, אינו נקרא בטייטל המלכותי ואינו זוכה לתשומת לב נוספת בגלל מי שהוא", אמרה.
ברי הוסיפה כי מקורות מבית הספר מספרים כי "ג'ורג' לא עושה עניין גדול ממעמדו המלכותי", וסיפרה כי "גם הוריו של ג'ורג' מתנהגים בצורה חברותית ונעימה כשהם מגיעים לבית הספר ומקפידים לשוחח עם שאר ההורים".
8 צפייה בגלריה
הנסיכים ג'ורג' שרלוט ולואי
הנסיכים ג'ורג' שרלוט ולואי
פרצופונים. ג'ורג', שרלוט ולואי
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
"אני בטוח שוויליאם וקייט גורמים לג'ורג' להבין את תפקידו העתידי בצורה הטובה ביותר שהם יכולים ולא הופכים את זה למכביד מדי עבורו", סיפר מקור מהארמון למגזין People, ואחר הוסיף: "וויליאם מדבר עם הנסיך ג'ורג' על המשמעות בלהיות בן מלוכה. הוא עושה זאת בצורה עדינה ופשוטה כדי לא ליצור לחצים אצל ג'ורג' מגיל כל כך צעיר".
מקור נוסף התראיין למגזין Us Weekly וסיפר כי וויליאם מקפיד ללמד את ג'ורג' על המלוכה בעזרת ציורים, ספרי ילדים ושלל מטאפורות כדי לעזור לו להבין איך העניין הזה עובד בצורה הכי קלה. "וויליאם מסביר לג'ורג' על המלוכה בצורה מאוד כיפית, וג'ורג' בהחלט נהנה מכך".
8 צפייה בגלריה
הנסיך ג'ורג'
הנסיך ג'ורג'
התפוח לא נפל רחוק מהעץ. המלך הבא (הבא) של אנגליה, ג'ורג'
(צילום: Chris Jackson/Gettyimages)
ונסיים עם קצת קלילות, בכל זאת - מדובר בילד בן 11. המאכל האהוב ביותר על ג'ורג' הוא ספגטי קרבונרה, הוא מאוד אוהב לרכוב על סוסים, הוא רקדן מצוין ואוהב לרקוד ותוכנית הטלוויזיה האהובה עליו היא "סמי הכבאי", שאפילו הקדישה לו פרק.
יחי המלך הבא (הבא) של אנגליה!
8 צפייה בגלריה
הנסיך ג'ורג'
הנסיך ג'ורג'
הנסיך ג'ורג'
(צילום: Mark Cuthbert/Gettyimages)