הנסיך הארי ממשיך לנצל את דקות התהילה שלו כנסיך ולצאת נגד משפחתו - והפעם בסרט תיעודי חדש Tabloids On Trial שישודר היום (ה') ברשת ITV.
בסרט הנוכחי הדוכס מסאסקס החליט לתת במה בעיקר למשפט שבו הפסיד מול משרד הפנים הבריטי, שקבע כי עליו לממן את האבטחה שלו בעצמו כשיגיע לבריטניה. במקביל דיבר גם על ההתנהלות מול התקשורת, שלדבריו השפיעה על הדינמיקה המשפחתית שלו. "החוויות שלי עם העיתונות הבריטית גרמה לי לפרנויה, פחד, דאגות וחוסר אמון באנשים סביבי", אמר.
עוד התייחס הנסיך לתביעה נגד קבוצת "מירור", שאספה עליו מידע בצורה לא חוקית שכללה האזנות לתא הקולי האישי שלו - והאשים אותה באחריות לחלק גדול מהקרע המשפחתי שנוצר. "כל דבר שאני אומר על המשפחה שלי הופך להתעללות שאני חווה מצד העיתונות", הסביר, והוסיף כי הוא מקווה שהוא ומשפחתו יצליחו לפתור את הדברים ביניהם. "אני מאמין שאנחנו צריכים לעשות את זה לטובתנו - אבל אני עושה את זה מהסיבות האישיות שלי. אני חושב שכל מה שעניין אנשים זה להבין מה נכון ומה לא".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
רק הצעה - אבל אולי מספיק כבר עם הראיונות? הנסיך הארי
(צילום: Neil Mockford/GC Images)
לפני שנמשיך, נעצור כדי להזכיר כי מאז הארי פרש מהמלוכה ביחד עם אשתו מייגן מרקל הוא התראיין לכמה וכמה ערוצי תקשורת - רובם אמריקנים. בינואר 2023 הוציא לאור את ספרו האוטוביוגרפי הראשון - SPARE הכולל 410 עמודים שרובם הגדול מוקדש לכביסה המלוכלכת שבחר לחשוף על משפחתו.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
מוטרד מהתקשורת - ולא מפסיק לפנות אליה. הנסיך הארי
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
בינתיים, בין תוכנית אחת לאחרת - הארי מתכנן לחזור לבריטניה כבר הקיץ כדי לנסות ללבן את המצב בינו לבין שאר המשפחה. מי שלא תצטרף ככל הנראה היא אשתו מייגן, שחוששת מאוד שיפגעו בה בפומבי. את החשש הזה מרקל סוחבת איתה מאז יוני 2022, אז הגיעה ביחד עם הארי לחגיגות הג'ובילי של המלכה אליזבת המנוחה וספגה קריאות בוז מהקהל הרב שהגיע לתמוך במלכה.
הפחד של מייגן למעשה יגרום לכך שהשניים עלולים לבלות לא מעט זמן בנפרד מאחר שהנסיך מעוניין לתקן את מערכת היחסים המתוחה עם משפחתו, בזמן שמרקל מתעקשת להישאר בארצות הברית במקום הבטוח שלה. "הארי משוכנע שאם הוא יבלה יותר זמן בבריטניה זה יעזור לו להתחבר מחדש למשפחתו", סיפר מקור יודע דבר ל"דיילי מייל".
"הארי נחוש בדעתו לחזור הביתה, לפגוש את אבא שלו, לבלות עם חברי הילדות שלו, לחגוג איתם את יום הולדתו בחודש ספטמבר הקרוב, לבקר את דודתו הנסיכה אן וגם את גיסתו קייט", הוסיף המקורב. "מייגן מכבדת את העובדה שהארי צריך ורוצה לחזור הביתה למשפחתו - אבל זה לא אומר שיש בכוונתה ללכת איתו".
גם ילדיו של הארי, הנסיכים ארצ'י (5) וליליבת (שנתיים) לא יצטרפו לאביהם ובמקום לבקר את משפחתם שבלונדון הם יישארו עם בייביסיטר בביתם שבמונטסיטו. "למייגן יש יותר מדי לאבד", הבהיר מקורב. "ביחד עם תוכנית בישול חדשה על הפרק ואתר הלייף סטייל שהיא מקדמת - הדבר האחרון שהיא צריכה זה את הלחץ סביב החזרה לבריטניה".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
מה יהיה הסוף איתם?
(צילום: Emmanuel Osodi/Anadolu via Getty Images)