אתמול (ב') בשעות הערב המוקדמות, ארמון קנסינגטון פרסם סרטון משפחתי של הנסיך וויליאם, קייט מידלטון ושלושת ילדיהם, הנסיכים ג'ורג' שרלוט ולואי, שבמהלכו סיפרה הנסיכה מוויילס שהחלימה ממחלת הסרטן: "אני לא יכולה לספר לכם איזו הקלה זו לסיים סוף-סוף את טיפולי הכימותרפיה שלי. תשעת החודשים האחרונים היו קשים במידה יוצאת דופן עבורנו כמשפחה. החיים, כפי שמכירים אותם, יכולים להשתנות ברגע, ועלינו למצוא דרך לנווט דרך הסערות, בדרך לא ידועה".
מידלטון הוסיפה: "לעשות כל מה שביכולתי כדי להישאר נקיה מסרטן - זו המטרה שלי עכשיו. למרות שסיימתי את טיפולי הכימותרפיה, הדרך שלי לריפוי והחלמה מלאה היא ארוכה ואני חייבת להמשיך מדי יום ביומו. עם זאת, אני מצפה לחזור לעבודה ולקיים עוד כמה הופעות ציבוריות בחודשים הקרובים. אני נכנסת לשלב חדש של החלמה עם תחושה של תקווה והערכה לחיים. וויליאם ואני אסירי תודה על התמיכה שקיבלנו, שאבנו כוח מכל מי שעזרו לנו. לכל אלה שממשיכים במסע הסרטן שלהם - אני איתכם, יד ביד. מתוך החושך יכול לבקוע אור אז תנו לאור הזה לזרוח בבהירות".
הנסיכה קייט מידלטון
תוך דקות ספורות הרשת הוצפה בתגובות להחלמתה של קייט וכמובן שגם לסרטון המאוד-מאוד - איך נאמר זאת, מחושב וערוך היטב שהארמון הוציא. "אני שמח לשמוע שקייט מידלטון מתאוששת היטב. אני קצת מבולבל מכך שהיא מוציאה אלבום פולק, אבל שיהיה", צייץ בהומור בחור בשם קולין, ואחת אחרת בשם ויויאן פירסמה צילום מסך שבו רואים את קייט מניחה את ראשה על וויליאם, וכתבה: "הוא לא יכול להעמיד פנים אפילו במשך חמש דקות שהוא רוצה להיות שם איתה".
מעריצה מלכותית בשם מיני טרחה להזכיר לכולם שלמלך צ'רלס עדיין יש סרטן, וכתבה: "צ'רלס, שלמעשה עדיין חולה בסרטן, עובד ללא הפסקה - בזמן שקייט מידלטון רק משתובבת ביער ומצלמת את סרטון יחסי הציבור המצומצם החדש שלה כדי לומר ש'הכימותרפיה המונעת' שלה הושלמה לאחר חודשים שבהם לא עבדה. זה לא שפוי".
3 צפייה בגלריה
קייט מדילטון
קייט מדילטון
וויליאם וקייט ברגע ממיס את הלב
(צילום: אינסטגרם)
כמובן שלצד התגובות העוקצניות היו גם שלל תגובות נפלאות ומפרגנות: "לא איכפת לי מה כולם חושבים, הסרטון של וויליאם וקייט פשוט יפהפה", כתבה מעריצה אחת, ואחר הוסיף: "אני כל כך שמח שאת מרגישה טוב. את אישה מדהימה ומגיע לך את כל הבריאות והאושר".
"זה גרם לי להיות מוצפת ברגשות ברגע שצפיתי בסרטון. המסע שלה לא היה קל. אני שמחה לראות אותה מצליחה", הגיבה מעריצה נוספת, וגולשת בשם אנדריאה כתבה: "משורדת אחת לאחרת - אני כל כך שמחה לשמוע שאת מרגישה טוב".
השחקנית אוליביה מאן, שאובחנה עם סרטן השד וחשפה זאת בחודש מרץ האחרון, בירכה גם היא את קייט: "כל כך מעורר השראה לשמוע אותך מתארת את המתנות המפתיעות שמחלות כאלה יכולות להביא, אני שולחת לך את כל האהבה שבעולם".
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
וויליאם וקייט כמו שמעולם לא ראינו אותם
(צילום: אינסטגרם)
ובכל זאת, למרות שאבחון הסרטן המדויק של מידלטון טרם נחשף - איך ספק שזה תפס אותה לא מוכנה ואולי, בדיוק כמו שהנסיך הארי אמר לגבי מחלתו של אביו - ברגעים כאלה שמחלות מהסוג הזה מתפרצות, לומדים להעריך את מה שבאמת חשוב: המשפחה. וזה בדיוק מה שאנחנו רואים בסרטון שפרסמה הנסיכה.
ערוך ומתוסרט היטב או שלא, זה לא מה שחשוב כאן. הנסיכים וויליאם וקייט הצליחו לשים סוף לשמועות ארוכות השנים בדבר משבר בנישואיהם והציגו חזית מאוחדת, תומכת, אוהבת ובעיקר - משפחתית. חזית שאפילו הארי ומייגן, שכול כך מנסים להציג משפחתיות למופת מאז שפרשו מהמלוכה בשנת 2020, לא מצליחים לעשות.
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
משחקים קלפים כמו כל משפחה רגילה
(צילום: אינסטגרם)