מי לא היתה בסיטואציה הזו: רגע אחרי פרידה, הלב שבור למיליון חתיכות קטנות והרצון היחיד הוא לשים עלייך את הפיג׳מה הבלויה שלך ולקיים מערכת יחסים בשלישיה עם בן וג׳ריז. אבל תארו לכם איך מרגישות אלה שחשופות לאור הזרקורים? בחודשים האחרונים תקפה את הביצה המקומית מכה קשה של פרידות. כמו נגיף אבולה מדבק זה עבר מזוג מוכר אחד לזוג מוכר אחר, והוא תקף נשואים, מאורסים ואפילו סתם יזיזים שהחליטו על פירוק החבילה הזוגית והשאירו עשרות לבבות שבורים ברחבי העיר.
אבל הסלביות צריכות להמשיך הלאה מול המצלמות, בהשקות ופתיחות למיניהן. אז מה לובשים? מה חושפים? איך גורמים לאקס להיחנק ולאכול את הכובע?
יש כאלו שזה הצליח להן ותוך מספר ימים מצאו ריבאונד מוצלח (היי, מארינה וגלית), ויש כאלו שלא למדו לקח ונשארו בדד. לני גודין, סטייליסטית הבית, התגייסה כדי לעזור לפרודות הבודדות והלא נואשות של הביצה.

מארינה מקסימיליאן: הורסת בקטע רע

7 צפייה בגלריה
(לם וליץ סטודיו)
הרווקה: מארינה מקסימיליאן, שנפרדה מבעלה עמית קרני ביולי האחרון, ויוצאת בימים אלו עם החצי תכול העיניים של גיא ויהל, גיא מנטש, היתה בין המתרשמים מהקולקציה החדשה של קסטרו בעיצובו של עברי לידר.
דבר הסטייליסטית: מארינה עדיין לא הפנימה את הפיגורה החדשה וההורסת שלה - והגרדרובה בהתאם: השמלה קצרה מדי ונחתכת לא במקום הנכון באזור המותן. בנוסף, עם שמלה כל כך קצרה רצוי וראוי לתת דגש לנעליים ולא לנעול משהו מימי ה"אנו באנו". גם לא ממש ברור מה עושה שם השרשרת ולמי בדיוק היא תורמת. נקודת האור היחידה היא ג'קט הבייסבול השחור-כתום. עם בליל של סמרטטת כל כך לא מחמיא, הרווקה המבוקשת של הביצה עלולה לאבד את התואר במהירות שיא, אם כי נראה שלגיא זה לא ממש מזיז.
ציון: 0.5 לניז

לירן כוהנר: הנה העוגה!

7 צפייה בגלריה
(צילום ענת מוסברג)
הפרודה: לירן כוהנר, שברזומה הרומנטי שלה נמצא הזמר נתן גושן, יצאה כארבעה חודשים עם איש העסקים עדי עזרא, אך בתחילת החודש אמרו "ביי" אחד לשנייה. את הלוק הנ"ל היא הציגה במסגרת פסטיבל יום ההולדת שלה.
דבר הסטייליסטית: מלכת היופי במיל' מגישה כאן מראה מתקתק וסוכרתי מדי, נטול כל סקס-אפיל, טוטאל לוק קיטשי שמעורר אסוציאציה ילדותית. שמלה באותה גזרה באורך מקסי היתה מייצרת את הדרמה הראויה, ומשווה לה את מידת הנשיות הרצויה. לחילופין, בחירה בנעליים שטוחות היתה יוצרת מראה מתוחכם יותר.
ציון: 1 לניז

מאיה בוסקילה: שחור בעיניים

7 צפייה בגלריה
(צילום: אביב חופי)
הרווקה: מאיה בוסיקלה שהיא ובעלה מתן כהן נפרדו בתחילת חודש מאי השנה, והתייצבה בהשקת מותג האופנה החדש RIMMAROMANO.
דבר הסטייליסטית: בוסקילה שומרת על פרופיל אופנתי נמוך ובוחרת בשחור הנצחי. קשה להתבלבל עם שילוב של שמלת מיני רחבה וג'קט עור עם חיתוכים. המראה המתקבל הוא סולידי ואפילו שחור מדי. מייק-אפ בהחלט לא היה מזיק לה, כי הכל נראה חיוור ועגמומי. אבל מה שעושה לנו שחור במיוחד זה הרזון המוגזם שלה.
ציון: 2 לניז

השפיץ של הדוגמניות: גלית גוטמן

7 צפייה בגלריה
(צילום : סטודיו לם ווליץ)
הרווקה: גוטמן בת ה-41 נפרדה בספטמבר האחרון מהצלם זיו קורן לאחר 16 שנים. בחודשיים האחרונים מטפחת הדוגמנית זוגיות עם איש העסקים יגאל אהובי בן ה-59. את הלוק הזה היא הציגה בפתיחת חנות ה-pop up store של מותג האופנה מארק ג'ייקובס.
דבר הסטייליסטית: לא תמיד חייבים לאמץ כל טרנד בכל קונסטלציה. הפעם הכוונה היא למגפי השפיצים, שבלוק הנוכחי עם שמלת המיני הם פשוט לא מתאימים - לא בהיקף שלהם שלא מצליח לעטוף את הרגל, ולא השפיץ שיוצר מראה של כף רגל ארוכה מדי. התוצאה היא לוק לא פרופורציונלי. חוץ מהפלטה הזניחה הזאת, השאר הוא כבר קלישאה: גלית יודעת להתלבש בצורה שאינה מנקרת עיניים, תמיד בצבעים סולידיים ושילובים שאי אפשר לטעות בהם. היא הולכת על בטוח, אבל הבטוח שלה הוא תמיד משובח.
ציון: 3 לניז

היא יודעת: נינט טייב

7 צפייה בגלריה
(צילום: ענת מוסברג)
הרווקה: טייב, שבאוגוסט האחרון הפרידה כוחות מבן זוגה בשמונה השנים האחרונות וארוסה יהודה לוי, הגיעה לבכורת המופע החדש של צביקה הדר.
דבר הסטייליסטית: בקלות אפשר להתאהב בלוקים שלה, בפריטי הלבוש באופן פרטני ובסגנון הייחודי רק לה. למרות שעל פניו המראה ההיפסטרי שלה מופקע מהזמן, היא תמיד תשתמש באייטמים בגזרות וחומרים שהם הכי עכשוויים, כמו חצאית מעור באורך מידי שהיא פריט חובה, או תבחר בצבע הוורוד הדהוי שיעטר כל מגזין אופנה בחורף הנוכחי, ובהדפס הפסים הדומיננטי על סוודר הקשמיר השעיר שאפשר יהיה לראות בכל בפינה. הכל יחד יוצר את הלוק הכל כך נינטי.
ציון: 3.5 לניז

אדום עולה: עדי הימלבלוי

7 צפייה בגלריה
(ענת מוסברג)
הרווקה: הימלבלוי, שנפרדה ממש בשבוע שעבר מבן זוגה וארוסה לשעבר אורן מאור לאחר שנים של מערכת יחסים און אנד אוף, דפקה הופעה ליום ההולדת של איש יחסי הציבור רונן קוחלי.
דבר הסטייליסטית: האדום איז באק! בחורף הנוכחי האדום על כל גווניו ילך ויתפוס מקום מרכזי במלתחה - מאודם ואקססוריז ועד לפריטי לבוש בסיסיים. הצבע האדום לא תמיד קל לעיכול, במיוחד עקב תשומת הלב שהוא מושך אליו. יחד עם זאת, הוא מייצג את שיא הנשיות והתשוקה, ולרוב משווה מראה של פאם-פאטאל ללובשת אותו. והשנה האדום לא רק לאמיצות, אז אם כבר רווקה - זה ה-צבע. עדי מצליחה למתן את המראה העז של האדום בזכות גזרת אובר-סייז של השמלה, שילוב נכון של נעליים בניוד ואיפור מדויק.
ציון: 4.5 לניז

לבד אבל זוגית: אנה ארונוב

7 צפייה בגלריה
(צילום: ענת מוסברג)
הרווקה: ארונוב, שסיימה מערכת יחסים של שנתיים עם איתי תורג'מן, נצפתה כאן באירוע השקת קולקציה של H&M.;
דבר הסטייליסטית: העובדה שהמורה שלה לפאשן כבר לא לצידה, ממש לא מפריעה לה ליישם את התורה שספגה בשנתיים האחרונות - ונראה שהיא עושה את זה די בקלילות. חליפת המכנסיים סטייל הסבנטיז באדפטציה עכשווית של צבע וגזרה, משווה לה מראה שקשה להתעלם ממנו. השימוש בצבעי היסוד כחול ואדום יוצרים קונטרסט מלא בנוכחות. למרות הלבד, אצלה הכל מגיע בזוגות - היא אינה מפחדת ליצור סטים, והשימוש בהם הוא נכון ומדויק. מכנסיים וחולצה, התיק והאודם בהתאמה - זוגות זוגות, והתוצאה היא מראה לא מצטדק, צבעוני והרמוני.
ציון: 5 לניז

שלכם,

לני גודין, קניינות וסטיילינג אישי