הללויה! שבוע האופנה "גינדי תל-אביב" נפתח הבוקר (א') באופן רשמי במסיבת עיתונאים חגיגית. בין השמות הלוהטים שהיו שם, נצפו גם אנג'לה ורוזיטה מיסוני, מנהלות בית האופנה "מיסוני"; עורכת "ווג איטליה", פרנקה סוזאני, דנה אונגר, בעלי בוטיק "אמור" בכיכר המדינה, ומפיק העל מוטי רייף.
מסיבת העיתונאים נערכה רק כמה שעות לפני תצוגת האופנה הנוצצת של בית האופנה היוקרתי, בה תוצג קולקציית קיץ 2014 שהוצגה לאחרונה במילאנו. "אני שמחה מאוד שנחתנו סוף סוף בישראל", הודיעה אנג'לה מיסוני, מנהלת הקריאייטיב של בית האופנה הנוצץ, במהלך מסיבת העיתונאים. "היינו אמורות להגיע בשנה שעברה, אבל זו הייתה שנה מוזרה עבורנו. יש לנו הרבה לקוחות פה. זה עולם חדש ועם האינטרנט יש הזדמנות טובה להיראות". הידד. לא עוד פרובינציה אופנתית.
3 צפייה בגלריה
אורחות הכבוד. פרנקה סוזנה ומשפחת מיסוני
אורחות הכבוד. פרנקה סוזנה ומשפחת מיסוני
אורחות הכבוד. פרנקה סוזנה ומשפחת מיסוני
(צילום: ענת מוסברג)
"תענוג להיות פה", הוסיפה רוזיטה מיסוני, אם המשפחה, "אני אדם סקרן ולא ידעתי דבר על המדינה שלכם, אבל רציתי ללמוד. ביקרנו כבר בירושלים וזו מדינה מאוד חיובית ממה שראיתי עד כה. אני בטוחה שהסקרנות שלי תסופק עם כל האנשים הנחמדים שפגשתי פה. התחלנו במרתף ב-1953. כשהתחלנו 15 שנה אחרי זה, בנינו מפעל והיינו משוגעים. הרגשנו שאנחנו אוהבים מה שאנחנו עושים. מידע זה חשוב אך רעיונות זה מה שחשוב".
"אנחנו צריכים לזכור שיש הבדל בין יוקרה לאופנה", הסבירה אנג'לה כשנשאלה איך בית האופנה מיסוני נשאר עדכני, "הוריי המציאו שפה, ומה שאני עושה זה מעדכנת את הלקסיקון של אוצר המילים. אני יודעת מה זה מיסוני, כי הייתי שם כל רגע מאז שנולדתי. אני זוכרת הכל - מיסוני זה לא רק זיגזג. אני מרשה לעצמי להוסיף מילים חדשות לאוצר המילים - ואני לא מפחדת".
"הוריי היו חוקרים - וגם אני חוקרת", הוסיפה מיסוני ג'וניור, "אמא שלי נולדה עם נעליים שטוחות ואני עם עקבים. האישה של מיסוני זה לא עניין של גיל אלא של לייפסטייל. אני תמיד מחפשת משהו שאפשר ללבוש בכל גיל. אני גאה מאוד כשאני רואה את הבת שלי בבגדיי. אני מחפשת את הבגדים שיהיו טובים לכולם. העלייה במכירות דרך האינטרנט מדהימה. אתר האינטרנט החדש שלנו זו גם דרך לתקשר עם לתקשר עם הלקוחות".
3 צפייה בגלריה
הפאנל בראשות מוטי רייף
הפאנל בראשות מוטי רייף
הפאנל בראשות מוטי רייף
(צילום: ענת מוסברג)
"אני תומכת בדור החדש של האופנה", הצהירה פרנקה סוזאני, עורכת "ווג איטליה" וציינה, "אנחנו תמיד מחפשים דם חדש. אני מאוד שמחה לפגוש את המעצבים".
מה את מצפה מהמעצבים בישראל?
"יש לכם כבר נציג טוב בעולם, אלבר אלבז. אתם צריכים לעבוד הרבה על תמיכה במעצבים צעירים. אני מצפה לראות מעצבים צעירים שיש להם רעיונות חדשים, שלוקחים סיכון. אני משתעממת כשאני רואה את אותו הדבר, אפילו במילאנו ובפריז. זה עולם חדש, והיצירתיות נמצאת בכל מקום. אנחנו צריכים לתמוך בהם תקשורתית וכלכלית. יש מעצבים מוכשרים באפריקה, אבל אין להם כסף".
לדבריה, "קוראים לי כבר מיס אינסטגרם. זו אובססיה. למרות שאני לא אוהבת את זה שאין פרטיות ושכל אחד יכול לצלם אותך, אני אוהבת שלכל אחד יש אפשרות לתקשר אימג'ים. אני מקדמת כך צלמים ומעצבים. אני אוהבת תקשורת דיגיטלית. זה שינה את חיי, מעצבים מרחבי העולם יכולים להיות איתי בקשר, אך יש בזה גם צדדים שליליים כי כל אחד יכול לומר מה הוא חושב באנונימיות, ואני שונאת את זה".
3 צפייה בגלריה
מפיק שבוע האופנה מוטי רייף
מפיק שבוע האופנה מוטי רייף
מפיק שבוע האופנה מוטי רייף
(צילום: ענת מוסברג)
צילמה באופנתיות: ענת מוסברג