טקס פרסי הגראמי ה-61 התקיים לפנות בוקר (שעון ישראל) בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס ומשך אליו שלל כוכבות שהחליטו לתת דרור ליצירתיות שלהן על השטיח האדום. כמובן שאין שום דבר רע ביצירתיות - עד שרואים את קייטי פרי. הלוקים הלבנים שליוו אותנו בעונת הטקסים פינו מקום לאאוטפיטים ורודים שצצו כפטריות אחרי הגשם והכניסו קצת צבע לשטיח האדום, שהפך לחיוור במיוחד השנה. אז מי הפציצה, מי זעזעה ומה עובר על ג'ניפר לופז?
קארדי בי, האישה והג'ורה, החליטה שהדרך הטובה ביותר לעשות כניסה לטקס היא בדיוק כמו בבת מצווה - לצאת מתוך צדפה. הראפרית הגיעה בשמלה של טיירי מוגלר ונראתה כמו תאונה חזיתית בין טווס לבת הים הקטנה.
ליידי גאגא, הכוכבת הגדולה של עונת הטקסים הנוכחית ומי שלא זוכרת איך הידיים שלה נראות כשהן לא אוחזות בפסלון כלשהו, זנחה את הלוקים הלבנים לטובת שמלת סטרפלס כסופה של סלין. למרות שהשמלה הזכירה לדרי המדור נייר אלומיניום, גאגא נראתה כמו ליידי של ממש והאיפור המעושן החמיא לה מאוד. שמלת הבשר נראית כמו זיכרון רחוק ואפל - וטוב שכך.
ידוע ששטיחים אדומים של טקסי מוזיקה הם המקום להתפרע בו, אבל מישהו היה חייב לעצור את ג'ניפר לופז רגע לפני שגנבה לביונסה את הכובע מהקליפ לשיר "Foamtion". הזמרת, בלוק של ראלף אנד רוסו, בחרה את הפריטים הכעורים ביותר בסטודיו - החל בשמלה המתוכשטת שלא מחמיאה לגזרה ההורסת שלה ועד הכובע שמקומו, כאמור, בברים בהם נהוג לעלות על שור מכני ולשבור בקבוקי בירה לשם ההנאה.
קיילי ג'נר הגיעה לאירוע כדי לתמוך בבן הזוג טראוויס סקוט והחליטה להישאר חסודה יחסית. כוכבת הריאליטי הצעירה לבשה אוברול ורוד של בלמיין פלוס כפפות שהגיעו בילט אין ולמרות הלוק המרענן, היא נראתה מבוגרת מגילה פלוס תאונת בוטוקס קלה באיזור השפה העליונה שלא חמקה מעינינו.
אנחנו יודעים שיש כוכבות שאסור לצפות מהן לשום דבר טוב. נניח קייטי פרי, שבחרה גם היא ללבוש בלמיין, אבל הלכה על קולקציית המאפים שלהם. הזמרת נראתה כמו עוגת קצפת בראשה תקעו בובת ברבי, ממש כמו בספר הקלאסי "עוגות יום הולדת" של ג'וזי מנדלסון. שתזכה לשנה הבאה ולסטייליסט צמוד.
מי שנראתה כמו הגרסה הקופצנית של פרי היא אנה קנדריק, שבחרה גם היא בשמלה ורודה של ראלף אנד רוסו. השמלה מורכבת, לכאורה, מכל מה שרע בעולם הזה: נוצות ורודות, תכשיטים דומיננטיים, סטרפלס ומיני. איכשהו, על השחקנית הקוקטית זה לגמרי עובד והיא נראית כמו מחליקה על הקרח אבל מהסוג המהנה, כזו שתרקוד לצלילי פס הקול של "קלולס".
אין סיבה להתעכב על טוני ברקסטון, שחזרה מהניינטיז ולא עשתה שופינג מאז. אם נתקלתם בבובת ראווה עירומה בחלון ראווה ברחוב אלנבי בתל אביב אתמול - ברקסטון היא הסיבה.
מיילי סיירוס, שהגיעה לטקס עם הוריה בילי ריי וטיש, בחרה להשאיר את השמלות בארון והגיעה בחליפה שחורה של טיירי מוגלר. אז נכון, אנחנו לא מתגעגעים לימים בהם היא הייתה מגיעה לאירועים עם מדבקות לפטמות, חוטיני וכפפות, אבל היינו שמחים אם היא הייתה מעזה קצת יותר ומשחררת מהשחור שמלווה אותה לאירועים רשמיים בתקופה האחרונה.
אלישיה קיז החליטה להשאיר את הצבעים החיוורים בצד ובחרה בשמלה באדום לוהט מבית ארמאני פריווה. השמלה החמיאה לקיז, שציוותה למחשוף העמוק שרשרת גדולה. בשנת 2016 החליטה הזמרת שהיא מפסיקה להתאפר והיא לא חרגה ממנהגה גם בערב החגיגי. ליפסטיק בגוון תואם לשמלה היה יכול להרים את הלוק לגבהים אחרים, אבל אנחנו האחרונים שנתווכח עם אידאולוגיה.
דוגמנית העל היידי קלום ידועה כמלכת ליל כל הקדושים ומי שמרימה בכל שנה תחפושת מעוררת קנאה. נראה שקלום שכחה שחודש אוקטובר עבר, והגיעה לטקס בשמלת מיני לבנה של סטפן רונלד. הבעיה התחילה בזוג כנפיים בצבע לבן, שגרמו לה להיראות כמו מלאך - ולא במובן הטוב של המילה אלא במובן הצ'יפי, כזה שמזכיר טינאייג'ריות שמצוותות את המילה "סקסי" לכל תחפושת. שמישהו יסביר לנו איך אישה כל כך יפה מפשלת באופן קבוע על השטיח האדום.
דולי פרטון, האישה והאגדה, לא נתנה ל-73 שנותיה למנוע ממנה ללבוש שמלה באדום לוהט עם מחשוף עמוק. זה שנים רבות שהזמרת ידועה בזכות הקול הגדול שלה והסטיילינג המחריד שלה, והערב הזה לא היה יוצא מן הכלל: תכשוט כבד, נוצות, אבני חן, ציפורניים מלאכותיות וסנדלי פיפ טואו שחשפו גרביונים של נערת סמינר. מה ג'ולין הייתה אומרת על זה?
דואה ליפה, שקטפה את פרס האמנית החדשה של השנה, בחרה בשמלה משמימה של ורסאצ'ה שחלקה העליון עשוי תכריכים וחלקה התחתון פאייטים. הוסיפו לאנסמבל שובל ארוך ותקבלו את אם החתן, שעומדת ליד הבופה ותוהה היכן הניחה את השל התואם.
וככה היא הגיבה כשקטפה פרס על השיר "Electricity":