אם פעם הכוכבים שלנו היו שחקני קולנוע גדולים, כאלה שכבשו את מסך הטלויזיה שלנו, זמרים שהיינו מתלהבים בכל פעם שהוציאו שיר או אלבום חדש, מגישי טלויזיה ועוד, היום הדברים שונים, והכוכבים שלנו הם מסוג חדש - כוכבי רשת. אותם נערים ונערות שנולדו לתוך הטכנולוגיה של שנות ה-2000 וצמחו מתוך הרשתות החברתיות, בהן אהבת הקהל נקנית דרך סרטונים שהם מעלים, והפידבקים שהם מקבלים הם על ידי לייק בפייסבוק, עוקב באינסטגרם וסאבסקרייב ביוטיוב.
הבוקר (ד'), הסלבס הגיעו לאירוע השקת ה-Galaxy Note 10 החדש של סמסונג, ביניהן אנה זק (18), שהופיעה לראשונה בגיל 14 בריאליטי "הבנים והבנות" של ערוץ הילדים, והיום מככבת ברשתות החברתיות עם 1.2 מיליון עוקבים. זק היא אחת משגרירות המותג, כשלצידה קים אור אזולאי (17), השחקנית וכוכבת הרשת, עם כמעט חצי מיליון עוקבים באינסטגרם.
גם אלין כהן פרצה ב"הבנים והבנות" כשהייתה בת 13 בלבד, מינפה את הפרסום ופתחה ערוץ יוטיוב בו הדריכה בנות איך להתאפר. מאז היא הספיקה להשיק מותג איפור על שמה, ולככב ברשתות החברתיות עם כ-700 אלף עוקבים.
הדוגמנית הצעירה רומי פרנקל, גם היא שגרירת המותג, התגלתה על ידי הדוגמנית נטלי דדון כשהייתה בת 13, ומאז הפכה גם היא לאושיית רשת עם כ-200 אלף עוקבים וחוזה בסוכנות הדוגמנות הבינלאומית של קים קרדשיאן וג'יג'י חדיד.
העוקבים של הבנות האלה הן כוח, האינסטגרם שלהן הוא שטח פרסום פורה והן מושכות אליהן קמפיינים ומשרדי יחסי ציבור שרק מתים להניח עליהן יד. בתקופה כמו זו, אפשר להשוות את העוקבים לרייטינג בטלויזיה - והנערות האלו, הן פרסומת מעולה לכל מוצר שילבישו עליהן, זה עובד והן גם מתוגמלות בהתאם.
עוד הגיעו לאירוע: אביב אלוש, יהונתן מרגי, נסרין קדרי, ניב סולטן, ליקי רוזנברג ועוד.
צילום: שוקה כהן