6 צפייה בגלריה
כניסת דיירים האח הגדול
כניסת דיירים האח הגדול
הולך להיות מעניין. אתי, לין וסתיו, הדיירות החדשות בבית "האח הגדול"
(צילום: אמיר מאירי)
שמונה חודשים עברו מאז ביקרנו בפעם האחרונה באולפנים בנווה אילן, כשטליה עובדיה הייתה האחרונה לסגור את האור כמנצחת הגדולה של "האח הגדול". אמש (ג') מצאנו את עצמנו שוב בבית הכי מפורסם במדינה כשהתייצבנו לראות מקרוב את 16 הדיירים בעונה החדשה עושים את טבילת האש בפריים טיים בתקווה לזכות בכמה שיותר זמן מסך. בינתיים, עד שנוכל להגיד בפה מלא מי הולך לדהור כל הדרך עד הגמר ומי כל משפט שני שלה יהפוך לקטע ויראלי בטיקטוק, לא באמת אפשר להתחיל עונה חדשה בלי ביקורת "שיק או שוק", כמיטב המסורת.
רפונזל פינת ברבי - סתיו קצין
6 צפייה בגלריה
האח הגדול 2023
האח הגדול 2023
בכל עונה חייבת להיות אחת כזו. סתיו קצין
(צילום: אמיר מאירי )
לא נשקר, הדיירת סתיו קצין (33) הצליחה לתפוס את תשומת ליבנו עוד בפריים הראשון בתעודת הזהות שלה, שניפק לא מעט פניני חוכמה כגון: "יופי דוחה שבת" ו"כולנו היינו פעם בחו"ל", והייתה לנו תחושת בטן שגם הכניסה שלה לבית תהיה לא פחות מעניינת.
עם תוספות שיער שלא היו מביישות את רפוזנל ושמלה בצבע ורוד פוקסיה, שכללה שובל של כלה ומחשוף סטייל- אנה ניקול סמית כדי שחלילה אף אחד לא יסיט לרגע את העיניים מהמסך, צעדה קצין אל תוך הבית. אנחנו יודעים שאנחנו לא אמורים להגיד את זה אבל אנחנו ממש נשמח שסתיו תשרוד כמה שיותר שבועות בבית רק כדי לראות מה היא עוד הביאה איתה במזוודה.
דרוש חתן - יובל מעתוק ממש רוצה להתחתן
6 צפייה בגלריה
האח הגדול 2023
האח הגדול 2023
באה במטרה ברורה. יובל מעתוק
(צילום: אמיר מאירי )
בכל עונה יש את הדיירת שמגיעה במטרה מאוד ברורה - למצוא חתן. השנה מי שתופסת את המשבצת היא מאמנת הכושר מתל אביב, יובל מעתוק (28), שכבר בפרק הפתיחה סימנה לכולם את המטרה שלה - זוגיות.
חבל שזה קרה באנסמבל משעמם שיותר שלח אותנו למחוזות של טקס בנות מצווה בבית הכנסת השכונתי. מקווים שהסטים של בגדי הספורט שלך יותר מעניינים משמלת הכלה, כי אחרת כולנו כאן בבעיה.
בלתי מספיק - לין אלפי היא הדיירת שלא מיצתה את הפוטנציאל
6 צפייה בגלריה
האח הגדול 2023
האח הגדול 2023
האח הגדול 2023
(צילום: אמיר מאירי )
חשבנו שסיפור החיים של לין אלפי (20) הצליח להשאיר אותנו בפה פעור ואז ראינו את השמלה שלה. אלפי, שסיפרה בתעודת הזהות שלה כיצד גילתה בחודש התשיעי בבית החולים בפעם הראשונה שהיא בהיריון, הצליחה לספק את "הסחורה" ופירטה את כל הסיבות לליהוקה, אבל "הפצצה" הגדולה יותר עבורנו הייתה הרגע שבו החליטה להיכנס לבית עם שמלה שאולי על דוגמנית שמתנשאת לגובה של 1.75 הייתה עובדת, אבל במקרה של אלפי התוצאה הייתה לא מחמיאה, מסורבלת וניכר שגם לא עצמה לא היה נוח בשמלה שנבחרה עבורה.
אם כבר לבן אז ככה - אתי ייטב
6 צפייה בגלריה
האח הגדול 2023
האח הגדול 2023
ככה עושים את זה. אתי ייטב
(צילום: אמיר מאירי )
אתי ייטב, המורה בת ה-68 מנחמיה, הוכיחה אמש לכל הצעירות שלסטייל אין גיל. אם שמלת הכלה של יובל מעתוק הצליחה לשתק אותנו, ייטב באנסמבל לבן מוקפד שנראה כאילו נתפר בדיוק למידותיה של הדיירת הכי מבוגרת העונה באח, אבל כרגע מסתמנת גם כדיירת עם הכי הרבה סטייל.
חובבי הז'אנר יוכלו לשים גם לב לדמיון בין ייטב למישל ויסאז, החברה הכי טובה של רו פול וכוכבת "דראג רייס" ואם אנחנו הצלחנו לראות את הדמיון אז תאמינו לנו שמדובר במחמאה מאוד גדולה.
פסיטבל קאן פינת נווה אילן - יובל לוי פיזרה ניחוחות של סטייל
6 צפייה בגלריה
האח הגדול 2023
האח הגדול 2023
שיק שיק שיק. יובל לוי
(צילום: אמיר מאירי )
אין לנו ספק שהדיירת יובל לוי (32) לא תהיה כוס התה של כולם בבית וגם לא של כל המדינה כפי שהיא כבר חזתה מראש בתעודת הזהות שלה, אבל לוי הצליחה כן לקבל מאיתנו כבר נקודות זכות ראשונות כשצעדה אל תוך הבית בשמלה פרחונית, נעלי עקב ורודות ושיער ואיפור מדויקים שנתנו לנו וייב להקרנת צהריים בפסטיבל קאן.
אנחנו לא יודעים כמה זמן לוי תחזיק בבית האח וכמה היא תצליח להתחבב על הצופים, אבל דוז פואה מאיתנו אחד יש לך כבר בוודאות.
ומה חשבתם על מה שלבשו כולם? הצביעו והשפיעו בסקר שיק או שוק