"אני לא רק עושה סרטוני טיקטוק אלא גם מדברת דברים שאנשים לא מדברים במגזר שלנו", אומרת לארין אסקנדר, אחת מכוכבות הרשת הגדולות במגזר הערבי ואחריה מחווה מייסם אבו סמרה ומוסיפה: "הטיקטוק זה לא רק ריקודים, יש כל מיני דברים שם, השראות לכל מיני. טיולים, סטיילינג - כי אני לומדת סטיילינג, ויש מלא רעיונות והשראות שאני לוקחת משם. זה עולם תוכן שלם".
אפליקציית טיקטוק השתלטה על חיינו ,וכמו בכל מדיה גם כאן היה מי שזיהה את הפוטנציאל: בתחילת השבוע נערך יום צילום לקמפיין דיגיטל להשקת הטעמים החדשים של Mirinda MIX-IT ואל הסט הגיעו כוכבי הרשת הגדולים בישראל, ביניהם ליאל אלי, אוראל צברי, שחר ליבנה, עידן כהן, יועד דץ ועוד. לצידם, ליהקו כוכבי רשת מפורסמים מהמגזר הערבי, ביניהם: אבו סמרה ואסקנדר, ראמי אבו סנינה ואמיר אבו עבוד, וכולם יחד חברו לשיתוף פעולה צבעוני.
הרעיון לללהק לקמפיין מובילי דעה משני המגזרים הוא אולי גימיק שיווקי, אבל אם זה תורם לקירוב לבבות - כל המרבה הרי הוא משובח. "אני לא ממליצה להכניס פוליטיקה לתכנים כי את זה הם רואים בטלוויזיה, הם לא צריכים לראות אצלי", אומרת אקסנדר.
אז יש משמעות לכך שיש פה יהודים וערבים ביחד?
"למה לא?"
כמובן שניצלנו את ההזדמנות כדי ללמוד קצת יותר על עולם הטיקטוק, השוני בין המגזרים, ובדקנו האם הוא בכלל רלוונטי לאנשים שעברו את גיל 20. צפו בווידאו שבראש הכתבה!
צילום: שוקה כהן