אחרי שהילדים שלהם הפכו לשם מוכר בכל בית בישראל, כעת מגיע תור האמהות של בן זיני ואלין כהן להשתזף באור הזרקורים. מירי כהן ועינב זיני חברו יחד לילדיהם הכוכבים לצילומי הקמפיין החדש לשוקו של YOLO, וכמובן שניצלנו את ההזדמנות לתפוס את הרביעייה לשיחה.
"אמרתי לו שאני לא יכולה, אני שונאת את זה, לא אוהבת להיחשף. אז הוא הקליט לי הודעה: כמה צריך כדי לקנות אותך?", סיפרה עינב על התגובה שלה כשקיבלה את ההצעה להצטרף לבנה אל מול המצלמות בקמפיין החדש. את מירי, אמה של אלין, דווקא לא היה קשה לשכנע - ולא פלא, בהתחשב בכך שלאחרונה הפכה לכוכבת רשת בפני עצמה: "זה הכי אותנטי, כל האמת של הבית שלי. אני קמה בבוקר, מראה מה הכנתי ובישלתי, את האינטרקציה שלי עם יורם, הילדים, הנכדות. הכי אמיתי, הכי שלי", סיפרה מירי ואלין הוסיפה בגאווה: "נתוני הטראפיק שלה מטורפים, היא משתווה אליי, ולי יש פי כמה וכמה יותר עוקבים ממנה".
אז איך הפכה מירי לכוכבת רשת בעצמה, עם 150 אלף עוקבים? ומה חושבת עינב על הפרידה של בן וטיילור מלכוב ? צפו בווידיאו שבראש הכתבה.