2 צפייה בגלריה
הכוכבים הגדולים
הכוכבים הגדולים
הכוכבים הגדולים
(צילום: אינסטגרם, GettyImages, דניאל קמינסקי, דביר כחלון, אמיר יעקבי)
פנאי פלוס, הדור הבא: הפרויקטים, המצעדים, הפקות האופנה וכתבות השער – עוברים לדיגיטל. מגזין הבידור יעביר את פעילותו לרשת, תחת המסגרת של אתר הרכילות Pplus מבית ynet.
החל מהשבוע הבא, יפרסם האתר בכל שבוע כתבת שער מרכזית עם הכוכבים החמים והמדוברים ביותר בישראל, ובכך ימשיך את המסורת שמגזין "פנאי פלוס" החל לפני שלושה עשורים – גם לאחר הגיליון המודפס האחרון, שיצא לאור השבוע. כתבות השער יכללו הפקת אופנה מיוחדת וכן ריאיון וידאו. גם המותגים האחרים של המגזין – "שיק ושוק "ו"היפים והנכונים ",שהפכו זה מכבר למטבעות לשון בעולם הבידור הישראלי – ימשיכו להתפרסם באתר, להכתיר את הכוכבים המובילים ולשפוט את הבחירות האופנתיות שלהם.
באתר Pplus מתפרסמות מדי יום מיטב הידיעות בתחום הרכילות: פפראצי של כוכבי הביצה הגדולים ביותר, סקופים מעולם הבידור, ראיונות בלעדיים וכתבות מגזין נרחבות על כל מה שמעניין אתכם בחייהם של הכוכבים הגדולים בישראל. במקביל, האתר מתמחה בידיעות חו"ל ומספק את כל החדשות על הנעשה מעבר לים - מהוליווד ועד לארמון המלוכה הבריטי. לצד האתר המצליח, ניתן להצטרף לחצי מיליון העוקבים של Pplus ברשתות החברתיות, בראשן כמובן אינסטגרם, שם העוקבים זוכים לקבל ראשונים את החדשות החמות ביותר בתחום. לחשבונות האינסטגרם והפייסבוק יצטרפו בקרוב גם ערוצי טיק טוק ויוטיוב, לעוקבים הצעירים (והצעירים בנפשם).
2 צפייה בגלריה
"פנאי פלוס"
"פנאי פלוס"
"פנאי פלוס"
(.)