רגע לפני שהתחילה שנת 2023, אירחנו את הדוגמנית בר זומר ובעלה אביב כהן בריאיון סילבסטר מיוחד, וכששאלנו לגבי רצונם להרחיב את המשפחה, השיבה זומר: "התשובה היא הכי ברורה, בעזרת השם". חודשיים לאחר מכן בישרו השניים שרצונם עומד להתממש, ושהם מצפים לילד ראשון.
כעת זומר נמצאת כבר בחודש השישי, ובזמן שנשים רבות מתעדות את תקופת ההיריון בפוטושוט מיוחד - זומר זוכה לעשות זאת בדרך קצת שונה, במסגרת צילומי קמפיין הפקת אופנה לקראת האביב של פקטורי 54. "זה באמת סט מיוחד עבורי", היא מספרת לנו על סט הצילומים. "אביב שלח לי הודעה על הבוקר, 'אני כל כך מתרגש בשבילך, זו פעם ראשונה שאת מצטלמת עם הבטן'. יש שינויים שעוברים, שינויים חדשים. כל פעם שזה גדל עוד ועוד, אביב ואני מאוד מתרגשים. לי, בתור אישה שנושאת את הדבר הזה והשינויים שאני עוברת, זה לא תמיד פשוט".
4 צפייה בגלריה
בר זומר
בר זומר
לוהטת בחודש שישי. בר זומר
(צילום: מחלקת תוכן פקטורי 54)
קמפיין שבראשו עומדת פרזנטורית בהיריון זה לא משהו שהוא מובן מאליו. "חד משמעית. הם בחרו בי עוד לפני שהם ידעו. זה חשוב להביא הכל מהכל, להראות שיש אופנה גם לנשים בהיריון. זה מרגש אותי ואותם".
יש גם גזרה משתנה שצריך להתרגל אליה. "מה שהייתי רגילה ללבוש כבר לא מתאים ולמדתי תוך כדי תנועה. אז לוקחים מידה אחת יותר, אולי כמה מידות יותר, תלוי באיזה פריט. אני ממש אוהבת להיכנס לארון הבגדים שלי ולבחור לי את הלוקים של ההיריון".
ומה החלק הפחות כיף? "אולי הפחדים, החששות והחרדות, המחשבות מבדיקה לבדיקה. על כל דבר שאני מעלה לאינסטגרם ומשתפת, אז אני מקבלת הודעות נורא מלחיצות, 'אל תעשי ככה', 'אל תהיי בשמש', 'אל תאכלי את זה כי זה מסוכן לעובר'. כל הודעה כזאת, זה לא עובר לידי, אלו הודעות שמכניסות אותי ללחץ. אני מעבירה לרופא את ההודעות והוא אומר לי שאני מגזימה. נראה לי שצריך לדבר על זה, שיש דברים שאולי עדיף לא לכתוב. קיבלתי הודעות ממש מוגזמות".
היו טיפים קצת יותר לגיטימיים? "כן, אין סוף. ואני צריכה אותם כי זה חדש לי. מכרית היריון לקרם פנים, בגדים, תזונה. בנות זה קהל מטורף והן רק מחכות להעביר את הידע הזה הלאה".
מה לגבי חשקים מיוחדים? "כל מה שקשור למתוק. זה התעצם בהיריון ברמה שזה תחליף לארוחה, במקום ארוחה חמה בא לי קרפ, וופל בלגי, עוגת שוקולד חמה, גלידות, אני יכולה לציין פה את כל הדברים שאני אוכלת".
עדיין לא שיתפתם מה מין העובר. "המשפחה המצומצמת יודעת, החברים יידעו בקרוב".
יש כזה טרנד של מסיבות חשיפה מוגזמות וענקיות. זה מדבר אליכם? "לא לא, זה יהיה קטן ומצומצם".
לריאיון המלא, צפו בווידיאו שבראש הכתבה!
4 צפייה בגלריה
בר זומר
בר זומר
משהו חדש מתחיל אצלה עכשיו
(צילום: מחלקת תוכן פקטורי 54)
4 צפייה בגלריה
בר זומר
בר זומר
גם היריון וגם קמפיין חדש
(צילום: מחלקת תוכן פקטורי 54)
4 צפייה בגלריה
בר זומר
בר זומר
מלתחה חדשה
(צילום: מחלקת תוכן פקטורי 54)