עם פרוץ המלחמה בשביעי באוקטובר, עולם הבידור כמעט ונדם, כפי שקרה לתחומים רבים אחרים. אירועים נדחו למועד בלתי ידוע, קמפיינים בוטלו, הפקות הוקפאו ואמנים רבים התגייסו לטובת הסברה, התנדבויות שונות והרמת המורל הלאומי.
בתקופה האחרונה, התעשייה חוזרת בצעדים קטנים לשגרה ואתמול (א׳), חברת האופנה רנואר צילמה את קולקציית אביב קיץ 2024 עם נבחרת הדוגמנים המחודשת שלה. לפני כחודש סיפרנו לכם שרן דנקר ועומר נודלמן עזבו את תפקידיהם כפרזנטורים אחרי יותר משנתיים, ולנעליהם נכנסו אנה זק וידין גלמן, שהצטרפו ליעל שלבייה, טל מורד וברק שמיר.
יום הצילומים היה מרגש מהרגיל, שכן גלמן נפצע קשה במהלך המילואים ובחודשים האחרונים הוא משתקם, וגם מורד לחם בעזה והשתחרר לאחרונה. השניים הגיעו ליום הצילום ופגשו את שאר חברי הנבחרת שביקשו לשמוע סיפורים משדה הקרב ובעיקר לחבק ולראות שהם בסדר.
"היד מתחילה לחזור לעצמה", סיפר לנו גלמן. "יש לי עדיין עצב קרוע אבל עובדים על זה, ולאט לאט זה יחזור. זה שאני פה עובד והידיים עובדות ומתפקדות זה מדהים, נס".
4 צפייה בגלריה
ידין גלמן טל מורד רנואר
ידין גלמן טל מורד רנואר
היישר משדה הקרב. טל מורד וידין גלמן
(צילום: באדיבות רנואר)
זה עולם אחר, להגיע לכאן לצילומים. מורד: "לגמרי עולם אחר. השינוי כל כך מורגש. אבל זה מה שיפה במדינה שלנו". גלמן: "מדהים שמתחילים לחזור לשגרה. לנצח את המלחמה הזו, זה יהיה דרך זה". זק: "יש בזה משהו מדהים אבל גם מוזר. זה עדיין לא נגמר אבל מבורך שיש שגרה". שלבייה: "עד שהמלחמה לא תיגמר אף אחד לא יחזור לשגרה, אבל מנסים".
4 צפייה בגלריה
אנה זק רנואר
אנה זק רנואר
מצטרפת חדשה לנבחרת
(צילום: מאי ויצמן)
4 צפייה בגלריה
טל מורד רנואר
טל מורד רנואר
רווק לוהט
(צילום: באדיבות רנואר)
4 צפייה בגלריה
אנה זק רנואר
אנה זק רנואר
היפים והנכונים
(צילום: מאי ויצמן)