תקופה טובה עוברת על און רפאלי. שנת 2023 אמנם רק בחודשיה הראשונים, אבל כבר מסתמנת בתור שנה מאוד מוצלחת עבור הכוכב בן ה-26 – מבחינה מקצועית ואישית. הוא הוציא לאחרונה סינגל בכורה וגם הגזרה הרומנטית נותנת סיבה לחייך: "היא אהבת חיי", אמר רפאלי על בת זוגו, הדוגמנית וכוכבת הרשת שחר חיון, כשהתארח השבוע ברדיו ynet בתכניתו של בר זגה.
היו לך כבר מערכות יחסים מתוקשרות, אבל נראה לי שעכשיו זה הבינגו. "אני מקווה מאוד. מה זה מקווה? זה הבינגו. אני לא יכול להיות בלעדיה. תן לי כל היום להיות איתה. לקום בבוקר ולראות אותה זה הכי מרגיע אותי. אני הכי אוהב את זה בעולם".
כי אתה יודע, היו כמה מהמורות בדרך, משברים, פרידה. "קורה לכולם".
בקרוב יחגגו השניים שנה לזוגיות, שכללה אמנם פרידה קצרצרה באמצע הדרך אבל גם קאמבק משמח ואת המעבר של חיון ליחידת הדיור של רפאלי, שנמצאת בבית הוריו.
איך המגורים המשותפים? "הכי כיף בעולם. אני זה שניסה כל הזמן להוביל לזה, היא קצת פחדה בחודשים הראשונים, שזה מובן ולא רציתי ללחוץ".
4 צפייה בגלריה
מסיבת סילבסטר נועה קירל
מסיבת סילבסטר נועה קירל
"אני לא יכול להיות בלעדיה. תן לי כל היום להיות איתה". און רפאלי ושחר חיון
(צילום: אמיר מאירי)
נראה לי שיש בשחר משהו שהוא מאוד מלא חיים. "לגמרי. היא מחייה את הבית. אם פעם היינו מתעוררים רגיל, יקיצה טבעית, שותים קפה ויוצאים לעבודה, היום אנחנו קמים עם קונפטי, צבעים, היא זורקת עלינו עכברים, צפרדעים, חיות".
היא ממש מסתדרת עם המשפחה שלך, אני רואה בטיקטוק ובאינסטגרם שהיא מעלה דברים עם אמא שלך ועם בר. "נכון, אין דברים כאלה. זה בכלל סיפור אהבה עם כל הבית. דור והיא חברים הכי טובים ובר והיא זה חיבור מנצח. גם עם אבא שלי – בוקר אחד הוא מגיע עם ארון חדש לשחר, שיהיה לה מקום".
אתם גרים כרגע אצל ההורים שלך, יש מחשבות לעבור לגור במקום משלכם? "ברור, זה יקרה".
בתל אביב או מקום אחר? "אני כל כך לא אוהב את תל אביב. אני לא יודע איך אפשר לגור בבית שהוא לא במושב עם גינה, חצר, עם כלבים וחיות בהוד השרון".
ובריכה כמובן. "ובריכה. לעשות פתאום סוויץ' ולגור בתל אביב, אני לא מסוגל. אבל בינתיים תן לי, אני נהנה, אנחנו ביחידה מדהימה, מהממת".
ובצד שלה, איך זה ארוחת שישי בבית משפחת חיון בבאר שבע? "וואו, אני מכור! המשפחה הכי חמודה שיש והאוכל הכי טעים בעולם, לא אכלתי כזה אוכל בחיים".
יותר מאשר אצל משפחת רפאלי? "אצלנו זה ברמת מסעדה, לא רמה ביתית. שם אתה מגיע ויש 12 סוגי סלטים ו-8 סוגי דגים. אצלנו יש סוג דג אחד ולא צריך לצפות ליותר".
4 צפייה בגלריה
אירוע מנטה
אירוע מנטה
מומלץ להגיע אליה לארוחת שישי. שחר חיון
(צילום: דנה קופל)
אם עד כה הכרתם את און בעיקר כשחקן, דוגמן וכמובן - כבן לאחת המשפחות הכי מפורסמות במדינה, לאחרונה הוא הוסיף טייטל חדש לרזומה, של זמר – ושחרר לאוויר את שיר הבכורה שלו "שריטה".
מה השריטה שאתה שר עליה? מניח שיש כמה. "כן, לגמרי. אין משהו ספציפי, אבל אלו שריטות שלי מהילדות. תקשיב למילים, מדובר שם על הגובה שלי למשל, כי הייתי ילד מאוד נמוך וגבהתי בשלב ממש מאוחר, רק לקראת גיל 18. בשנה אחת צמחתי ב-26 ס"מ. זה להתעורר בלילה עם כאבים מאחורי הברכיים, ברמת הצרחות. 2 ס"מ כל לילה. בדיעבד זו שריטה כזאת חמודה, כל ילד רוצה להיות גבוה".
אבל כשמסתכלים על המשפחה שלך היה אפשר להבין שאתה לא תישאר נמוך. "אז זהו, כשהייתי בכיתה י"א, כבר די בוגר, החברים שלי כבר הגיעו למלוא ההתפתחות ואני עדיין הייתי מטר שישים. אני יכול להגיד לך שכל מי שהיה איתי בתיכון היה לפעמים מסתלבט וצוחק עליי בגלל הגובה, ותמיד הייתי אומר להם 'נשמות חכו, חכו, אני אעבור את אחי הגדול, אני אעבור את אבא, את כולם'".
ועברת? "לא, אבל הגעתי לגובה שאי אפשר להתלונן עליו".
כמה? "מטר 89-90 כזה".
זה השיר הראשון שלך, אבל את און רפאלי כולם כבר מכירים וסביר להניח שיש להם דעה עליך. זה יתרון או חיסרון כשמתחילים סוג של קריירה חדשה? "אני פחות מסתכל על זה ככה. אין דף חלק, אז אני צריך לעבוד עם מה שיש וזה בסדר גמור, אני לוקח הכול בחיוך. אני חווה את זה כבר הרבה שנים, תגובות רעות ועקיצות מאנשים שמנסים להוריד, אין מה לעשות".
ועכשיו כשהשיר יצא? מה התגובות? "אני פחות קורא טוקבקים או נכנס ביוטיוב לתגובות, אבל גם כשאני נתקל בתגובות רעות אני נהנה, אני שמח. זה שהוצאנו בכלל את השיר ושהגעתי לביטחון וגיבשתי לעצמי את הקול, זו אנחת רווחה ואני הכי מאושר בעולם, אז זה בסדר אם יהיו תגובות רעות וגם אם יהיו תגובות טובות".
איך המשפחה הגיבה? "בינינו, זה קצת מכור. גם אם זה לא היה יפה או לטעמם, אני לא מאמין שהם היו אומרים לי את זה. אבל זו המשפחה שלי, כפרה עליהם, הם תמיד אומרים אמן ומחבקים ומחזקים ותומכים. גם החברים שלי מאוד אוהבים. אני מקבל ים תגובות טובות".
אתה מרגיש איזה צורך לפרוץ בכוחות עצמך, להוכיח שאתה קודם כל און לפני שאתה רפאלי? "זו שאלה שעולה הרבה. אני לא חושב שאי פעם אנסה לצאת מקטלוג כזה או אחר. אחותי כבשה והצליחה והגיעה ל... אמאל'ה, טרפה את העולם. אז מי אני שאני אנסה לצאת מקטלוג כזה? אני צריך להיות גאה ולהעריך את זה. היא עבדה קשה והגיעה למשהו, היא עשתה סנסציה ואני שמח בשבילה. אין לי בעיה להיות אחד ממשפחת רפאלי".
4 צפייה בגלריה
און רפאלי
און רפאלי
"אין לי בעיה להיות אחד ממשפחת רפאלי"
(צילום: אינסטגרם)
אחת הגולשות שלנו אמרה שיש לך חזות קשוחה ושאלה אם יש משהו שאתה רוצה שאנשים יידעו עליך, שלא הצלחת להעביר עד היום. "טוב, קודם כל זה פעם ראשונה ששמעתי שיש לי חזות קשוחה, בהתחשב בזה שאני בלונדיני עם עיניים כחולות ובלי זקן מלא. אין רגיל ממני, אני הכי לא קשוח".
אולי היא מתכוונת לזה שיש לפעמים שמועות, דיבורים וביקורת על המשפחה שלך, וזה אולי דורש ממך להיות חזק יותר כלפי חוץ. זה משהו שאתה יכול להבין? "אולי, יש בזה משהו. עם כל ההיסטוריה שלנו כמשפחה, באמת נאלצתי לפתח עור של פיל מגיל ממש צעיר. היו פרשיות שנכנסנו אליהן בעל כורחנו וראיתי איך המשפחה שלי מתמודדת איתן או כשהייתי הולך לבית ספר ומקבל פידבקים מילדים קטנים שהם עם אכזר. אז אני חושב שזה פחות קשיחות ויותר דרכו של עולם, הייתי צריך עם השנים פחות להתייחס ולקחת ללב".
הגולשים גם סקרנים לדעת איזה דוד אתה. "לפעמים אנשים שואלים אותי אם אני עושה להם בייביסיטר. איזה דוד בן 25-26 עושה בייביסיטר עכשיו? לפעמים אני יכול להתקשר אליה ב'איפה את ברבור, אני מתגעגע לאלצ'וק ודידי וליב, אני ושחר באים'".
באים, אומרים שלום והולכים. "בלי בייביסיטר. כשהוא יצטרך לעשות קקי אני לא היה שם, כשהוא צריך להתקלח אני גם לא היה שם, אבל בטח, אני יודע ליהנות מהם".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור - ב-ynet radio, ברביעי ב-13:00.
4 צפייה בגלריה
און רפאלי מתארח ברדיו ynet
און רפאלי מתארח ברדיו ynet
און רפאלי מתארח ברדיו ynet
(צילום: Pplus)