3 צפייה בגלריה
ביכורים טליה ברטפלד - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים טליה ברטפלד - באישור יעל ביר כץ בלבד
מאחלים לך רק בריאות. טליה ברטפלד
(צילום: אור דנון)
השחקנית והקומיקאית טליה ברטפלד חשפה היום (ג') באינסטגרם שלה כי היא עושה צעדים אקטיביים כדי לטפל במצבה הנפשי והיא לא רוצה להסתיר את זה. "בזמן האחרון קצת נעלמתי ואני מרגישה שאני מוציאה הרבה אנרגיה על להסתיר ולא בא לי את זה, זה לא אני ולא מתאים לי", פתחה ברטפלד את הפוסט הכן והוסיפה: "יוצא לי לצחוק בסטנד-אפ על הבולימיה שלי, מדי פעם זורקת איזה משפט, אבל אף פעם לא התייחסתי לזה או שיתפתי ברצינות, לכן אולי יש איזושהי תחושה שזה מאחוריי או שזה קליל. לצערי זה לא המצב".
ברטפלד הוסיפה וחשפה באומץ כי היא מתמודדת עם בולימיה כבר עשור. "לפני שנה הלכתי לטפל בפעם הראשונה והופניתי לאשפוז יום, נמנעתי מללכת תקופה ארוכה. פחדתי, לא רציתי להפסיק לעבוד ולא רציתי לטפל במחלה שאני כל כך רגילה לחיות לצדה", היא מודה, אך מוסיפה כי בתקופה האחרונה חלה הסלמה במצבה הנפשי. "ככל שעובד הזמן, הסימפטומים רק מחמירים ואני לא עושה עם זה כלום. אני עשיתי את הדבר שהכי הפחיד אותי בעולם וכרגע אני באשפוז יום. אני מתמודדת עם השדים שאני הכי מפחדת מהם וזה הרבה יותר קשה ומפחיד ממה שדמיינתי. אני אמשיך להופיע בערבים ומחכה מאוד לפגוש אתכם. מקווה לחזור בריאה וחזקה יותר".
3 צפייה בגלריה
טליה ברטפלד
טליה ברטפלד
הפוסט של טליה ברטפלד
(צילום:אינסטגרם)
ב-24 במאי, העלתה ברטפלד סטורי לאחר מותה של קארין באומן מאנורקסיה ובו כתבה: "אני בולימית כבר 10 שנים רצוף בלי יותר מחודש רצוף של 'החלמה'. הגוף שלי לא מתפקד כשאני אוכלת כל דבר שהוא לא אורז, ביצים וירקות בגלל כל מה שהעברתי אותו במהלך השנים והמחזור שלי מגיע אחת ל... במקרה הטוב".
בסטורי המדובר, יצאה השחקנית נגד משפיענים וכוכבי רשת ש"תפסו טרמפ" על מותה של הדוגמנית: "רוב הפוסטים שראיתי הם סתם ניצול ציני ובוטה של הסיטואציה בשביל טראפיק".
נזכיר שברטפלד הייתה חלק מנבחרת "ההבטחות של עולם הבידור" לשנת 2022 ואף הייתה ברשימת 50 היפים והנכונים של Pplus לשנת 2023. בין הסיבות שצויינו, נכתב: "עם מופע סטנד אפ מצליח שהוא סולד אאוט, הופעה בלתי נשכחת ב"חווה ונאווה" לצד ענקיות כמו חנה לסלאו וקרן מור, תפקיד בעונה השנייה של "המפקדת" ותפקיד משנה ב"חאנשי", ברטפלד הצליחה השנה לעשות קפיצה ענקית בקריירה, כשפרצה את גבולות האינסטגרם היישר אל תוך המיינסטרים. היא ההוכחה שעבודה קשה משתלמת, וגם כשכולם סביבך לא לוקחים אותך יותר מדי ברצינות, את תהיי האחרונה שצוחקת, כל הדרך אל הבנק". מאחלים רק בריאות הגוף והנפש.
3 צפייה בגלריה
ביכורים טליה ברטפלד - באישור יעל ביר כץ בלבד
ביכורים טליה ברטפלד - באישור יעל ביר כץ בלבד
ברטפלד מתוך הצילומים לפרויקט "ההבטחות"
(צילום: אור דנון)