אור אברהם, דוגמנית ישראלית בת 25 שחיה במקסיקו, אבטחה את ג'ניפר לופז בפרמיירה - וגנבה את ההצגה. עכשיו היא מספרת לנו לראשונה על התגובות שכתבו עליה ברשת, ההשוואה לגל גדות ועל איך הפכה בן-לילה לגיי-אייקון.
2 צפייה בגלריה
מאטבחת ישראלית אור אברהם ג'ניפר לופז
מאטבחת ישראלית אור אברהם ג'ניפר לופז
"מטורף מה סרטון אחד עושה". אור אברהם
(צילום מסך: טיקטוק)
"אני ערה לבאזז, וזה מחמיא בטירוף - הודעות האהבה, ההודעות על המראה שלי, ההשוואה לגל גדות ואפילו האהבה לישראל שאני מקבלת, זה מטורף מה סרטון אחד עשה", סיפרה אברהם.
איך הגבת כשראית את הווידאו המדובר? "צחקתי. ראיתי את הסרטון בערב של האירוע כשהוא עוד עמד על 30 אלף צפיות ולא חשבתי שהוא יתפוצץ עד כדי כך, אבל תוך יומיים הפכו אותי לגיי-אייקון וכמות העוקבים ברשת החברתית עלתה משמעותית. בעיקר בקרב נשים".
את בעצם גרה במקסיקו, מה את עושה שם? "אני גרה במקסיקו כבר שנה וחצי בגלל העבודה שלי, ותוך כדי שילבתי את האהבה שלי לדוגמנות. עד הסרטונים האלו, זה עזר לי ששמרתי על העבודה שלי בפרופיל נמוך. כל מי שעבדתי איתו בדוגמנות חשב שהיא כפילה שלי, עד שהבינו שזאת אני".
2 צפייה בגלריה
מאבטחת ישראלית אור אברהם ג'יי לו
מאבטחת ישראלית אור אברהם ג'יי לו
היופי הישראלי. אור אברהם וג'ניפר לופז
(צילום מסך: טיקטוק)
את ישראלית בחו"ל בתקופה מורכבת, יש עליך איומים? שינוי ביחס? "נכון לכרגע אין עליי שום איומים, ואני לא מרגישה שינוי מסוים בגלל שאני ישראלית. חד משמעית פה ושם יש תגובות של פרו-פלסטיניות, אבל חוץ מדגלים או תגובות של 'פרי-פלסטין' - לא היה משהו מיוחד. רוב התגובות דווקא היו: 'היא דומה לגל גדות, זה היופי הישראלי', 'שאלוהים יברך אותך ואת ישראל'. היו כאלה שכתבו 'היא הייתה בצבא והיא יפיפייה, זה למה היא יכולה לעשות את שניהם?', אז המילים האלו לגמרי מחמיאות, וכמובן לוקחים הכול בפרופורציה. בסופו של יום שרשרת החטופים, מגן הדוד ומפת ישראל תמיד יהיו על הצוואר שלי".
אברהם היא לוחמת קרבית לשעבר, שצברה שנות ניסיון רבות בשטח ובעולם האבטחה. מתוקף תפקידה, היא שומרת על הדיסקרטיות של האנשים איתם היא עובדת ומאבטחת, ונמנעת מלתת מענה בנושא המדובר.