אחרי שנה וחצי של זוגיות וטבעת אירוסים סודית אחת, אדוה דדון (35) וידין גלמן (30) מצפים לילד משותף. הערב (ג') השניים בישרו על ההיריון המשמח, שמצטרף לרשימת ההריונות הארוכה בביצה. בני הזוג פרסמו תמונת אולטרסאונד ולצידה כתבו: "תמונת הניצחון הקטנה שלנו".
עבור גלמן מדובר בילד ראשון, ואילו עבור דדון מדובר בילד שני, אח או אחות קטנים לאילן בת ה-4.
2 צפייה בגלריה
פרימיירה גן הקופים
פרימיירה גן הקופים
אמאל'ה ואבאל'ה! אדוה דדון וידין גלמן
(צילום: רפי דלויה )
הזוגיות של השניים נחשפה אצלנו לראשונה באוקטובר 2022. דדון הייתה נשואה לפני כן לעיתונאי גלעד שלמור ולשניים יש בת משותפת, אילן. בריאיון ל-Pplus סיפר גלמן על הקשר עם שלמור ומערכת היחסים המיוחדת עם בתה של דדון. "גלעד ואני בקשר טוב וגם אני ואילן. פיתחנו מערכת יחסים של חברים טובים. אני לא מנסה להיות אבא שלה ולא אבא חורג, זה לא המקום שלי, תפסתי את המקום של החבר הטוב שלה שאפשר לעשות שטויות ביחד בלי שההורים יודעים. זה חיזק את הקשר בינינו וזה חיזק את כולם".
בחודש פברואר האחרון נחשף כי השניים התארסו בחשאי והסתירו זאת במשך כחצי שנה. "סיפרנו למשפחה ולחברים קרובים. חשבנו מתי לצאת עם זה ואז התחילה המלחמה ואני נפצעתי וגם היינו כולנו עמוק בתוך מלחמה, וזה לא היה הזמן לפרסום כזה. חיכינו עד שזה יצא לבד. שלחו לנו תמונה של אדוה מהפיד שלה, מחזיקה את המיקרופון של החדשות ורואים את הטבעת. היא לא הסתירה את זה, הלכה עם הטבעת תמיד - פשוט אחרי חצי שנה מישהו קלט".
2 צפייה בגלריה
ידין גלמן אדוה דדון
ידין גלמן אדוה דדון
גנטיקה טובה. אדוה דדון וידין גלמן
(צילום: אינסטגרם)