2 צפייה בגלריה
שער גלי עטרי
שער גלי עטרי
הקוראים מפתיעים כל פעם מחדש. השער של גלי עטרי
(צילום: עדי אורני)
הבוקר (ה׳) פורסמה כתבת השער החגיגית שלנו עם גלי עטרי, ובניגוד לתחזיות כי ההתייחסות שלה למחאות נגד המהפכה המשפטית או לנוכחות של "אין לי ארץ אחרת" על השלטים או אפילו ההבהרה שהיא לא שמאלנית - מה שמשך את תשומת לב הקוראים הייתה העובדה שעטרי הכריזה על עצמה שהיא גיימרית.
"שעות הפנאי שלי מלאות עד כאן. אחותי שוש ז"ל לימדה אותי משחקי מחשב. היא אמרה 'כשלא נוכל כבר לשיר ולא יעניין אותנו שום דבר בחיים, תמיד יהיה איזה משחק מחשב חדש שייצא לשוק', אז תמיד יהיה לי איזה משחק מחשב שיהיה לי כיף לשחק אותו, אני גיימרית מטורפת", אמרה עטרי בריאיון לבר זגה והוסיפה: "כרגע סיימתי משחק נורא מסובך של שרלוק הולמס, 'קריימס אנד פנישמנט', אני כאילו הבלש... כן, זה כל הקטע, אחרת מה? אני אלך לקולנוע".
עוד הרחיבה עטרי בחלק של הריאיון שלא ראה אור ותיארה את תוכנו של המשחק: "אני הבלש, אני צריכה לפתור את הבעיות, הסיטואציות, למצוא... לא הכל זה רק בילוש, יש גם דברים אחרים, אני נכנסת לפורטלים, לעולמות אחרים. אני לא אוהבת בדיוני כל כך, זה חצי בדיוני. אני מקבלת כל מיני קופסאות ואז מפתחות, זה כמו חדר בריחה לילדים".
כאמור, הרשת געשה ורעשה והצייצנים של טוויטר הגדירו את ההכרזה ככותרת החשובה ביותר של היום הזה. "גלי עטרי גיימרית. הכותרת ליום זה מבחינתי. בא לי אטארי קיבל משמעות חדשה", צייץ אחד, "מילא זה שגלי עטרי גיימרית, אבל גם שוש עטרי היתה גיימרית! מהר אייטם כמו שצריך, אם לא איזה לייבסטרים שלה משחקת!!!", כתבה אחרת, ומישהו הוסיף: "בדיוק כשכבר חשבתי שגלי עטרי לא יכולה להיות יותר מושלמת. דה נירו, יא דביל, איך נתת לה ללכת?!?".
השרשור נמשך עוד ועוד עם פנינים כמו: "הולכת לחפש את גלי עטרי בדיסקורד", "אני מצטער כי אני פשוט לא מצליח להפסיק לדמיין את שוש עטרי מלמדת את גלי עטרי לשחק במחשב. כנראה שהרגע הזה נכנס לטופ 5 רגעים היסטוריים שהייתי רוצה להיות בהם. בלתי נתפס", "לא חשבתי שאני יכול לאהוב את גלי עטרי יותר ממה שאני אוהב, והנה, היא הצליחה להפתיע אותי", והמנצח שלנו: "מארגנת לובי אמונגאס עם גלי עטרי פרטים בפרטי".
2 צפייה בגלריה
שער Pplus - גלי עטרי - יום העצמאות
שער Pplus - גלי עטרי - יום העצמאות
נותנת לאצבעות שלה לנוח. עטרי הגיימרית
(צילום: עדי אורני)