בשבוע שעבר הדוגמנית מישל גרציג, בעלה השוער הבלגי טיבו קורטואה, ובתם אלי הגיעו לביקור בישראל. במהלך הביקור מישל הצטלמה לקמפיין אופנה, פגשה חברות ומשפחה וטיבו לעומת זאת בילה את רוב הזמן בחדר המלון המפואר ובחוף הים, כשאחד הבילויים שם נגמר בצורה לא כל כך נעימה.
בערב השני שלהם בתל אביב, קורטואה שיחק כדורעף עם חברים בחוף הים הסמוך למלון וכשסיימו לשחק גילה הכדורגלן כי הטלפון הנייד האישי שלו נעלם.
כמו אצל כל אדם מן השורה - הנייד של קורטואה מכיל מידע אישי רב, התכתבויות אישיות, תמונות משפחתיות ופרטיות ומספרי טלפון רבים, אך לאדם בלבל הפרסום שלו המידע רגיש עוד יותר ובעל ערך. כמובן שכבר בבוקר שלמחרת הכדורגלן התארגן על טלפון חדש ואפילו גיבו לו הוואטספ מהטלפון הקודם, שנחסם לשימוש.
2 צפייה בגלריה
טיבו קורטואה ומישל גרציג
טיבו קורטואה ומישל גרציג
זו הייתה תמונת שומר המסך? טיבו קורטואה ומישל גרציג
(צילום: אינסטגרם)
מקורבים לזוג מספרים: ״טיבו סיים את המשחק וחזר למקום בו הוא וחבריו הניחו את הציוד האישי, ממש בסמוך אליהם. מהר מאוד הוא הבין שהטלפון נגנב ושצריך לחסום את המכשיר הישן כי כל התמונות המשפחתיות והפרטיות נמצאות בו. למחרת בבוקר כבר הכול טופל עם מכשיר חדש. הוא לא נלחץ אבל זה אף פעם לא נעים כשגונבים ממך משהו אישי".
הביקור של השניים בארץ נמשך כחמישה ימים, כשבמהלכם שהו במלון קמפינסקי היוקרתי בתל אביב, בסוויטה הגדולה ביותר של המלון - (ומהגדולות בעיר) שכוללות שלושה מפלסים, בריכת אינפיניטי לנוף של העיר, סאונה, חדר כושר, חדר עבודה ואזורי אירוח מפנקים, כך שטיבו לא היה צריך לצאת מהמלון יותר מדי.
2 צפייה בגלריה
מישל גרציג טיבו קורטואה חגיגות חתונה
מישל גרציג טיבו קורטואה חגיגות חתונה
לא נורא, תמיד נחמד להתחדש
(צילום: People Photography)