2 צפייה בגלריה
לירן דנינו
לירן דנינו
ג'וב חדש, התגעגענו! לירן דנינו
(צילום :דודי חסון)
השנה האחרונה לא הייתה פשוטה עבור הזמר לירן דנינו: בשל יבלת במיתרי הקול הוא נאלץ לבטל הופעות עד שהפסיק להופיע לגמרי ובפוסט שהעלה בספטמבר האחרון חשף את מקור הבעיה: "חשבתי שמה שאני עובר יהיה מהיר ולא אצטרך לתת תשובות לאף אחד ושתיכף נחזור להתראות בהופעות", אבל זה נמשך קצת יותר מדי זמן". הזמר המשיך ושיתף את עוקביו: "הייתי כבר בסרט הרע הזה ואז לא הקשבתי למה שהגוף שלי שידר לי, הלכתי מיד לרופא שלי ששלח אותי לסדרת בדיקות שהתוצאות שלהן היו שמתפתח לי משהו במיתרי הקול".
במקביל לשתיקה, דנינו עבר פרידה מתוקשרת מאוד מבת זוגו טיילור מלכוב אחרי למעלה משנתיים של זוגיות צמודה, ומאז לא הרבה להתראיין. אלא שכעת הוא קוטף קמפיין חדש ואתם יודעים מה זה אומר.
לפני חודשיים בדיוק סיפרנו לכם שהזמרת אודיה נבחרה להיות הפרזנטורית של מותג האופנה "קסטרו", לאחר שנבחרת הפרזנטורים שלה (ביניהם שלומית מלכה, און רפאלי ורביב כנר) התפרקה. כעת, לקראת עונת האירועים, המותג צירף לשורותיו את לירן דנינו לקמפיין חליפות ובגדי ערב, לצידה של אודיה.
נכון לעכשיו, דנינו לא מיועד להיות פרזנטור של המותג ומדובר בקמפיין חד פעמי בלבד. הליהוק של הזמר לצד אודיה הוא לא מקרי - שניהם מוזיקאים, קרובים לדת ועם קהל שמשיק בהרבה מאוד מובנים. בנוסף, הרווח של קסטרו בבחירה של דנינו - מעבר למראה החיצוני - יש לו הרבה על מה לדבר בכלי התקשורת שהוזמנו לסקר את הצילומים הראשונים שיערכו בשבוע הבא.
2 צפייה בגלריה
מסיבת סילבסטר נועה קירל
מסיבת סילבסטר נועה קירל
מצטרף אליה על הסט. אודיה
(צילום: אמיר מאירי)