בחודש יוני האחרון, אחרי כשנתיים של זוגיות בינלאומית צמודה, הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ובן זוגה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, התחתנו בלוקיישן סודי ומפואר בקאן שבדרום צרפת, בנוכחותם של אורחים מישראל ומרחבי אירופה. השבוע הגיעה גרציג לישראל לביקור קצר עבור צילומים לקמפיין חדש, שבסיומם תחזור לספרד, שם היא ובעלה מתגוררים.
הכוכבת נבחרה להיות הפנים של מותג הקוסמטיקה GIGI ופגשנו אותה על סט הצילומים של הקמפיין, שם היא שיתפה אותנו בחוויות מהחתונה המפוארת, סיפרה מה הרגע שהכי ריגש אותה והאם היא וקורטואה כבר מוכנים לשלב הבא - ההורות. עוד סיפרה לנו גרציג על שלומו של הכדורגלן, שמתאושש בימים אלו לאחר שקרע את הרצועה הצולבת ברגל.
3 צפייה בגלריה
מישל גרציג GIGI
מישל גרציג GIGI
נשואה טרייה. מישל גרציג
(צילום: רפי דלויה)
איך ההרגשה להיות אישה נשואה? "בגדול זה מרגיש אותו דבר, בקטן אנחנו עוד מתרגשים ונזכרים. קיבלנו בדיוק את כל התמונות, אלו היו יומיים מיוחדים".
היה נראה מאוד מושקע, פה בארץ אנחנו לא רואים חתונות כאלה. "יכול להיות שזה הקסם של השילוב של ישראל ואירופה, כי גם באירופה לא ראו חתונות כאלה אף פעם וזה יצא מושלם. הטקס מאוד ריגש, אמרנו נדרים אחד לשנייה, כתבנו דברים ולא ידענו מה השני כתב עד הרגע שעמדנו שם. זה היה הרגע הכי מרגש, אין עין שנשארה יבשה, אני יכולה להבטיח לך".
3 צפייה בגלריה
מישל גרציג טיבו קורטואה חתונה
מישל גרציג טיבו קורטואה חתונה
"יו מיי קיס דה ברייד". גרציג וטיבו קורטואה, עם גיא זוארץ שחיתן אותם
(צילום: People photography)
למרבה הצער, על חודשיהם הראשונים של השניים כבעל ואישה מעיבה פציעתו של קורטואה. לפני כשבועיים, יומיים לפני המחזור הראשון בליגה הספרדית, נפצע שחקן הכדורגל במהלך אימון ופונה על אלונקה מהמתחם. בהמשך התברר כי הוא קרע את הרצועה הצולבת ונאלץ לעבור ניתוח, שמלווה בשיקום ארוך אשר עלול לקחת מספר חודשים.
איך קרתה הפציעה? "זה היה באימון רגיל, הייתי בבית והוא שלח לי הודעה, 'נראה לי שנפצעתי רע, אני נכנס עכשיו לצילום'. באותו רגע עזבתי הכל, נסעתי למתחם האימונים שלו והרופאים אמרו לי שהוא קרע את הרצועות הצולבות. זה ניתוח, שיקום ארוך של כמה חודשים וכנראה את העונה הזו הוא לא יוכל לשחק. אם השיקום יהיה מהיר, אולי הוא יצליח לחזור לשחק לקראת סוף העונה, אבל כן, זה לא קל".
מה שלומו עכשיו? "הוא כל יום עובד, מתחזק. מצד אחד נח, מצד שני רואה כבר מה הוא צריך לעשות כדי לעזור לזה להתקדם כמה שיותר מהר. אין מה לעשות, בסופו של דבר זה הכל עניין של זמן".
הוא חושש שזה יפגע לו בקריירה? "אני לא חושבת. קודם כל שמו במקומו מונח, יש לו את הכבוד שלו, את הטייטלים שהוא השיג ואני לא חושבת שפציעה כזו יכולה לקחת את זה ממנו. כולנו מאמינים שהוא יחזור עוד יותר חזק, אני בטוחה בזה במיליון אחוז, סומכת עליו. אתם תראו, הוא יחזור וימשיך לעשות קסמים".
לאורך הקשר שלכם היו לא מעט תגובות מהקהל, מהצד הישראלי וגם מהאירופאי. אחרי החתונה נתקלתם בדברים מהסוג הזה? "אחרי החתונה יש מעין שקט כזה. הבינו שאנחנו לא מקשיבים לטוקבקים. אנחנו חיים את החיים שלנו איך שאנחנו רוצים ואיך שאנחנו מרגישים לנכון. אני ממליצה לכולם לעשות את זה".
וחייבים לסיים עם השאלה המתבקשת: חושבים כבר על הרחבת המשפחה? "ברור שאנחנו רוצים, אבל כל דבר בזמן שלו. לאט לאט נתעסק בדבר-דבר".
צפו בריאיון המלא בווידיאו שבתחילת הכתבה!
3 צפייה בגלריה
מישל גרציג טיבו קורטואה חתונה
מישל גרציג טיבו קורטואה חתונה
"חיים את החיים שלנו איך שאנחנו רוצים ואיך שאנחנו מרגישים לנכון"
(צילום: People photography)