3 צפייה בגלריה
ניב סולטן עדן פינס
ניב סולטן עדן פינס
מי תהיה הפרזנטורית הבאה? ניב סולטן ועדן פינס
(צילום: אינסטגרם, ענת מוסברג)
לפני מספר שבועות נודע כי הדוגמנית עדן פינס עוזבת את חברת האופנה רנואר, לאחר ששימשה פרזנטורית בשלוש השנים האחרונות לצד עומר נודלמן, יעל שלביה, רן דנקר ונוספים. בימים אלה, נמצאת הדוגמנית במגעים עם חברת אופנה אחרת וממשיכה לדבר הבא בתחום המקצועי.
עוד פורסם, כי השחקנית ניב סולטן תהיה זו שתחליף את פינס כפרזנטורית של המותג - אך כעת אפשר לספר כי המגעים בין השחקנית לחברת האופנה לא צלחו והצדדים נפרדו.
3 צפייה בגלריה
סמסונג
סמסונג
שחקנית מצוינת, זה בטוח
(צילום: שוקה כהן)
כשהתראיין אורי שטודן, מנהל מחלקת משפיענים בקבוצת פובליסיס, ב"תכנית הרדיו של של בר זגה ודנית גרינברג ברדיו y", הוא אמר: "אני לא מבין את ההחלטה של עדן. היא לא הייתה עושה את הצעד הזה אם לא היה מתבשל משהו אחר. היא מאוד רוצה את חו"ל ואין עם זה בעיה, זה לא סותר. גם נינט וגל גדות עדיין מפרסמות דברים בארץ".
ככתב רכילות, אם אני מגיע לראיין את ניב סולטן, אני יודע שאין לה הרבה על מה לדבר. בניגוד לפינס, היא לא מתה על תקשורת וראיונות, היא עושה את זה כי צריך במסגרת של יח"צ, והתוצאה הסופית יוצאת מתאמצת ולא מעניינת. עדיף מישהו שמדבר ומחובר לקהל בשני הכיוונים. שטודן: "נכון, עדן באמת מביאה איתה את המעבר. היא לא רק דוגמנית, היא טאלנט בפני עצמה. הדברים שהיא מעלה לאינסטגרם - הקהל מבין שיש פה יותר מדוגמנית של לוק בוק".
מחברת האופנה רנואר נמסר: "אנו שמחים על העניין הרב שמייצרת נבחרת הפרזנטורים של רנואר. נשמח לשתף בשינויים כאשר הם יקרו. עד אז, מאחלים לכם חורף נעים, ואופנתי".
מטעמה של סולטן לא נמסרה תגובה.
3 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
לא יהיה קל להיכנס לנעליה. פינס
(צילום: לירן מור)