לפני שבועיים, בלוגרית האוכל דניאל עמית הופתעה לגלות שחשבון האינסטגרם שלה הושעה - ממש כמו שקרה לקולגה שלה עינב בובליל. עמית ניסתה לקחת את העניין בהומור, אבל בהתחשב בכך שמדובר במקור הפרנסה העיקרי שלה - הצחוק פחת והלחץ התגבר ככל שהזמן עבר ללא פיתרון. למרבה השמחה, אחרי עזרה מצד נציגי פייסבוק בישראל, החשבון חזר לפעילות מלאה ודניאל חזרה לנשום לרווחה ביחד עם העוקבים המסורים.
השבוע נערך ערב חגיגי של חברת ארגניה - Argania GROUP, בגלריה דובנוב בתל אביב, לרגל השקת סדרת טיפוח חדשה לשיער. נבחרת השגרירות של המותג הגיעה לעשות כבוד וביניהן גם עמית, שיכלה לפתוח המצלמה, לתעד את המתרחש ולשתף את העוקבים - פעולה שכבר לא מובנת מאליה בהתחשב בהתרחשויות האחרונות.
עמית סיפרה לנו מדוע הושעתה מהרשת החברתית, על הימים של החוסר ודאות ומה היא חושבת על האנשים שהעבירו ביקורת על הדרך שבה הגיבה לחזרת החשבון שלה לפעילות. צפו:
דניאל עמית אינסטגרם
(צילום: ליאור שרון)
איך ההרגשה לחזור לאינסטגרם? "נפלאה, כיף לחזור לשגרה".
איך הגבת להשעייה? "ביום-יומיים הראשונים זה מצחיק וכיף, קצת חופש, אבל כשיש חוסר ודאות ואתה לא יודע מתי יחזור ואם יחזור זה כבר מתחיל לבאס".
איך גילית שהחשבון חזר? "קיבלתי הודעה שזה חזר, נכנסתי להיסטריה ופשוט ראיתי והתעלפתי. האינסטגרם זה חיי היום-יום שלי, זה הפרנסה והעבודה וגם העשייה והתעסוקה ומה שאני עושה כל היום. אני רגילה לתעד ולהעלות ולהיות באינטראקציה עם אנשים, ופתאום בבת אחת כשזה נגמר, או נפסק לרגע, אז כן, זה מבאס. אבל חזרתי".
2 צפייה בגלריה
דניאל עמית ארגניה
דניאל עמית ארגניה
"אני רגילה לתעד ולעלות". דניאל עמית
(צילום: רועי שור)
זה סיוט של כל משפיען. "סיוט של כל משפיען. חוסר ודאות, ואתה לא יודע מה יהיה".
מה הסיבה להשעיה? "בעיקר בגלל המלחמה, כל מיני תכנים ששיתפתי שאינסטגרם לא אישרו".
היו אנשים שביקרו את הדרך שבה הגבת בבכי לחזרה של האינסטגרם. מה את חושבת על זה? "שכול אחד יכול להגיד מה שבא לו. ביקורת זה סבבה, אז זה מה שאני הרגשתי ואיך שהוצאתי את זה".
צפו בריאיון המלא בראש הכתבה!
2 צפייה בגלריה
דניאל עמית אירוע ארגניה
דניאל עמית אירוע ארגניה
"נכנסתי להיסטריה ופשוט ראיתי והתעלפתי. האינסטגרם זה חיי היום-יום שלי"
(צילום: אמיר מאירי)