3 צפייה בגלריה
עידן רייכל פפראצי
עידן רייכל פפראצי
שיפוצים שנמשכו מספר חודשים. עידן רייכל
(צילום: מוטי לבטון)
לא רק מוזיקאי - מעתה אמרו עידן רייכל, איל נדל"ן: כשהיה בתחילת הקריירה שלו, אי שם לפני כמעט 20 שנה, קנה הזמר עידן רייכל את מקומו בתעשיית המוזיקה הישראלית עם ההרכב המוזיקלי "הפרוייקט של עידן רייכל". הפריצה לשוק המקומי זיכתה אותו לא רק בהכרה, אלא גם בכמה שקלים, אותם השקיע רייכל בחוכמה. הוא רכש דירת 70 מטר בבניין ישן בן 3 קומות ברחוב יהודה מכבי בתל אביב - בסכום שהיום אפשר רק לחלום עליו.
עם חלוף השנים והתקדמותו המקצועית, רכש רייכל את יתר הדירות בבניין ואת החנות שבקומת הכניסה. בחודשים האחרונים ערך המוזיקאי שיפוץ מאסיבי בבניין והפך אותו לבית אחד גדול מאוד בו הוא גר עם אשתו דמאריס וילדיו פיליפה הלנה (9), סולמה סזאריה (7.5) והתאומים קמילו ואמיליו שבקרוב ימלאו להם שנתיים. בנוסף, רייכל רכש עוד שתי דירות ברחוב הסמוך, אותן הוא משכיר לדיירים.
מבדיקה שערכנו, את הדירה הראשונה רייכל קנה בסכום שהיום כבר לא נשמע הגיוני בתל אביב - סביב 1,100,000 שקלים. בהמשך כאמור, הוא קנה עוד שתי דירות בבניין, בסכום של שבעה מיליון שקלים לשתיהן ואת החנות שבקומת הכניסה בעוד שני מיליון שקלים. סך הכל השקיע המוזיקאי 10 מיליון שקלים בנדל"ן המשפחתי ובתמורה, הוא היום הבעלים הבלעדי של בניין במרכז תל אביב - שעבר שיפוץ מאסיבי ממש לאחרונה.
אנחנו רק נשים על השולחן את העובדה שיש לא מעט הורים שלא רוצים שהילדים שלהם יהיו מוזיקאים כי "צריך גם מקצוע אמיתי", ועכשיו אין להם קייס.
3 צפייה בגלריה
עידן רייכל פפראצי
עידן רייכל פפראצי
השקיע בבית
(צילום: מוטי לבטון)
3 צפייה בגלריה
פפראצי עידן רייכל משפחה
פפראצי עידן רייכל משפחה
בית עם ארבעה ילדים חייב להיות מרווח. רייכל וארבעת ילדיו - פליפה הלנה, סולמה סזאריה והתאומים קמיליו ואמיליו בעגלה
(צילום: מוטי לבטון)