"אנחנו בתקופה מטורפת, כולם חיים כאן כחטופים", אומר אלירז שדה. "פגשתי חטופים ומשפחות, אמרתי להם 'אנחנו רק נראים ככה. אנחנו חטופים כמוכם'".
את כוכב הריאליטי פגשנו אתמול (ד') באירוע ההשקה של "גולסטאר יוון" של HOT, וניצלנו את ההזדמנות על מנת לשוחח איתו על המצב המדיני בצל המלחמה.
אתה ידוע כתומך ימין, אבל יש הרגשה שהימין לא מאוד מתפקד כרגע. "אנחנו לא מספיק ימניים, הממשלה לא מספיק ימנית. היא בהגדרה הישנה של הימין, בהגדרה הביטחונית-מדינית. העם מצפה ליותר, בכל החזיתות. גם בלבנון. יש אנשים שצריכים לחזור הביתה, אי אפשר להגיע להסכם כשיש טרור בצפון ובדרום. רק כוח, צריך לגמור את זה מהר. כל עוד זה מתמסמס, זה רק מעכב את יום הדין".
הטענה שביבי עושה הכל כדי לשמור על הכסא שלו, היא נכונה בעיניך? "אני לא מתעסק בכיסאות. אני שופט את זה פשוט – זה לא מספיק. כולם לא עושים מספיק, מתעסקים בשטויות, הכניסו את הפוליטיקה מהר מדי. צריכים להיות חזית אחת, ליישר קו, לחזור לזה כמו בהתחלה ולדרוש מההנהגה לפרק וכמה שיותר מהר".
אם מחר יש בחירות, למי אתה מצביע? "אני מאמין שיקום דור צעיר, 40 פלוס. אנחנו נראה הנהגה אמיצה שתתן הרגשה של בעלות על האדמה הזו. אני חושב שהדורות הקודמים עשו עבודה מדהימה, אבל הם התבגרו והגיל עושה את שלו ולא בקטע רע. יש מקום לכל דבר וזמן, ותהיה הנהגה צעירה, היא תהיה קשה יותר כלפי חוץ ומאחדת כלפי פנים".
אתה מרגיש שעושים הכל כדי להחזיר את החטופים? "אני בטוח במאה אחוז שההנהגה עושה הכל כדי להחזיר את החטופים. בשביל עם ישראל, החטופים הם המשך קיום של מדינת ישראל. כול החטופים צריכים לחזור, ואני בטוח שכולם עושים הכל כדי שזה יקרה. אנחנו חיים במלחמה כול החיים שלנו. גם עכשיו וגם לפני אלפי שנים, אין לפני ואחרי, זו מלחמה ואנחנו צריכים לנהל אותה חזק כמה שיותר, כדי שנסבול כמה שפחות".
לריאיון המלא, צפו בווידיאו שבראש העמוד!
1 צפייה בגלריה
אלירז שדה גולסטאר
אלירז שדה גולסטאר
אלירז שדה
(צילום: רפי דלויה)