"הופתעתי מאוד מהצעת הנישואים ", מודה הדוגמנית עדן פינס, שהתארסה לבן הזוג מתיאס נורמן שלושה חודשים בלבד לאחר שהחלו לצאת. "צחקתי המון, נקרעתי מצחוק. הוא שאל אותי למה אני צוחקת אבל אחרי זה הבנתי שזה משהו שקורה לכולן".
בחודש ספטמבר האחרון ובלי שום התראה מוקדמת, נורמן כרע ברך וביקש את ידה של הדוגמנית. "ההצעה הייתה גרנדיוזית", היא מספרת. "נוף מטורף, הכל היה מאוד מושקע ורק אנחנו - שזה הכי חשוב בעולם".
ארבעה חודשים וחצי עברו מאותה הצעת נישואים. פינס, שהקפידה לא להרחיב בנושא, הגיעה אתמול לצילומים למותג מוצרי השיער שלה - fifi, ובין פוזה אחת לאחרת התייחסה, סוף-סוף, לאירוסים.
איך המשפחה הגיבה? "כולם ידעו לפני, הוא ביקש מאבא שלי את ידי, שזה משהו שאני מאוד מעריכה".
יש חתונה באופק? "נכון לעכשיו אין לי תשובה לתת, לא כי אני לא רוצה, באמת אין לי. אנחנו לא מרגישים שזו תקופה לתכנן חתונה או לשמוח. אנחנו רוצים שזה יהיה תהליך מרגש. אני לא מרגישה שאני יכולה עכשיו. זה קשה לחזור לשגרה כשאתה יודע שלאחרים אין שגרה וגם לא תהיה. נכון לעכשיו אנחנו לא מתכננים לפרטי פרטים, אבל אנחנו כן מדברים על זה. תאריך אין עדיין".
3 צפייה בגלריה
עדן פינס FIFI
עדן פינס FIFI
יש לך משהו בשיער. פינס
(צילום: שחף ביטון)
הזוגיות של פינס ונורמן נחשפה בחודש יוני האחרון. השניים נפגשו בזמן שהדוגמנית הייתה ביוון, שם צילמה את הריאליטי "לאב איילנד" אותו הנחתה.
כמה שבועות לאחר מכן, בריאיון ל-Pplus, התייחסה פינס לכך שנורמן אינו יהודי ואמרה כי היא "מסתכלת על אדם כאדם, כנשמה". כעת, כשהשניים בשלבי תכנון החתונה, היא מספרת כי ישנם פערים - אבל מרגיעה שהכל בסדר.
"יש התנגשויות רבות בהרבה מאוד דברים שגם דתיים עושים, זה בסדר. אני לא דתייה גמורה, אבל אני גם לא חילונית גמורה. אני אדם שומר מצוות ואני עושה את הדברים שלי בשביל עצמי ובשביל השם. יש כל מיני... אני לא אקרא לזה מכשולים כי זה לא, אבל יש דברים שפחות תואמים - תלוי איך אתה מסתכל על היהדות. הכי חשוב זה להיות בן אדם טוב, ומצאתי פרטנר כזה. 'דרך ארץ קדמה לתורה', לקחתי".
צפו בריאיון המלא!
3 צפייה בגלריה
עדן פינס FIFI
עדן פינס FIFI
נשמח לדעת ראשונים על התאריך שייבחר
(צילום: שחף ביטון)
3 צפייה בגלריה
עדן פינס FIFI
עדן פינס FIFI
מאורסת!
(צילום: שחף ביטון)