2 צפייה בגלריה
מגן דוד
מגן דוד
עם ישראל חי - ומצחיק!
(צילום מסך)
היום התשיעי למלחמת "חרבות ברזל" בעיצומו, ואם אתם, בדיוק כמונו, צריכים הפסקה מהחדשות של כמה רגעים מדי פעם, בשביל זה בדיוק אנחנו כאן.
במהלך השבוע האחרון גילינו את הכוח האמיתי של הרשתות החברתיות ושל המשפיענים, שהפכו את הפרופילים האישיים שלהם למסע הסברה חשוב המשרת אותנו בכל העולם. בין אותם משפיענים מסתתרים גם כמה שהחליטו להתמקד דווקא בהעלאת המורל ובניסיון לגרום לעוקבים שלהם לחייך, ואולי אפילו לצחוק בקול לכמה רגעים. המלצה מאיתנו: רוצו לעקוב אחריהם, אתם לא תתחרטו.

משה כורסיה - המילואימניק שכולנו רוצים שישרת איתנו

את השם משה כורסיה יכול להיות שעוד לא שמעתם עד למלחמה,אבל סמכו עלינו, זה רק עניין של זמן. מדובר ביוצר תוכן מצחיק עד דמעות, מוזיקאי בן 31 מירושלים, שהוקפץ למילואים ובימים אלה משרת בגדוד 8239, בלוקיישן שאת שמו לא נחשוף מטעמים מובנים.
הצצה קטנה בחשבונות הסושיאל שלו יבטלו את כל מה שחשבתם על "שביזות יום א'", ולמעשה - יעשו את ההפך הגמור ויגרמו לכם לצלצל למפקד שלכם, לבקש צו 8 ולהצטרף להגן על תושבי ישראל לצידו של כורסיה. ארוחות גורמה מאוסף של קופסאות שימורים - מובטחות למתנדבים!

הפשוטע - you can't sit with us

2 צפייה בגלריה
הפשוטע
הפשוטע
מיה קולוצ'י גאה. הפשוטע
(צילום: אינסטגרם)
טוב, נתחיל מזה שברור לנו שלהמליץ לכם לעקוב אחרי ה"פשוטע" זה מצדיק גלגול עיניים, בכל זאת - מדובר באחד מעמודי האינסטגרם הכי מוצלחים וחריפים שידע האינסטגרם מאז הקמתו. ועדיין, בר אלמליח שעומד מאחורי העמוד מצליח לגרום לקוראיו לחייך גם בעיתות מצוקה ורגעים של שבר, בין היתר כשהוא משתמש באסוציאציות ורפרורים מהסרט "ילדות רעות". משרד ההסברה היה יכול להיעזר בסרטון ההסברה הכי מדויק שיצא ל"חרבות ברזל" אבל גלית דיסטל-אטבריאן בדיוק התפטרה.
וזה לא נגמר בזה. הפשוטע ממשיכה לפרסם את ספר ההשמצות (Burn Book) הידוע בגרסה שמתאימה למי שמעיזים לצאת בקריאות Free Palestine או אפילו סתם להביע את כאבם לגבי ההריסות בעזה, תחת השם הנהדר "ספר העוכרים".
כמובן שיש גם גרסה של אלו שתומכים בנו:

גלגול - מומחה להפגזות

גל הללי הוא עוד אושיית רשת שיצליח להשכיח מכם לכמה רגעים ספורים, את גודל האסון שחווינו ויצליח להעלות על פניכם חיוך. הללי - שקורא לעצמו גלגול - בן 33 מירושלים, משרת בימים אלה בשלישות באחת מהיחידות המובחרות של פיקוד מרכז, התגייס למילואים עם פרוץ המלחמה - ולמרות העבודה הרבה, לא שוכח להצחיק את העוקבים שלו בכל רגע נתון.
אגב, מה שבאמת יפה אצל גלגול זה שהוא העז לומר בקול רם את מה שכולנו חושבים ומתביישים לומר: אין נשק קטלני יותר משקית שוקו. צפו בעצמכם!

שחר שאלתיאל - מים בששון

עוד חשבון שאתם מוכרחים לעקוב אחריו, הפעם בטיקטוק, שייך לשחר שאלתיאל. מעבר ליחסים המאוד מיוחדים-מורכבים שלו עם אמא שלו, את הפוסטים האחרונים הוא מקדיש למלחמת "חרבות ברזל", והוא עושה את זה בצורה מצחיקה עד דמעות.
חשבון הטיקטוק של שאלתיאל עומד על 140.8 אלף עוקבים עד כה ואנחנו צופים לו עלייה מסחררת בימים הקרובים.

ועוד כמה חשבונות שיעשו לכם טוב על הלב בימים אלה:

דור עזאמי - היה היה פעם חמאס
דניאל-ריאן ספולדינג - עזרה מעבר לים
אדיר מזרחי - זמר עולה
ונסיים עם כמה מילים רציניות: בשבוע שעבר ואחרי שחטפה לא מעט ביקורות, שרת ההסברה התפטרה מתפקידה. אם יש משהו אחד שהעם שלנו מאוד החלטי לגביו זה ששר ההסברה הבא צריך להיות יוסף חדאד - פעיל חברתי והסברה, מנכ"ל עמותת 'ביחד- ערבים זה לזה', שעושה שירות מעולה לעם הישראלי בארץ וברחבי העולם. הוא אמנם לא מעלה סרטונים מצחיקים כמו הכתובים מעלה, אבל עושה עבודה שחשוב שיראו בארץ ובעולם.