2 צפייה בגלריה
דור מורשת אירוסים
דור מורשת אירוסים
אין זמן מתאים יותר להצהיר על אהבה. דניאל מורשת ובן זוגו תמיר
(צילום מסך)
אחרי ארבע שנות זוגיות, השחקן דניאל מורשת (29) ובן זוגו תמיר לבנטר מאורסים. מורשת העלה הבוקר (ג') תמונה ברשתות החברתיות, עם קסדה על הראש לצד תמיר, שלובש מדי צה"ל, במסגרת גיוס המילואים של המלחמה והשניים הציגו טבעות למצלמה. "במיוחד בימים כאלה, אהבה גדולה יותר משנאה. מזל טוב"' כתב בפוסט.
מורשת, שיצא מהארון ב-2017 בפוסט ברשת החברתית, סיפר בראיון ל-Pplus לפני כשנתיים: "אני בחרתי את החופש לחיות לפי ראות עיניי ולפי האמת שלי. וגם אם לאנשים יש תפיסות מסוימות, זה תהליך וזה לוקח זמן ואנחנו לגמרי בדרך לשם. אף אחד לא הוקיע אותי. אני מסתכל על המשפחה המורחבת שלי, שחלקם גרים ביהודה ושומרון, אני אוהב אותם והם אוהבים אותי מאוד והם מכירים את בן הזוג שלי ואוהבים אותו והכל בסדר. זו החוויה האישית שלי וברור שיש חוויות אחרות, אבל אני חושב שלכל אחד יש את הדרך שלו ובסופו של דבר אני חושב שיהיה בסדר".
בני הזוג מנהלים זוגיות קצת יותר מארבע שנים, הם הכירו דרך חברים וכיום גרים ביחד, עושים קידוש בימי שישי ואפילו מדליקים נרות בשבת. "זה כיף גדול שיש שני עולמות שחיים בתוך בית אחד וכל אחד מביא את העולם שלו וזה יוצר איזושהי השלמה שאני מברך עליה מאוד".
2 צפייה בגלריה
פרימיירה הצגה שיפוצים
פרימיירה הצגה שיפוצים
אנחנו לא בוכים, נכנסה לנו טבעת לעין
(צילום: ענת מוסברג)