2 צפייה בגלריה
מסיבת בריתה קורן וויט
מסיבת בריתה קורן וויט
הכנסה צדדית. אסי ועדי בוזגלו
(צילום: ענת מוסברג)
אחד האתגרים הגדולים של הסלבס שרואים בעצמם "משפיענים" הוא למצוא דרכים חדשות להישאר רלוונטיים, מעניינים ולהצדיק בעצם את התואר בו הם מתהדרים. כתוצאה, כמה מהם מצאו דרך מעניינת ורווחית שבה יוכלו לדבר ישירות עם הקהל שלהם, "להשפיע" עליו ובעיקר - להרוויח מזה הרבה כסף: הרצאות. מעיין אדם למשל, פתחה הרצאה בנושא הגשמת חלומות שעוררה עניין רב - כל 2,500 הכרטיסים אליה, בעלות של 400-500 שקל לכרטיס, אזלו בשעה וחצי. דין מירושניקוב מקיים הרצאות על זהות ישראלית וגם אביבית בר זוהר כבר דיברה מול קהל על "הדרך אל האושר והעושר". כעת, למגרש הרצאות הסלבס מצטרפים שחקנים חדשים: אסי ועדי בוזגלו.
אמש הכריזו כוכבי הדוקו-ריאליטי "הבוזגלוס" על מופע חדש בכיכובם ובהנחייתו של צחי קומה אשר ייקרא "בטיפול זוגי", בו הם מבטיחים לחשוף את הסודות הכמוסים של הזוגיות שלהם, שהחלה כשהיו בני 16. השניים יספרו על האתגרים עמם התמודדו בעבר, על כך שכמעט התגרשו פעמיים ועל איך צמחו מתוך משבר. אורך המופע הוא שעה: 45 דקות הרצאה, שאחריה יענו השניים על שאלות הקהל.
נשמע לכם מעניין? אנחנו בטוחים. ובכן, מכירת כרטיסים לקהל הרחב טרם נפתחה, אך ניתן להזמין אותם כעת לאירועים פרטיים בעלות של כ-30 אלף שקלים, מחיר שעלול להשתנות בהתאם למיקום ההופעה וכמות הצופים.
2 צפייה בגלריה
אסי עדי בוזגלו צחי קומה מופע זוגי
אסי עדי בוזגלו צחי קומה מופע זוגי
זול או יקר?
(צילום: אינסטגרם)