דור הררי בתוכנית של בר זגה ודנית גרינברג
אתמול התפרסמה רשימת המועמדים לתואר "הגבר הסקסי לשנת 2022", שכוללת את 10 הגברים הלוהטים ביותר בתעשייה. אבל אחד מהם, השחקן דור הררי שמגלם את כפיר הקצין בסדרה "המפקדת", הופתע מאוד למצוא את עצמו מככב ברשימה המדוברת. "זה מוזר, אף פעם לא הרגשתי סקסי או חתיך, רק בעיניי אמא שלי", הוא אמר בכנות לבר זגה ודנית גרינברג בתוכנית שלהם ב-ynet radio.
"כל החיים הייתי הלא מושך והלא אטרקטיבי", הוא ממשיך, ומודה שהוא לייט בלומר. "אין את זה ביותר קלישאה, אבל הייתי הברווזון המכוער. תהליך ההתבשלות מאוד איטי, הכל אצלי מאוחר".
הררי בן ה-33 פרץ לתודעה כאמור בסדרה "המפקדת", אך השתתף עוד לפני כן בסדרות כמו "תאג"ד", "לאבד את אליס" ו"השוטרים". במקביל, הוא מתופף בהרכב אינדי ואף הוציא ארבעה סינגלים ואלבום. "אני מתופף במקור, המון שונים. הייתי בלהקת Bones Garage, פסטיבלים בחו"ל, בארץ, אינדינגב וכל החבילה".
1 צפייה בגלריה
דור הררי "המפקדת"
דור הררי "המפקדת"
המדים מוסיפים לסקס אפיל. דור הררי
(רן מנדלסון , באדיבות כאן 11 מתוך "המפקדת")
יצא לך לראות את רשימת הגברים הסקסיים?
"ראיתי. אני מעריץ את יהודה לוי ואת טונה, כל הסאגה הזו של מראה חיצוני היא משהו שנהניתי לשנוא בילדותי, את היפים".
למה שנאת את היפים? הרגשת שזה חסר בך?
"כן, בטח. קנאה, קנאה עמוקה. זו הסיבה שהלכתי לכיוונים שהלכתי. הייתי חזק ברוק ובנירוונה, ובעצבים ובמרדנות, ובורח מבית הספר ומחפש את עצמי ואז השירות שינה הכל. ואז אחרי הצבא הבנתי שאולי אני יכול לחזור לדברים האלה".
ונשארת על מדים גם ב"תאג"ד" וגם ב"המפקדת"
"כן, אנחנו אוהבים תכנים שקשורים לצבא. זה הד.נ.א שלנו כישראלים. אני חושב שגם אם לא שירתת בצבא, אתה מכיר חבר ששירת. וזה מה שהיוצרים המדהימים עטרה פריש וניר ברגר הצליחו להעביר. אפילו הדברים הפשוטים כמו לשמור נייר טואלט בלוקר שלא יגמר".
האזינו לקטע המלא בתחילת הכתבה