"הלב שלי חד משמעית שבור", אומר תומר הכהן ומוסיף: "אבל יחד עם זאת אני יותר טוב כי עברתי עוד קושי וצמחתי ממנו. צריך להיות קצת משוגע כדי להגיד אחרי חודש שהכל בסדר, אבל זה בסדר שיש לדברים זמן משלהם".
פגשנו את הדוגמן והשחקן על הסט של מותג האופנה Twentyfourseven, שהוא הפרזנטור שלהם בשנתיים האחרונות, ביום צילומים מיוחד - לאו דווקא בגלל הקולקציה, כמו בגלל העובדה שכל כלי התקשורת עמדו בשורה לראיין את הכהן בעקבות הפרידה מנועה קירל. היא עצמה כבר התראיינה לפני זמן מה בנושא, שמרה על קור רוח ואף עמימות בנושא, אבל השחקן בן ה-24 מדבר מהלב ולא מנסה להסתיר את רגשותיו. "אני חושב שיש בזה משהו משחרר באיזשהו מקום, שהמחשבות שלך הן כבר מילים. כמות האנשים ששאלו אותי איך אני מרגיש... עכשיו תראו את התשובה".
אתה אומר "אני מרגיש טוב, הכל בסדר"? "לא, זו לא התשובה. זה צריך להיות קצת משוגע כדי להגיד אחרי חודש הכל בסדר".
באת מוכן? יש תשובות שאתה יודע מה תגיד מראש? כי השאלות די חוזרות על עצמן... "השאלות די חוזרות על עצמן אבל בסוף אני עונה עם הלב שלי. זה מלחיץ, אני יודע שרוצים להוציא את הג'וס והלכלוך, אבל אין לי מה לתת ג'וס ולכלוך, והלב שלי נקי. ניטרלתי את הפחד".
4 צפייה בגלריה
תומר הכהן טווינטיפורסבן
תומר הכהן טווינטיפורסבן
להיפרד מכזה גבר, איך אפשר? תומר הכהן
(צילום: עדי שנפיק)
אז לפני חודש פורסם שאתה ונועה נפרדתם, וקצת קודם לכן התפרסם שיש משבר. במקביל היו חגיגות יומולדת והכל נראה רגיל. מה היה? "זה נקרא חברים טובים, שמאוד אוהבים ויש להם משבר והם עוברים אותו עם המון אהבה, זה לא שיום אחד קמים בבוקר ולא אוהבים יותר, מאוד אוהבים. גם בתוך יום ההולדת, המשבר ליווה אותנו תקופה, אבל קמים בבוקר ומסתכלים על הבן אדם שאתה אוהב ומגיעים להחלטה גם אם היא כואבת".
אז מה בעצם הקושי? אם יש כזאת אהבה? "אני חושב שהקשיים תמיד היו שם והאתגר היה להצליח לנצח ולהבין איך מחזקים אחד את השני לתוך הדבר הזה. במרכאות - כשלנו במשימה. הגענו למבוי סתום שקשה להמשיך ולהבין איך נותנים את הצרכים אחד לשניה".
הופתעת מהפרסומים? תפסו אותך לא מוכן? "אחרי שנתיים בתעשייה אתה לא מופתע מכלום. כשאתה נכנס לשדה מוקשים, אתה לא מופתע שמשהו מתפוצץ".
בחודשם שלפני הפרידה היה את האירוויזיון והיית שם איתה והכי חלק ונראה כאילו אתה בן הזוג המושלם, ועדיין הפרידה הייתה הפתעה. "נכון, וגם לי הייתה בת זוג מושלמת, למרות שאין מושלם, גם אני לא מושלם אחרת היינו נשארים יחד, אבל אני חושב ששנינו מעריכים מאוד אחד את השניה כבני אדם ויש את הצרכים הבסיסיים של כל אחד ושם היה המוקש. אתה יכול לתת לבנאדם כמה אהבה שהוא צריך, אבל יכול להיות שהוא צריך גם דברים אחרים שלא קשורים לאהבה, אהבה היא הרבה אבל היא לא מנצחת את הכל".
הזוגיות עם נועה מאוד שמה אותך בכותרות. מרגיש חלק מעולם הבידור? "תמיד הייתי קצת אאוטסיידר, זה נתן לי בוסט רציני, למרות שטוונטיפורסבן נתנו בי אמון עוד לפני כל הרעש. אני אמשיך לעשות את הדברים שלי ולהביא את הערכים שלי".
מה התוכניות להמשך? מתכנן ליהנות מהרווקות? "לאאא, תן לי רגע לאחות את הלב, לאחות את השברים, סיימתי תקופת מבחנים שסוף סוף ירדה לי מהראש, יש לי תוכניות לקיץ שקשורות לעבודה ואודישנים שקפאו בתקופת המבחנים, אני צריך לאפס את המערכת, לעבור דירה, לסדר את שנה הבאה... הכי קל זה לנסוע ולברוח לאיזה מקום, תן לי רגע להכין את הקרקע".
לריאיון המלא עם תומר הכהן - צפו בווידאו בראש הכתבה
4 צפייה בגלריה
תומר הכהן טווינטיפורסבן
תומר הכהן טווינטיפורסבן
את זה שהוא דוגמן אי אפשר לקחת ממנו
(צילום: עדי שנפיק)
4 צפייה בגלריה
תומר הכהן טווינטיפורסבן
תומר הכהן טווינטיפורסבן
לוהט
(צילום: עדי שנפיק)
4 צפייה בגלריה
תומר הכהן טווינטיפורסבן
תומר הכהן טווינטיפורסבן
"האתגר היה להצליח לנצח ולהבין איך מחזקים אחד את השנייה לתוך הדבר הזה"
(צילום: עדי שנפיק)