2 צפייה בגלריה
נועה קירל יום הולדת 22
נועה קירל יום הולדת 22
נגמר. נועה קירל ותומר הכהן
(צילום: אמיר מאירי)
אחרי קרוב לשנתיים של זוגיות צמודה ולוהטת, נועה קירל ובן זוגה הדוגמן תומר הכהן נפרדו. השניים החלו לצאת חודש אחרי הפרידה של קירל והאקס יהונתן מרגי, הם טיפחו זוגיות פוטוגנית ואוהבת מול המצלמות, הוא התלווה אליה לאירוויזיון והם בילו יחד בחופשות משותפות, אך אחרי תקופה לא פשוטה במערכת היחסים הזו, השניים החליטו להיפרד.
שמועות ראשונות על הזוגיות החלו באוקטובר 2021, חודש אחרי שנפרדה מיהונתן מרגי. ההיכרות הקצרה שהתרחשה על סט הצילומים לקליפ של קירל, בו כיכב הכהן, הפכה מהר מאוד לזוגיות לוהטת והשניים נראו מאוהבים וקרובים בכל הזדמנות. כעת, אחרי כמעט שנתיים הם מפרקים את החבילה ושוברים את לבבות המעריצים.
השנה קירל הגיעה לטופ שלה בקריירה, כשהופיעה על הבמה בפארק הירקון וכמובן ייצגה את ישראל באירוויזיון וקטפה את המקום השלישי. בכל התחנות בדרך, בן הזוג תומר התלווה אליה, הריע לה ושניהם התראיינו רבות על מערכת היחסים הזו, שנראתה כמו משהו שלעולם לא יסתיים.
בראיון לידיעות אחרונות בחודש פברואר האחרון סיפר הכהן: ״נועה מביאה המון אור ואהבה לחיים שלי ואני מאוד אוהב אותה. ברור שיש הרבה אתגרים שנובעים מכך שהזוגיות מתוקשרת, אבל זאת בדיוק העבודה, לשמור על הלבד שלנו ועל הפרטיות שלנו. אנחנו שומרים על הפרדה מקצועית, כי בסוף כל אחד והעבודה שלו".
2 צפייה בגלריה
מסיבת סילבסטר נועה קירל
מסיבת סילבסטר נועה קירל
היה טוב וטוב שהיה?
(צילום: אמיר מאירי)