14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
דנה רון
(צילום: טל שחר)
"אני לא מרגישה כל כך טוב", אומרת דנה רון בחשש בתחילת הריאיון, "בוא נחזיק אצבעות שאעבור את זה בשלום". אפשר להבין את רון, רק שבוע לפני היא מצאה את עצמה בסיטואציה מלחיצה במיוחד, כשהתמוטטה במהלך יום צילום והובהלה באמבולנס לחדר המיון. לאחר שרשרת בדיקות, התברר שהיא סבלה מהתקף חרדה קשה.
"חטפתי התקף חרדה ממש אגרסיבי" היא מספרת. "לא רק בסימפטומים אלא גם באורך הזמן שלו, מ-10 בבוקר ועד 6 בערב הייתי תחת התקף לב. לכן אני מאוד טראומתית ואני לא יודעת איך להתמודד עם הדבר הזה, זה חדש לי".
האירוניה היא שבדיוק עסקת בנושא בתוכנית שצילמת. "התחלתי לצלם פודקאסט בריאות שבו אנחנו מדברים ושמים הכול על השולחן והיינו באמצע תוכנית על דום לב. תחשוב שבאתי מהבית עם תחושות של כאבים בחזה ופתאום מדברים איתי על דום לב. לצדי שני פרופסורים בכירים ואני אומרת להם 'חבר'ה יש לי לחץ בחזה, אני לא מרגישה טוב' והם צוחקים, חושבים שאני צוחקת. אני אומרת להם 'קומו עכשיו, תבדקו לי את הדופק', והם פתאום מרגישים שאני נהיית לבנה ומפה מתחילה הדרמה.
"זה מטלטל ברמות שאי אפשר להסביר בכלל", היא אומרת. "בעודי מדברת איתך עכשיו, ממש ברגע זה, יש לי מועקה בבית החזה". רון מושיטה יד לכיסה ומציגה את הפריט החשוב שהחלה להסתובב איתו: כדור הרגעה. "זה 'חבר' חדש שלא הכרתי. במידה ויתקוף אותי התקף נוסף, שזה יכול לקרות בכל רגע, זה נותן לי ביטחון", היא מסבירה.
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"כל מה שקרה לי בשידור עם התקף החרדה, הכול נשאר. אמרתי לעורכת 'את לא מורידה כלום'. אני הכי אותנטית שיש, וזה שם המשחק" חצאית וטופ - H&M
(צילום: טל שחר)
מה בעצם היה שם, מה הרגשת? "זו מן מועקה שמלווה אותך כל הזמן בבית החזה, וכשזה קורה זה מתחיל עם קצת חנק בגרון ומן דגדוג כזה באזור החזה והבטן, מן פרפרים כאלה, ואז כאילו בא גל והאדמה בולעת אותך. אתה מרגיש שאתה מאבד את ההכרה, למרות שאתה בהכרה. זה משהו מאוד קשה. זה משהו שלפני כן לא הבנתי, כשאמרו לי 'הוא בהתקף חרדה', אמרתי 'נו יאללה, הכול בראש'. רק מי שעובר התקפי חרדה קשים כמו שעברתי בימים האחרונים יכול להבין על מה אני מדברת".
מאיפה זה הגיע, את יודעת? "הייתי שרויה בסטרס מאוד קשה בתקופה האחרונה. לא פעם אמרתי 'אני על סף התקף לב', ממש אמרתי את זה. אתה יודע, עברתי כל כך הרבה בחיים, אני לא בן אדם מפונק. איך אומרים? אני חתולת רחוב ומה לא עברתי, כולל סקנדלים בתקשורת, שבאמת, נפש רגילה לא הייתה עוברת. ועברתי את זה. ודווקא בתקופה שבה אני מתחילה לראות את האור, שטוב לי ואני בעשייה - דווקא עכשיו הגוף בועט בי".
אולי זה הצטברות של דברים שהגיעו אחד אחרי השני. "בדיוק, הצטברות של שנים שפתאום הסטרס הזה... אנחנו לא מתארים לעצמנו מה סטרס בהילוך גבוה יכול לגרום לנו וזה אחד מהדברים שאגב, התייעצתי לגבי זה עם פסיכיאטרים - דווקא במצב שבו הגעת לנחלה, אז הגוף לא בהיכון, לא באדרנלין של 'לשרוד'. דווקא כשטוב לך, באה הבומבה".
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"אנשים צפו בבן אדם בפוסט טראומה קשה, טראומה שהתחילה כשיצאתי החוצה לתוך אחד הסקנדלים הכי גדולים שידעה התקשורת בישראל" שמלה פרחונית - זארה
(צילום: טל שחר)
מה עושים? איך מטפלים? "ישר אמרתי לרופא 'תרשמו לי קלונקס, כל הכדורים הפסיכיאטריים - אני רוצה כאן ועכשיו'. כמובן שהוא עשה התייעצות כי עם כל הכבוד לי זה לא הפקר, והתחלתי טיפול בקלונקס, שזה כדור שעוזר באותו רגע. כבר לקחתי וזה מאוד עוזר לי, אבל גם ממסטל ומרדים ברמות שאי אפשר להסביר. אבל זה כמו אקמול, אתה לוקח ברגע של החרדה וזה עובד יופי. והתחלתי גם טיפול של ציפרלקס. אני בעד, אם יש משהו שיכול לסייע לנו אז למה לא? אבל ציפרלקס עובד רק תוך שלושה שבועות, אז בר תחזיק לי אצבעות שתוך שלושה שבועות אחזור להיות עצמי".
מה עם פסיכולוג? חשבת על זה? "האמת שלא יודעת למה, אבל אין לי חיבור לפסיכולוגים. מאז ומתמיד אני יודעת לעשות את העבודה העצמית. אני יודעת לשים את האצבע מה הטריגרים שגרמו לי להגיע עד הלום".
ואם כבר ב"הגיענו עד הלום" עסקינן, יש לציין שהריאיון עם רון לא הגיע בקלות ונדרש לא מעט שכנוע כדי שתשב לשיחה. עניין של שנה וחצי בערך. "יש לי בעיה עם ראיונות", היא מודה ומסבירה: "אני אומרת לך דוגרי, אין ראיון שעשיתי שלא אמרתי בסוף 'למה הייתי צריכה את זה? למה אני צריכה את הכותרת הפרובוקטיבית שלא מדבררת את מה שרציתי להגיד?' אני תמיד חווה סוג של עוגמת נפש, אני אומרת לך הכי אמיתי. ובעידן שבו אנחנו נמצאים, כשלכל אחד יש את הפלטפורמה שלו שבו הוא יכול לדברר את עצמו, אני אומרת לעצמי למה?"
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"דווקא בתקופה שבה אני מתחילה לראות את האור, שטוב לי ואני בעשייה - דווקא עכשיו הגוף בועט בי" בגד גוף - זארה, חצאית - אוסף אישי
(צילום: טל שחר)
ורון אכן ידעה את מנת חלקה באירועים, ידיעות וכותרות שנויות במחלוקת. היא פרצה לתודעה בשנת 2010 כשהשתתפה בעונה השלישית של "האח הגדול". ג'קי מנחם אמנם זכה בה, ליהיא גרינר שהגיעה למקום השני מינפה את ההשתתפות ל-15 דקות תהילה שנמשכות עד היום והמריבות הסוערות של רון עם פרידה הכט זכו להרבה זמן מסך – אבל מה שכנראה זכור בעיקר מאותה עונה הוא הרגע שבו עורך התוכנית יורם זק העיר עליה הערה בוטה ומינית. הקטע מצא את דרכו לאוויר והפך לאחד הרגעים השערורייתיים ביותר בז'אנר הריאליטי ובכלל. במקרה או שלא, רון הודחה מהתוכנית יום לאחר מכן.
מאז כמעט ולא עזבה את מרקע הטלוויזיה – היא הובילה קמפיינים, הנחתה תוכניות לייפסטייל, השתתפה בעוד כמה תוכניות ריאליטי כולל "זוג מנצח" עם בן זוגה יריב נתי שם הגיעו למקום השלישי, "הישרדות VIP" שממנה פרשה אחרי יום אחד בודד (ועבורו קיבלה לפי הדיווחים מאות אלפי שקלים) וחזרה לפני שנתיים אל בית "האח הגדול" בעונת VIP, שם הודחה שנייה.
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"כשאמרו 'הוא בהתקף חרדה', אמרתי 'נו יאללה, הכול בראש'. רק מי שעובר התקפי חרדה קשים כמו שעברתי יכול להבין על מה אני מדברת" בגד גוף - אדידס, ג'קט - וינטג' ma sélection, ג'ינס - מנגו, נעליים - זארה
(צילום: טל שחר)
אחרי כל הסיפור שהיה עם "האח הגדול", חזרת לעוד סיבוב. "נכנסתי עשר שנים אחרי, בידיעה שכל הדרמה שעברה עליי ב'האח הגדול' הקודם - מאחוריי. כל הפרשה נסגרה ואמרתי אין שום בעיה, זו פרנסה. אבל מה לעשות, איך שדרכתי בבית הזה, כאילו קיבלתי לום לפנים, אני לא יכולה להסביר את זה. אני רואה את כולם מחייכים ואומרת לעצמי 'איך אפשר לחייך בבית הזה?'. רק בדיעבד אני מבינה שכל הפוסט טראומה שלי הרימה ראש. הייתי כמו בחורה לפני מחזור, ברמת עצבים שאי אפשר להסביר. אנשים צפו בבן אדם בפוסט טראומה קשה, טראומה שהתחילה כשיצאתי החוצה לתוך אחד הסקנדלים הכי גדולים שידעה התקשורת בישראל".
וכשהודחת בפעם השנייה, קיבלת חדשות עצובות. "יריב בא וחיבק אותי, והדבר הראשון שהוא אמר לי היה 'אבא שלך מת'. אבי החורג, שגידל אותי מגיל חצי שנה כמו אבא. הייתי בהלם. ואז באה אשת יחסי הציבור, שלא שמעה את הבשורה, והיא אומרת לי 'בבוקר יש לך ראיון פה, בערב יש לך ריאיון פה, בצהריים יש לך ריאיון פה, כאן יש כתבת שער, פה תכנית הבוקר'. אני מסתכלת עליה ואני מתמלאת חרדה ואני נכנסת למצב של הישרדות כי אני בפוסט טראומה של מרץ 2011 עם הפרשה, ואני לא יכולה לשאת את זה ורוצה שעכשיו שהאדמה תבלע אותי ואני אומרת אלוהים - על אבא שלי - נתת לי מתנה אחרונה שאני לא צריכה להתראיין לכלום, אני באבל. אמרתי לה 'דברי איתי מחר', ומאותו רגע לא עניתי לטלפונים מההפקה".
מה קרה אחרי זה? "נסעתי לשבעה ופגשתי את אמא שלי, שיש לי יחסים מאוד מורכבים איתה וזו עוד התמודדות, לראות אותה אחרי הרבה מאוד שנים שהיה נתק - לא משנה למה, ניתן לה את הכבוד המגיע לה, היא אישה מבוגרת, אני לא אכנס לילדות שלי. היום אנחנו מתקנות את היחסים ".
לאירוע של הגמר חזרת. "נעזוב רגע את השבעה, אני לא עונה לטלפונים של רשת ולא מאמינה בכלל שיוצרים איתי קשר לאיזשהו ראיון, בעיניי זה לא מתאים בכלל. אבל לא משנה, הגעתי לערב הגמר של 'האח הגדול', מתחילים שידור חי ופעם ראשונה שהיה לי התקף חרדה. אמרתי למי שישב לידי 'אני מקבלת שיתוק, אני לא מרגישה את הפנים'. זה עבר אחרי כמה דקות ורק אז הבנתי שאני נמצאת במקום שהוא פוסט טראומה קשה עבורי, לא התגברתי על זה".
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"אמרתי לרופא 'תרשמו לי קלונקס, כל הכדורים הפסיכיאטריים - אני רוצה כאן ועכשיו'"
(צילום: טל שחר)
זה הייתה תחילתה של תקופה משפחתית לא פשוטה. "חצי שנה אחרי, אמא של יריב שהייתה חלק ממני, הייתה אמא עבורי 21 שנים, אישה נדירה, החצי השני שלי, קיבלה מחלה קשה ותוך תשעה חודשים הלכה לעולמה. אחרי זה אבי הביולוגי שגר בפולין הלך לעולמו. כל זה בשנה אחת. אז אתה יודע, הדברים האלה מתווספים. אני באמת לא רוצה להיות מלנכולית ודאונרית ואני באמת בן אדם אופטימי, אבל אני יכולה להבין למה הדברים האלה והסטרס הזה ושלוקחים ללב, בסופו של דבר יש לזה מחיר ואני כרגע משלמת אותו ומקווה שאצא מזה".
מחר יציעו לך עוד עונה של "האח הגדול", את הולכת? "אני בחיים לא אומרת לא, זה הכול עניין של כסף, אבל 'האח הגדול' זה מחוץ לתחום. חוץ מזה, הכול".
את צופה לפעמים? "אני מאוד אוהבת ריאליטי. ואני אפתיע אותך ואגיד שאני מבינה לליבם של כל אחד ואחת, בין אם זו זאת שאומרים שהיא הכי משחקת למצלמות ופרובוקטיבית ועד זה שאומרים שהוא נכה רגשית ונבל. אני מבינה לליבם ויכולה לסנגר עליהם יופי".
מה את חושבת על סתיו? "תראה, לא הייתי רוצה להיות איתה באותו בית וגם אתה לא, זה משהו אחר לגמרי להיות כלוא עם מישהי כזאת בכזה בית. כדמות היא משעשעת, עושה אקשן, אבל בינינו, יש לה הרבה אישיוז לפתור עם עצמה וזה כמו לצפות בתאונת רכבת, זה מרתק".
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"אני לא צריכה להישאר בתודעה, זה לא מה שמגדיר אותי. אם תשאל כמה חשוב לי להתפרנס - זה מה שמנהל אותי"
(צילום: טל שחר)
מה היית אומרת לדיירים הנוכחים והעתידיים? "אכלתם אותה. דמכם בראשכם. כולם שם במצוקה רגשית, זה בית סוחט ולא משנה אם אתה אופטימי או אגרסיבי חסר תקנה. זו התמודדות קשה יותר מחוץ לבית ואתה יודע למי הכי קשה? לא לאלו שיצאו נבלות ולא לאלה שטענו שערכו אותם חרא והם לא באמת כאלה, אלא לאלו שהיו, סבלו, עברו, עשו שיחות, בכו, צחקו - ולא הראו אותם דקה על המסך. ואז הם יוצאים ואף אחד לא מכיר אותם. המשפחה שלהם אומרת 'אתה יודע, לא היית על המסך' או שהם יושבים לראות את הפרקים ועושים הילוך מהיר לחפש את עצמם ולא רואים את עצמם אפילו לדקה. ואז אותו אדם מסתכל על עצמו והוא לא יכול שזה לא יגדיר אותו. אז מה זה אומר עליו, שהוא כלום ושום דבר? ופה המצוקה הרגשית הקשה ביותר".
מה הדיירים מרגישים כשיוצאים? זה חתיכת הלם. "אני יצאתי בהלם כי הייתי פוסט טראומתית. הם לא יוצאים בהלם, הם יוצאים באופוריה, ואז היא מתנפצת בכמה אופנים. קודם כל, תלוי מתי אתה יוצא. אם העונה עוד משודרת, אז עדיין יש באזז וראיונות, אבל אם יצאת ברביעייה האחרונה ונגמרת התוכנית – בום, נגמר. לא זוכרים מי אתה. או שאתה צופה בעצמך ואין במה לצפות, אפס, אתה לא נמצא שם. נגיד יש את הבחורה הזו ניקול. אני בטוחה שהיא חושבת שהיא כוכבת. יש לה הרבה מה להציע לעולם, היא 'שאפה' מה שנקרא, חכמה, איכותית. דקה לא ראית אותה. מה אתה חושב שהיא תחווה כשהיא תצא מהבית? זה אומר הכול".
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"יש סלבריטאיות שקצת התבלבלו והן מכניסות לעצמן גול עצמי עם קוד הקופון הידוע לשמצה"
(צילום: טל שחר)
כאמור, הריאיון עם רון היה מתוכנן כבר לפני שנה וחצי, לקראת יום הולדתה ה-50 והכניסה לעשור השישי בחייה. "בוא לא נדבר ככה, זה עשור חמישי, סגרתי חמישים".
את מרגישה בת 51? "אתה יודע מה יותר הלם? שהבן שלי בן 32 וחצי. אני מרגישה בעצמי בת 32 וחצי! מתי זה קרה? יש לי גם בן 30, כן? שיהיו בריאים. וזה ההלם. יש פער, שאתה מגיע ואומר 'החיים עפים'. בגלל זה מהיום אני חיה כאן ועכשיו, ועושה רק מה שבא לי. כי אי אפשר לדעת מה יקרה בעוד דקה, בטח ובטח בעולם שבו אנחנו חיים, ולכן אני משחררת מעצמי מצוקות ולא לוקחת ללב. זה המוטו".
עם הגיל, הארכת את השיער. "אתה אוהב?"
מאוד. אבל התספורת הקצרה הייתה מזוהה איתך. "נכון, אבל התחשק לי לשנות ואני דווקא די נהנית. אני נורא אייטיז, כמו טינה טרנר. אתה שם לב שזה לא דירוג רגיל? יותר פאנק".
איך את שומרת על עצמך, על המראה? "בנות, לא יעזור לכן חומצות היאלורוניות ולא בוטוקס, כמובן שאני עושה את כל זה גם, אבל בראש ובראשונה כדי לשמור על מרקם העור - המצחייה הנצחית. שאני לא נהנית ממנה, אבל אין ברירה אלא להיזהר מהשמש. מקדם הגנה זה מאסט. אני קמה בבוקר וגם אם אני בבית אני שמה מקדם הגנה. אייפון, טלוויזיה, זה קרינה. וכן, תיחזוק הפנים. במקרה שלי אני אוהבת לשמור על מימיקה סבירה. למרות שאני בעד אלה שאוהבות מוגזם, שכל אחת תעשה מה שטוב לה".
את מתכוונת לדור החדש שצומח עם השפתיים והלחיים? כולן נראות אותו דבר. "אז מה? טוב להן. אתה יודע כמה פעמים אני רואה מישהי שהיא קצת מלאה ויושבת לידי חברה שאומרת 'איך היא מרשה לעצמה?', וזה ממש מעורר בי זעם. סליחה, למה לא? ההיפך, איזה יופי! זה לא משנה מה, את רוצה להגשים את עצמך או שזה עושה לך טוב כאלה שפתיים או מיני או מחשוף? זה לא מה שמגדיר אותך. לי זה עושה טוב שלך זה עושה טוב, באמת".
מה את עושה בפנים? "אז ככה, בוטוקס מן הסתם זה א-ב. אגב במצח אני לא עושה, אני אוהבת גבות נמוכות. אני רוצה סנטר, שעושים לאט לאט. אתה פרגית קטנה אבל דע לך שעם הגיל מתחילים להיראות כמו בולדוג, אז קו הלסת הוא מאוד חשוב. זהו, קו לסת, סנטר, בוטוקס, מה עוד צריך? שפתיים על עצמי אני אוהבת טבעי, לא עשויות".
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"לא הייתי רוצה להיות עם סתיו באותו בית וגם אתה לא. כדמות היא משעשעת, עושה אקשן, זה כמו לצפות בתאונת רכבת, זה מרתק"
(צילום: טל שחר)
כמה חשוב לך להישאר בתודעה? "לא משנה לי כהוא זה, לא מדגדג לי. אני לא צריכה להישאר בתודעה, זה לא מה שמגדיר אותי. יש לי סנטר פנימי מאוד חזק. אם תשאל כמה חשוב לי להתפרנס - זה מה שמנהל אותי".
ממה את מתפרנסת בתקופות שאין עבודה? קודם כל יש משרד פרסום לי וליריב, שזה שלו אבל אני לצידו. זה מאוד חשוב, זה העוגן שלנו. כמובן שכל עניין הסלבריטאות, יש לו ערך מוסף. אני לא צבועה ומבטלת את זה אבל אני לא אעבוד בלתחזק את זה. יש לי מה למכור לעולם, ומי שרוצה יקשיב ומי שלא, לא. אם אתה מעניין, אתה מצליח.
"יש סלבריטאיות שקצת התבלבלו והן מכניסות לעצמן גול עצמי. קוד הקופון הידוע לשמצה. החולצה - קוד קופון, החגורה - קוד קופון, הציפורניים שעשו לי, הרופא הפלסטי, השיער, השמפו – קוד קופון. די, זה להקיא. אני ישר מפסיקה לעקוב. זה פשוט גועל נפש. הן לא מבינות את זה. אם אנחנו רוצות את ערוץ הקניות, נפנה לערוץ הקניות. הרבה אומרות 'זה מפרנס אותנו'. נשמה, זה מפרנס אותך עכשיו, דעי לך שאם את תמכרי את עצמך נונסטופ ולא יהיה מינון מאוד אגרסיבי ותורידי לפחות תשעים אחוז, לא יהיו לך לא פרנסה ולא עוקבים. אצלי לא תראה קוד קופון. רצו לשתף איתי פעולה, מותג מאוד יוקרתי לנעליים, תחת קוד קופון, לעשות ליין משלי ולקבל על חודש חבילה פלוס אחוזים, מה רע? התשובה הייתה לא. כי זה דוחה הקוד קופון הזה. לא בבית ספרי. דוחה".
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"איך שדרכתי בבית הזה, כאילו קיבלתי לום לפנים. אני רואה את כולם מחייכים ואומרת לעצמי 'איך אפשר לחייך בבית הזה?'"
(צילום: טל שחר)
איך את מגדירה את עצמך היום? "אני יכולה להגיד שאני, איך קוראים לזה היום? בלוגרית? כן, אז יש לי את הרשתות החברתיות שלי, אני עושה מה שבא לי, אני מעלה בהתאם לווייב שלי, זו הרשת שלי ויש בה עכשיו רק גוד ווייבס. כלומר, אני מאלה שמסננים טוקבקים רעים. יש כאלה שאומרים 'אני לא אסנן כדי להיות אובייקטיבית'. אובייקטיבית בתחת שלי חמוד, זו הרשת שלי. אבל בראש ובראשונה אני מנחת טלוויזיה, זו המהות שלי. גם בפודקאסט אני מנחה".
ספרי עליו קצת. "זה מאוד מרגש אותי. 'משחקי בריאות' ביחד עם פרופסור איתמר רז, שזה אחד הפרויקטים! אתה תאזין לזה ולא תאמין. זה לא מה שהכרת על רפואה. אנחנו פותחים על כל העולם ואשתו, מספרים את כל האמת ונותנים ערך מוסף, באמת שירות לציבור וזה מאוד ממלא אותי".
מה לך ולבריאות? "קודם כל זה מאוד מעניין אותי, בטח אחרי הקורונה ושבכלל הרפואה שינתה פניה. זה מסקרן ומעניין. אגב, כל מה שקרה לי בשידור עם התקף החרדה, הכול נשאר. אמרתי לעורכת 'את לא מורידה כלום, שאנשים יידעו מהם התקף חרדה והתקף לב'. אני הכי אותנטית שיש, וזה שם המשחק".
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"מהיום אני חיה כאן ועכשיו, ועושה רק מה שבא לי. כי אי אפשר לדעת מה יקרה בעוד דקה, ולכן אני משחררת מעצמי מצוקות ולא לוקחת ללב. זה המוטו"
(צילום: טל שחר)
14 צפייה בגלריה
שער Pplus - דנה רון
שער Pplus - דנה רון
"עוד ריאליטי? אני בחיים לא אומרת לא, זה הכול עניין של כסף, אבל 'האח הגדול' זה מחוץ לתחום. חוץ מזה, הכול"
(צילום: טל שחר)
14 צפייה בגלריה
שער Pplus  - דנה רון
שער Pplus  - דנה רון
(צילום: טל שחר)
14 צפייה בגלריה
שער Pplus  - דנה רון
שער Pplus  - דנה רון
דנה רון
(צילום: טל שחר)
צילום: טל שחר
סטיילינג: הילה ג'רבי
איפור ושיער: יאיר פוליקר (לסוכנות Solo"")
צילום וידאו: מתן טורקיה
ייצוג דנה רון: יריב נתי
קרדיטים לבוש:
לוק 1: בגד גוף - אדידס , ג׳קט - וינטג' ma sélection, ג'ינס - מנגו, נעליים - זארה
לוק 2: חצאית וטופ - H&M
לוק 3: שמלה פרחונית - זארה
לוק 4: בגד גוף - זארה, חצאית - אוסף אישי