5 צפייה בגלריה
האחים ג'ונאס
האחים ג'ונאס
האחים ג'ונאס
(צילום: Gettyimages)
אתמול (ב'), נוסף כוכב לשדרת הכוכבים הנוצצת בהוליווד. ג'ו, ניק וקווין ג'ונאס, המוכרים בתור להקת "האחים ג'ונאס", הגיעו לשדרה המפורסמת יחד עם נשותיהם וילדיהם כדי לקבל את כוכב הכבוד לקול מחיאות כפיים סוערות.
במהלך הטקס החגיגי חשפו האחים כי האלבום החדש עליו הם עובדים צפוי לצאת ב-5 במאי. "אף אחד לא ראוי יותר מהם", אמר בגאווה ריאן טדר, חבר להקת וואן רפאבליק. "החבר'ה האלה, במהלך ה-20 שנה של יצירת מוזיקה ותקליטים, הלהקה הכי מקצועית, מתחשבת ועקבית שאי פעם עבדתי איתה".
ניק מצידו סיפר על הרגע המשמח בו נודע להם כי הוחלט שיקבלו כוכב בשדרה, ובריאיון ל-Variety אמר: "בהתחלה זה היה הלם. מיד עלינו לשיחת וידיאו עם כל המשפחה וניסינו לעכל את זה". גם אחיו ג'ו הצטרף להתרגשות. "הרגשנו כבוד אמיתי. בכינו יחד, פשוט לא האמנו".
5 צפייה בגלריה
האחים ג'ונאס
האחים ג'ונאס
יש תיעוד שלכם בוכים יחד?
(צילום: Gettyimages)
מלבד השלישייה במדוברת, מי שמשכה את רוב תשומת הלב הייתה אשתו של ניק, השחקנית פריאנקה צ'ופרה - או יותר נכון בתם הקטנה מאלטי מארי (שנה) שישבה על ברכיה של צ'ופרה ולעסה את משקפי השמש של אמה. "מאלטי מארי, אני לא יכול לחכות לחזור איתך לכאן בעוד 15 שנה ולהביך אותך מול החברים שלך", צעק ניק בעת הענקת הכוכב, והמשיך: "לאשתי היפה, את השקט בטירוף, הסלע בסערה ואני אוהב להיות נשוי לך. זו המתנה הגדולה ביותר. אני אוהב להיות הורה לצידך". צ'ופרה, שלא הפסיקה לפזר חיוכים מרוצי וגאים, ישבה בקהל ליד שתי גיסותיה - סופי טרנר, אשתו של ג'ו, ודניאל ג'ונאס, אשתו של קווין ושתי בנותיהם אלנה (8) ו-ולנטינה (6).
בניגוד לשאר המשפחה, בנותיהם של ג'ו וסופי לא הגיעו למאורע החגיגי זאת מאחר והם קנאים מאוד לפרטיותן. לשניים יש שתי בנות, וילה (שנתיים) ובת נוספת שנולדה בחודש יולי האחרון אך טרם נחשף שמה. "לקטנות שלי בבית, אבא אוהב אתכן עד הירח ובחזרה", אמר ג'ו, ופנה לאשתו. "סופי, את השותפה שלי לפשע ואת נותנת לי השראה ומוטיבציה בכל יום. יש לך תוכניות לאחר מכן?" סיים בחיוך והצחיק את הקהל.
"אשתי היפה", פנה קווין לדניאל. "אני אוהב אותך כל כך אני לא הייתי יכול לעשות את זה בלעדייך ובלי התמיכה שלך ב-15 השנים האחרונות", הוסיף.
5 צפייה בגלריה
פריאנקה צ'ופרה
פריאנקה צ'ופרה
לתת לה ביס. מלטי מארי ואמה פראיקנה צ'ופרה
(צילום: Gettyimages)
5 צפייה בגלריה
פריאנקה צ'ופרה
פריאנקה צ'ופרה
"זה נראה טעים"
(צילום: Gettyimages)
ונחזור לניק ופראינקה, שלאחר לידתה של בתם החלו לצוץ שמועות בדבר משבר בזוגיות בין השניים.ניק ופריאנקה הכחישו לא פעם וכעת קיבלנו תיעוד מצולם לכך שהזוגיות אכן יציבה ושורדת. במהלך השנה האחרונה לקחה צ'ופרה הפסקה מהקריירה כדי להיות בבית עם בתה. "אחרי 20 שנה של התרוצצות ועבודה במהירות מסחררת ומסביב לשעון, תמיד חשבתי מה הדבר הבא. אבל עכשיו יש לי תחושת רוגע כי בסופו של דבר כל החלטה חשובה היא עליה", אמרה השחקנית בריאיון למגזין "ווג" בריטניה.
5 צפייה בגלריה
האחים ג'ונאס
האחים ג'ונאס
משפחה יפה ופוטוגנית
(צילום: Gettyimages)