4 צפייה בגלריה
ליהיא
ליהיא
צופית גרנט וליהיא גרינר
(צילום: ענת מוסברג, אמיר מאירי)
ליהיא גרינר חטפה לא מעט אש וביקורות מאז שפרצה לחיינו והפכה לאחת מכוכבות הריאליטי הבולטות במדינה, אבל נדמה לנו שגם היא לא ציפתה להפתעה שהגיעה מכיוון לא צפוי בכלל.
49 אלף העוקבים של צופית גרנט זכו הבוקר (ב'), לפוסט סליחה שכתבה מגישת הטלוויזיה מלווה בתמונה של לא אחרת מאשר גרינר בכבודה ובעצמה בו היא מבקשת את סליחתה של כוכבת הריאליטי. "אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה ממישהי ספציפית, וחיכיתי לטיימינג הנכון משום שמה שעשיתי היה בפלטפורמה הזאת של הדף הפרטי שלי שסוקר בהרחבה והגיע למימדים מפחידים" כתבה גרנט.
4 צפייה בגלריה
צופית גרנט פוסט סליחה ליהיא גרינר
צופית גרנט פוסט סליחה ליהיא גרינר
"טעיתי בענק". צופית גרנט מבקשת את סליחתה של ליהיא גרינר בפוסט בחשבון האינסטגרם
(מתוך אינסטגרם)
"טעיתי, בענק טעיתי, הייתי אימפולסיבית, רגשית, בלי שום מחשבה על הכוח השלילי שהפעלתי", הוסיפה גרנט בפוסט ארוך ומתנצל. "ביני לבין עצמי הבנתי שנהגתי לא נכון אבל לקח לי זמן לעכל, וההתנצלות היא בפני ליהיא גרינר שאחרי אסון המירון הגיבה בצורה מסויימת (ברור לי שמתוך כאב ולא שנאת חרדים)". לסיום חזרה גרנט וביקשה שוב את סליחתה של גרינר על כך שתקפה אותה ברשת במאי 2021: "ליהיא אני מבקשת את סליחתך, מתנצלת מעומק ליבי ומקווה שתסלחי לי, היית שיעור מאוד משמעותי בחיי, בזכותך לא מעזה להיות תגובתית יותר ושוקלת מילים באופן אחראי".
4 צפייה בגלריה
צופית גרנט פוסט סליחה ליהיא גרינר
צופית גרנט פוסט סליחה ליהיא גרינר
מתנצלת מעומק ליבה. הפוסט שפרסמה גרנט
(מתוך אינסטגרם)
לטובת מי ששכח את האירוע נזכיר שאחרי אסון המירון ב-2021 גרינר פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה שנמחק מיד אחרי, ובו יצאה נגד ההתנהלות של המתפללים במתחם. כמובן שרגע אחרי היא גם פרסמה התנצלות ובה ניסתה להסביר כי דבריה הובנו לא נכון אבל זה היה כבר מאוחר מדי והיא זכתה לקיתונות של הכפשות שהובילו אותה לסגור את חשבון האינסטגרם שלה למספר ימים. גרנט עצמה גם השתמשה במילים חריפות מאוד נגד דבריה של גרינר כשכתבה: "כמה שאת מטומטמת לא ורגישה, אל תבקשי סליחה, כי לא מגיע לך שיסלחו לך, הכיעור כל כך פנימי".
גרינר לא נשארה חייבת וכפי שפרסמנו ביוני 2021, יצאה במתקפה על שמה הטוב ושלחה מכתבי התראה למגישת הטלוויזיה ולכוכב הרשת מישל טרוני בהם היא דורשת התנצלות פומבית. "במידה ודרישה זו לא תיענה באופן מיידי, שומרת מרשתי על הזכות לנקוט כנגדך בכל האמצעים העומדים לרשותה על פי הדין לרבות פנייה לערכאות משפטיות". כעת כאמור, גרינר זכתה לקבל את ההתנצלות הפומבית שלה.
גרינר, סולחת?
"זה באמת אמאלה! אני הכי הכי התרגשתי, אני לא מפסיקה לבכות. זה מטורף".
4 צפייה בגלריה
פפראצי
פפראצי
לקראת יום כיפור. גרנט מתנצלת
(צילום: מוטי לבטון)