3 צפייה בגלריה
כריס אוונס
כריס אוונס
הבחירה הכי מוצדקת שראינו! כריס אוונס
(צילום: אינסטגרם)
הרגע הלוהט ביותר בשנה הגיע: מגזין People פרסם הלילה (ד') את הזוכה בתואר הנחשק בתבל, "האיש הסקסי ביותר לשנת 2022" - ובר המזל הוא השחקן כריס אוונס (41). "אמא שלי תהיה כל כך שמחה", אמר אוונס בריאיון למגזין. "היא גאה בכל מה שאני עושה אבל זה משהו שהיא באמת תוכל להתפאר בו".
שמו של אוונס ושער הגיליון נחשפו בתוכנית האירוח הלילית "הלייט שואו עם סטיבן קולבר", כשהמנחה אמר לקהל: "כידוע לכם, אנחנו עומדים בפני החלטה שתפנה את המדינה, את העולם, לדרך חדשה". הוא כמובן ריפרר לבחירות האמצע של הדמוקרטים והרפובליקנים בארצות הברית, אבל אנחנו כאן כדי לעדכן שהבחירה בגבר הסקסי היא לא פחות קריטית.
ונחזור לאוונס: "קשה להתראיין על העניין הזה", הוא אמר במבוכה, והוסיף כי זה נשמע כמו "התרברבות ענווה". אוונס גם הוסיף כי אם היו מספרים לו בגיל ההתבגרות שהוא יהיה הגבר הכי סקסי בעולם יום אחד, "זה היה סולל את הדרך שלי לשולחן של המגניבים, שלא ישבתי בו". מה שכן, השחקן הלוהט הודה שהוא יודע שהחברים שלו ירדו עליו לא מעט. "זו תהיה בריונות... זו עילה להטרדה".
מי שלא הייתה בשוק מהבחירה היא אימו של אוונס, שהכריזה בגאווה: "אני לא מופתעת בכלל. המשפחה שלנו תצא מגדרה".
סטיבן קולבר חושף את הגבר הסקסי של מגזין People
הבחירה באוונס לא באמת מפתיעה - משתי סיבות: הראשונה, מדובר באחד השחקנים המצליחים ביותר מעבר לים, עם קריירת משחק ענפה שבעשור האחרון תפסה תאוצה אדירה, הודות לדמותו של קפטן אמריקה אותו גילם בפרנצ'ייז "הנוקמים". בנוסף, השנה הוא שיחק בסרט "האיש האפור", דיבב את קולו של באז ב"שנות אור" ובקרוב יעלה הסרט השני בסדרת "רצח כתוב היטב" בו הוא משתתף. זה לפני שדיברנו על שלושה סרטים חדשים שהוא אמור לקחת בהם חלק, אחד מהם הוא Ghosted, שהוא גם מפיק עבור אפל טי וי.
הסיבה השנייה, ובכן, באמת צריך להרחיב במילים? התמונות מדברות בעד עצמן ואפילו בעמוד האינסטגרם של People כתבו "לתמונות האלו אנחנו קוראים 'הם עשו את זה נכון השנה'" (סוג של ירידה על הבחירה בפול ראד שנה שעברה). כך או כך, מדובר ב-1.83 מטר של גוף חטוב, קוביות מתוחזקות היטב, חיוך שימיס כל לב ועיניים בהירות שחודרות לנשמה.
כריס אוונס בריאיון למגזין People

אוונס בן ה-41 מודה שבגילו "המופלג" הוא מנסה לשמור על איזון בריא בין העבודה לחיים האישיים ומקפיד לבלות כמה שיותר זמן עם משפחתו בבוסטון. "כשזה מגיע לחיפוש הדמויות אותן אני מגלם, זה יותר עניין של איפה הסרט מצולם". אמר. "אני מבוגר מדי בשביל לחיות על מזוודה במשך שישה חודשים והגעתי לשלב שבו אני שמח להיות בבית".
הכוכב ההוליוודי ניהל מספר מערכות יחסים, ואפילו יצא עם כמה מהמפורסמות היפות בעולם, בהן ג'סיקה בייל, לילי קולינס והיו אפילו שמועות על רומן עם סנדרה בולוק - אבל עוד לא "מצא" את האחת שלו. כשנשאל על לזוגיות וילדים, אמר כי הוא "מאוד רוצה את זה", אך סירב להרחיב. "יש דברים שאתה רוצה לשמור רק בשבילך או בשביל המשפחה והחברים".
עוד הוסיף השחקן (הסקסי, יש להדגיש): "הרגע הכי מהנה בקריירה שלי כרגע זה להרגיש מספיק בטוח כדי להוריד את הרגל מהגז. אני מרגיש שיש לי קצת יותר חופש לקחת את הזמן מהתעשייה ועדיין למצוא פרויקטים שיספקו את התיאבון היצירתי שלי כשאחזור".
3 צפייה בגלריה
כריס אוונס
כריס אוונס
אנחנו לגמרי מבינים את הבחירה. אוונס
(צילום: Gettyimages)
בחירת הגבר הסקסי היא מסורת שנתית של המגזין, שהחלה בשנת 1985 - עם הבחירה במל גיבסון שקיבל את הכבוד. אחריו הגיעו גברים סקסיים אחרים כמו שון קונרי, קיאנו ריבס, דנזל וושינגטון, בראד פיט, מת'יו מקונוהיי, ג'ורג' קלוני, יו ג'קמן, ג'וני דפ, ראיין ריינולדס, כריס המסוורת', דיוויד בקהאם, אידריס אלבה, מייקל בי ג'ורדן ועוד.
בשנה שעברה כאמור, קטף את התואר הנחשק השחקן פול ראד, שהופתע מאוד מהבחירה: "יש לי מספיק מודעות עצמית כדי לדעת שכשאנשים ישמעו שבחרו בי הם יגידו 'מה?'", אמר השחקן בריאיון למגזין, והוסיף: "אני יודע שזה יעורר זעם. תתכוננו".
ונחזור לאוונס. מלבד הקריירה המצליחה והנתונים הפיזיים הלוהטים, בשנה שעברה השמועה שהופצה על ידי אתר הרכילות page Six לפני יציאתו לאור של המגזין הייתה כי אוונס הוא הזוכה בתואר הנחשק. אז אומנם זה הגיע באיחור של שנה - אך זה היה מובן לכולם שזו בחירה הכרחית.
3 צפייה בגלריה
כריס אוונס
כריס אוונס
אתה לבוש מדי לטעמנו. אוונס
(צילום: Gettyimages)
וכמובן שלא נשכח את המקבילה הישראלית שלנו: התחרות על התואר הנחשק "הגבר הסקסי ביותר בישראל", תצא לדרך מחר. בשנה שעברה היה זה תום חיימוב שנבחר ל"גבר הסקסי של ישראל לשנת 2021". מי אתם חושבים צריך להיות הבא שייכנס לנעליו? כתבו לנו באינסטגרם.