בנובמבר האחרון, חודש אחרי תחילת מלחמת "חרבות ברזל" ושנה בלבד אחרי שהתחילה להגיש את התוכנית "העולם הבוקר" של רשת, גאולה אבן עזבה את המסך ולקחה פסק זמן מקדמת הבמה.
כעת, אחרי חצי שנת הפסקה - היא חוזרת לטלוויזיה ותככב בתוכנית שלא ממש ציפינו לראות אותה בה: העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", שם תנסה לרקוד כל הדרך אל הניצחון מול כוכבים כמו נטע ברזילי, יזהר כהן, מריאנו אידלמן, ירדן ג'רבי ואחרים.
פגשנו את אבן בהשקת העונה החדשה והיא סיפרה לנו על ההחלטה להצטרף לתוכנית, האם בעלה גדעון סער יגיע להריע לה בקהל, ומדוע היא לא מתגעגעת לג'וב הקודם שלה.
גאולה אבן רוקדים עם כוכבים
(צילום: טל שחר)
לפני שנה, תיארת לעצמך שזה יהיה הפרויקט הנוכחי שלך? "אני חושבת שלא. מכיוון שההצעה הגיעה אחרי שביעי באוקטובר, אז התשובה היא כן, בכל הכוח. אני מאוד זקוקה לניתוק הזה, לבריחה וזה מאפשר לי את זה לכמה שעות ביום ואני שמחה על ההזדמנות הזו".
איך זה להיות במקום כל כך שונה מאיפה שהיית בו? "זה ממש קשה. זה לקחת את הדג ולהוציא אותו מהאקווריום. אני לא באה מעולמות התוכן האלה אבל אני לומדת, אני לא מוותרת לעצמי ומאוד מאתגר עבורי להתחיל הכול מחדש וללמוד שפה חדשה שאני לא מורגלת בה. אני מאוד מתאמצת ומאוד משתדלת. אני אוהבת מאוד לרקוד ועכשיו אני גם לומדת לעשות את זה".
גדעון יבוא להרים באולפן? "אין שאלה בכלל. ברור, הוא צופה מספר אחד. הוא מאוד מפרגן לי, מאוד תומך, הוא גם חושב שאני יודעת לרקוד, הוא לא מבין שאוהבת ויודעת זה משהו שונה. אני מאוד משתפרת בזה והוא ממש תומך בי, אמר לי 'לכי על זה בכל הכוח', כי אני מאוד רוצה".
2 צפייה בגלריה
רוקדים עם כוכבים
רוקדים עם כוכבים
גאולה אבן
(צילום: אורטל דהן)
אלה ימים סוערים בארץ ובחדשות, זה משהו שחסר לך להתעסק בו? "כרגע לא ממש".
מעדיפה שקט? "אין לי שקט, כי הבית שלנו חי ונושם אקטואליה וגם מייצר אקטואליה מטבע הדברים, כי גדעון שם. זה לא חסר לי כרגע, אני לא יכולה להגיד שכן".
עשית את זה הרבה שנים, אז מצפים שיהיה געגוע. "אני מן הסתם אעשה את זה עוד הרבה שנים, אבל כרגע אני רוצה את ההפוגה הזו, אני ממש מברכת עליה".
את צופה בחדשות וחושבת לעצמך "הייתי שואלת את זה אחרת" או "איך לא שאלו את זה"? "תמיד יש לי את זה, מזה אני לא נגמלת אף פעם. 'מה עם השאלה הזו?', 'מה עם לשאול את זה', 'מה הוא חשב לעצמו?', מזה לא נגמלתי, אבל אני לא רוצה להיות שם כרגע. בתחילת המלחמה היה לי קשה מאוד לצלוח שידורים. אני מסתובבת עם עננת עצב בלב כול הזמן, בתסכול ובכעס, והריקוד מאפשר לי להתנתק מזה קצת לכמה שעות בכל יום ואני צריכה את זה ממש".
2 צפייה בגלריה
רוקדים עם כוכבים
רוקדים עם כוכבים
ירקדו לנו בפריים טיים
(צילום: אורטל דהן)