דור רפאלי ידוע כבחור לוהט לכל הדעות. בכל זאת, הוא חולק מטען גנטי עם בר רפאלי. אבל מעבר למראה החיצוני, בזכות הריאליטי המשפחתי ״רפאליס״, גילינו שהוא גם בחור רגיש, קשוב ויש שיגידו: ״האח המאומץ של המשפחה״. ועדיין, קשה להתעלם מהמראה הכובש שלו.
רפאלי מעולם לא התבייש בגופו והעלה לא פעם תמונות נטולות חולצה שבהן חשף גוף חטוב, אבל בחודשים האחרונים ניכר שינוי לא קטן, כשאחוזי השומן החלו לרדת - והשרירים יצאו החוצה.
2 צפייה בגלריה
דור רפאלי
דור רפאלי
היה לוהט מאוד גם לפני. דור רפאלי
(צילום: אינסטגרם)
בדקנו מה רפאלי עשה כדי להשיג את התוצאות המרשימות האלה, ומעבר לאימוני הכושר האינטנסיביים המתבקשים, מדובר גם בתפריט מוקפד שהרכיב עבורו גיל גרנות. מה כולל התפריט? שיבולת שועל, יוגורטים בלי סוכר, חזה עוף, דגים לבנים, הרבה ירקות, פריכיות (או לחם קל), ביצים, קוטג׳ שלושה אחוז - וארוחה בכל שלוש שעות, בלי הנחות.
מה הוא לא אוכל? טוב ששאלתם: אוכל שמן נמצא מחוץ לתחום, רטבים לא באים בחשבון וגם לא אוכל מעובד, פירות וסוכר, ואסורות פחמימות שאינן מורכבות. משמעת התזונה הקפדנית הזאת גם אוסרת על לאכול בחוץ, כך שכנראה לא תתפסו אותו במסעדה בזמן הקרוב. יום צ'יט, אם תהיתם, לא מוזכר בתפריט.
ומבחינת כושר - התוכנית דורשת לא פחות משבעה אימונים בשבוע (!) שכוללים אימוני כוח ואירובי על טהרת ההליכות בלבד.
התוצאה בהחלט מרשימה: ממשקל התחלתי של מאה קילו עם 14.5 אחוזי שומן, היום - חמישה חודשים אחרי, רפאלי מתהדר במשקל של 96 קילו עם 8.5 אחוזי שומן. קיבלנו חשק והלכנו להזמין פיצה.
2 צפייה בגלריה
דור רפאלי
דור רפאלי
מתי מגיעים הקמפיינים?
(צילום: אינסטגרם)